Eeewewewewewweweweeeweweeeeequote:
Dit is mijn favoriet. Briljante compilatie van een briljante voetballer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd!
Voor de gelegenheid heb ik een leuk filmpje opgezocht, misschien kennen jullie het nog niet maar het is zeker aan aanrader!
*verwijderd*quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:38 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht op m'n 52ste. Ben aan het afvallen.
Ik zit te schateren. Wil niet eens weten waarom ha ha haquote:
Ik mag geen feiten constateren, jammer hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit te schateren. Wil niet eens weten waarom ha ha ha
Ha ha ha. Welke feiten kom op man. Herhaal ze eens. hand boven het hoofd na 30 bans ? Ha ha haquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik mag geen feiten constateren, jammer hoor.
Dat je dik bent, en een pauper.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Welke feiten kom op man. Herhaal ze eens. hand boven het hoofd na 30 bans ? Ha ha ha
Jaja, we weten het wel,quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik mag geen feiten constateren, jammer hoor.
Zucht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat je dik bent, en een pauper.
Deze gegevens kan ik niet ontkennen. Ik blijf beleefd en zal het niet over verstandelijke vermogens hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat je dik bent, en een pauper.
Dat is ook alles wat ik wou mededelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze gegevens kan ik niet ontkennen. Ik blijf beleefd en zal het niet over verstandelijke vermogens hebben.
k ben trots op je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze gegevens kan ik niet ontkennen. Ik blijf beleefd en zal het niet over verstandelijke vermogens hebben.
Jij begonquote:
zal ik hem wegjagen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij begon
T
En schei uit, ik heb meer te doen dan op een kindergarten te letten
Zeg jij ff ksssssst vort jaquote:
wildequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is ook alles wat ik wou mededelen
Sorry spreektaal, excuses.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
wilde
Wouwen doe je maar in je eigen mouw.
Doe Po Ging word de nieuwe koning in Thailand.quote:
Hij moest van mij lachen, dat wil je toch op je verjaardag? Hij zou nou trouwens moeten zuipen met vrienden en familie op zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat die man rustig van zijn verjaardagstopic genieten
Hij mag niet zoveel zuipenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij moest van mij lachen, dat wil je toch op je verjaardag? Hij zou nou trouwens moeten zuipen met vrienden en familie op zijn verjaardag.
Te veel om te bevatten voor een negatieve FOK!ker. Ik ga me niet verantwoorden aan een user die niks toevoegt aan FOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:09 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gepresteerd met dat verstandelijke vermogen van je?
Zo jammer van de val op de 500 meterquote:
Wel veel ou. Je bent echt dom hè ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij moest van mij lachen, dat wil je toch op je verjaardag? Hij zou nou trouwens moeten zuipen met vrienden en familie op zijn verjaardag.
Grootste race ooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |