Sorry, maar ik proef het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer keftedes balletjes gemaakt toen ik visite kreeg en nee ze merkten het niet![]()
Lekker!!! was alles wat ik hoorde
Doe ik niet, maar ik proef wel of iets wel of geen vlees is, zonder te oordelen over of het wel of niet lekker is, zoals ik al zei falafel is heerlijk maar geen vlees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het niet vergelijken met je dure biefstukjes...
Ik denk het ook wel eigenlijk hoor, in het allerbegin toen er van die vleesvervangers op de marktquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig beter te eten is dan 10 jaar terug..
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Vegetarische Turkse gehaktballetjes zijn dat
Wat is het nu?quote:
straks verse snijboontjesquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Aardappels, spinazie en cordon blue.quote:
Een konijn is er dol op.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat groen erop zou je moeten doen eten, dat maakt het helemaal af.![]()
Spinazie eet ik altijd met kaassouflequote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie en cordon blue.
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.quote:
Ik met zalmquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie eet ik altijd met kaassoufle![]()
verkeerde smiley![]()
![]()
De lekkerste ballen zijn die van mezelfquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever wat jus bij mijn bal, met uitjes.
op zoek naar liefde en aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel is blijkbaar behoorlijk in de war, ze is zomaar tegen me aan komen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |