Heb ik gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:05 schreef Soury het volgende:
that's the question
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)-ergens-anders-wonen
Youp is de grootste kleinburgerlijke ouwe lul in een rooie broek die er maar bestaat uit het Gooi..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)-ergens-anders-wonen
Mag niet meer
Het is mijn bakker om de hoek, en vaak met mijn dronken harses daar broodjes gekocht.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik gezien![]()
Youp![]()
hij heeft gelijk....
Je klinkt een tikkie jaloersquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Youp is de grootste kleinburgerlijke ouwe lul in een rooie broek die er maar bestaat uit het Gooi..
En nog een vreemdganger ook..
Sinds wanneer is mijn buurt het gooiquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Youp is de grootste kleinburgerlijke ouwe lul in een rooie broek die er maar bestaat uit het Gooi..
En nog een vreemdganger ook..
dat geloof ik graag jaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn bakker om de hoek, en vaak met mijn dronken harses daar broodjes gekocht.
Ik ben net zo Amsterdams als Youpquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn buurt het gooi
Ja tegen een ouwe koelkast aan, ik vergeet niet lles sommige dingen onthoud ikquote:
En de volgende dag om 14:00 wakker worden met kruimels in je rugquote:
wees blij niet ''op'' je rug want dan had ie een broodje liggen eten ondertussenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En de volgende dag om 14;00 wakker worden met kruimels in je rug
Op een tafelmodel was het dacht ik..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tegen een ouwe koelkast aan, ik vergeet niet lles sommige dingen onthoud ik
vraag me niet waarom
Ah... dat is dan weer een belangrijk detail dat ik niet had onthoudenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een tafelmodel was het dacht ik..
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
wees blij niet ''op'' je rug want dan had ie een broodje liggen eten ondertussen
Dat vertelde ze me toen ooit tijdens een feest in een kraakpand aan de andere kant van het kanaal bij Soury.. Maar dat was vast nog voordat ze er woonde..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is dan weer een belangrijk detail dat ik niet had onthouden
30 jaar Chuufquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vertelde ze me toen ooit tijdens een feest in een kraakpand aan de andere kant van het kanaal bij Soury.. Maar dat was vast nog voordat ze er woonde..
Koezenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zie dubbel van vermoeidheid, tot later
Nee, daarom, begin je toch gewoon een nieuwe.quote:
ik vind groen wel cool ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 03:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, daarom, begin je toch gewoon een nieuwe.
Serie meer of minder maakt nu ook niet meer uit....
Volgens mij wel. Heb amnestie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je jarig Tong?![]()
VBL / Feliciteer hier Tong met zijn verjaardag
Gefeliciteerd
Alsof ik da ben vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:14 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Amnestie?
Maak eens een gebaar!
Van Kooten, de Bie en de Jonge deden dat.
Een deel, titelsong, van Een Gebaar voor Amnesty International.
Wiequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je jarig Tong?![]()
VBL / Feliciteer hier Tong met zijn verjaardag
Gefeliciteerd
Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
VBL is wel de goede plek voor die bagger.
Wat denk je zelf, dat misselijk persoonquote:
Oeh, nu is het wachten op Fann.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat misselijk persoon
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh, nu is het wachten op Fann.
De blaadjes vallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
oh, en weer 2 dood hiero, ik wacht op nummer 3
Vandaag nieuwe meubels uitgezocht met mijn moeder, ze moeten wel 30 jaar meegaanquote:
Ook zo'n eigenwijs kreng?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe meubels uitgezocht met mijn moeder, ze moeten wel 30 jaar meegaan
mooi h!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe meubels uitgezocht met mijn moeder, ze moeten wel 30 jaar meegaan
Neem een desktop met kabel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
goftedomme Piet, ik kom niet meer met mijn foon op radio 49, kut apps
Ik lijk op haarquote:
Ja ze is helemaal klaar met alles en aan een nieuwe start bezig. Primaquote:
Ik ben meer mijn vader. Met allesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook op mijn moeder qua uiterlijk, blond haar en blauwe ogen.
Ik had er meer lol mee, moeder was strenger. Prima combinatiequote:
Ik was altijd op straat en alleen thuis om te eten en slapen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er meer lol mee, moeder was strenger. Prima combinatie
Ik speelde vaak spelletjes met mijn vader. Tot diep in de nacht. Of keken films, moeder begreep dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was altijd op straat en alleen thuis om te eten en slapen.
Mijn pa was altijd druk in schuur en garage.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik speelde vaak spelletjes met mijn vader. Tot diep in de nacht. Of keken films, moeder begreep dat niet.
ik hartje datquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze is helemaal klaar met alles en aan een nieuwe start bezig. Prima
Heeft ie daar en Wifi-punt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa was altijd druk in schuur en garage.
Ja tof, die ouwe meuk wegquote:
Niet alles, een boel gaat gewoon hup wegquote:
Ik hoop het niet zo oud is hij niet gewordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ditto hier maar papa is dood![]()
het zal wel een lesje zijn
Oh wow .. een mooie ouwe nieuwe bak? Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee , er ging wrak in de garage en 3 maanden later kwam er hele auto uit.
mij lukt het niet Pietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://radio49.nl/listen.pls werkt in browser ook.
nou zeg, ik vind het af en toe fijn om naar radio 49 te luisteren, het feit dat mij dat niet meer lukt op mijn foon (voorheen nooit een probleem) frustreert mijquote:
Jij begrijpt dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een klote muziek![]()
nu gaat het wel..........
oh... nah ik heb het ook net aangezegd maar het was niet echt mijn smaak,quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg, ik vind het af een toe fijn om naar radio 49 te luisteren, het feit dat mij dat niet meer lukt op mijn foon (voorheen nooit een probleem) frustreert mij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja dan moet je wachten totdat ik keer langs kom.
Wat is er aan je foon verandert?? W10 upgrade?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nou zeg, ik vind het af en toe fijn om naar radio 49 te luisteren, het feit dat mij dat niet meer lukt op mijn foon (voorheen nooit een probleem) frustreert mij
ik kn hem niet aanzetten fannquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nah ik heb het ook net aangezegd maar het was niet echt mijn smaak,
DJ PP - Houthakken deel 3 Wat denk je dan zelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nah ik heb het ook net aangezegd maar het was niet echt mijn smaak,
ja dat, ben nu alle players aan het testenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er aan je foon verandert?? W10 upgrade?
Ben dol op kutmuziek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
deze valt wel mee nu zeg ik toch?hievoor vond ik het kutmuziek
VLC doet het meestal welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat, ben nu alle players aan het testen
Dood. Niks in Engeland. Haarlem.quote:
Altijd met allesquote:
Welke bagger en voel je je weer verheven ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
VBL is wel de goede plek voor die bagger.
Niet uit je tent laten lokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke bagger en voel je je weer verheven ?
Wie ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat misselijk persoon
Ken ik niet alles werkt prima zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Potplayer werkt ook prima en Foobar uiteraard.
Sometimes it snows in april.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
in de zomer was het inderdaad rustig
Ik zou het links laten liggenquote:
Hoop het ook voor je moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezellige verjaardagen.quote:
Slappe hapquote:
Ik voetbalde op straat. Tot m'n 19e. Daarna ging ik 'van donderdag tot en met zondag stappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was altijd op straat en alleen thuis om te eten en slapen.
Je hebt wel een mooie snor.quote:
Zelfs jou achterkant is spuug lelijkquote:
Ik ook. Ronflonfon vroeger dwars door de nummers doorkwekken.quote:
Ik zou het links dragen. Tel tot 100 Tong.quote:
Die nekharen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs jou achterkant is spuug lelijk
Voor mij ook te lauquote:
Jouw. Verder wil ik m'n dildo terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs jou achterkant is spuug lelijk
Waarom kom je het hier weer verknallen. Naar ventjequote:
Nog anderhalf uurquote:
Ik voel je nagels nog over m'n rug.quote:
Elk uur is te veelquote:
Jij begon te kutten. Niet ik. Ik zei alleen goeiemorgen. Je bent nog dommer en gemener dan ik kon bevroeden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom kom je het hier weer verknallen. Naar ventje
Dit dus. Je bent te triest.quote:
Ach prima dat streepje kleedt je afquote:
Je praat tegen je poes ?quote:
Mijn twee oudste broers waren er ook goed in, die zette gewoon de auto op zijn kant als zequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
Piet ik heb je weer ff op mute gezet ...
Wat voor auto heeft je pa nu gerestaureerd?
Hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
en een kleurtje geven ging gewoon met een pot verf en een kwast en dan een stukje
gaan rijden, dan ''droogde het sneller''....
zaten alleen 100 muggenlijkjes op daarna
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
en een kleurtje geven ging gewoon met een pot verf en een kwast en dan een stukje
gaan rijden, dan ''droogde het sneller''....
zaten alleen 100 muggenlijkjes op daarna
Sorry, het is wat heftig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
Piet ik heb je weer ff op mute gezet ...
Wat voor auto heeft je pa nu gerestaureerd?
Dm naar Herman gestuurdquote:
Je kunt weer veilig intunen nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Dat drogen is bekend , maar gewone verf en zo op de auto.. das een ander verhaal
Net al gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt weer veilig intunen nu.
Ja die dikke harige speknek trok me aanquote:
sloppenwijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloofde je ook wel .. Ik weet waar je vandaan komt
Nee, daar waren ze dan weer te braaf voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ging dat, de hash eruit halen was meestal op andere plek.
Nee daar mocht je niet op zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gezellig met zijn allen op de vensterbank.
Klopt ik groeide op tegenover een hertenkamp en later in een straat met bungalows, zweedse bungalow was de onze van veel houtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als tandartszoon weet jij daar niets van.
Dat kwam er bij ons niet in hoor, alleen op verjaardagen, dat moesten ze maar in de kroeg doenquote:
Kom uit Tilburg dat is wel verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kwam er bij ons niet in hoor, alleen op verjaardagen, dat moesten ze maar in de kroeg doen
ahumquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nu zijn we weer ziek.. Nog gelukt met R49?
Ik heb de muziek uitgezet, genoeg vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom uit Tilburg dat is wel verschil.
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de muziek uitgezet, genoeg van
Das nu wederzijds Pietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen die gaan denken is vragen om problemen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
zonder hersenen valt er niets te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan Trump nog wat van leren.
Nou spreek voor jezelfquote:
Het is echt welquote:
Jesusquote:
Joh ik doe een tongetjequote:
Te sneu voor woordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijgt ook overal de schuld van die sukkel.
Ik probeer het leed dat Sas op zich nam een beetje te verlichtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die krijgt ook overal de schuld van die sukkel.
Okquote:
Zo scoor je nooit vrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer het leed dat Sas op zich nam een beetje te verlichten
Een horror clown gepaktquote:
En een boel peper en zout stellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft 2 kleinkinderen inmiddels.
Ja ja en het is herfsvakansie op het vaste land.. Geen idee hoe het op dat interim eiland zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft 2 kleinkinderen inmiddels.
Je shoonmoeder dronk je onder tafelquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bruiloft is nog steeds legendarisch.
Geen kut grappen in je huis dan, ik zou dat niet waarderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bruiloft is nog steeds legendarisch.
owquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was later een keer in Apeldoorn.
Het was harstikke gezellig tot in de late uurtjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen kut grappen in je huis dan, ik zou dat niet waarderen
Beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was harstikke gezellig tot in de late uurtjes.
Ik blijf tot 100 tellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dikke harige speknek trok me aan
Ben Rod aan het recyclen. Lekker.quote:
Ik heb nog een muziektopic geopend voor Fann. Die kun jij vast wel terugvinden.quote:
Het was lange dag, nog half daas van nacht ervoor, schoonbroer reed in gouden Citroen DS Pallas van mij, al mijn motorclub vrienden zaten eerst in verkeerde kerk.quote:
Jan Hein Donner: 'Het is een misverstand dat negers niet kunnen schaken. Negerinnen kunnen niet schaken.'quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wederzijds Pietquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann kan zelf prima topics openen.
Laat maar 1 2 3 4 5 6.......quote:
Je lult weer zonder notie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann kan zelf prima topics openen.
Mooi lettertype, maar wat staat er?quote:
quote:
zoek het maar even opquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi lettertype, maar wat staat er?
Aan wie vraag je dat ?quote:
Dan ben ik nog wel ff bezig..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
zoek het maar even op![]()
https://en.wikisource.org(...)sian/English-Russian
Je bent te ergquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen schiet niet op, begrijp dat een keer.
is toch zieligquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen schiet niet op, begrijp dat een keer.
Het zijn wat domme beesten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
is toch zielig![]()
[ afbeelding ]
Kiek haar dan...
Ik reageer nooit op jou. Voordat ik je kende achtervolgde je me al. Ik moet aan mijn houding werken ? Wie denk je wel dat je bent ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
En serieus beste tong, je moet echt aan je houding gaan werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar staat het nummer op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je waarom ze die gele dingen aan hun oren hebben?
[ afbeelding ]
Daar kunnen ze toch mee betalenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je waarom ze die gele dingen aan hun oren hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volkomen achterhaald, tegenwoordig schiet je er chip in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |