Tsja dat is beetje thema van deze week he. De lastigste opdrachten van de afgelopen jaren komen terug. En dat is in dit geval zeker gebeurd.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:01 schreef WheeleE het volgende:
Een beetje sneu was het wel voor Brett. Maakt ie eindelijk eens wat waarmee hij een immuniteitsproef mag doen, moet ie gelijk tegen Shannon EN een open pantry, EN geen tijdvoordeel.
Dit idd. Doe ik sowieso bij alle programma's eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:01 schreef WheeleE het volgende:
Het live meeposten van vorige seizoenen is een beetje verpest door de 7 minuten durende reclames voor mij. Ik laat de recorder 20 minuutjes lopen en begin dan pas.
Misschien dat je het gerecht ook even weg moet laten, dan kan je ook bepaalde richting op worden gestuurdquote:Op donderdag 3 november 2016 11:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Voor de fans: Lees niet het artikel dat Willem Alexander zo lekker gesmuld heeft van een gerecht gemaakt door de winnaar van Masterchef. AD en Telegraaf.
Ik weet nu al wie de winnaar wordt![]()
Ik denk ook dat het op bepaalde manier gescript is. Zoals Shannon gisteren extra lang in de tuin loopt om het wat spannender te maken met zijn lam. Dat soort kleine dingetjes.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Valt me trouwens op dat het programma wel steeds makkelijker te voorspellen is. Als in, hoeveel tijd kijk je mee met iemands gerecht. Bepaalde opmerkingen die ze maken. Dat je al weet, over 5 minuten horen we dat t daarop misgaat (zoals die wekker van 20 min gister)
Vind ik wel jammer.
ik weet zo niemand met nl achtergrond bij kandidatenquote:Op donderdag 3 november 2016 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien dat je het gerecht ook even weg moet laten, dan kan je ook bepaalde richting op worden gestuurd
De winnaar was zojuist aan het woord bij RTL4 nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2016 11:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Voor de fans: Lees niet het artikel dat Willem Alexander zo lekker gesmuld heeft van een speculaastaart gemaakt door de winnaar van Masterchef. AD en Telegraaf.
Ik weet nu al wie de winnaar wordt![]()
Was toch niet van plan om RTL4 te gaan kijken, maar bedankt voor de heads up!quote:Op donderdag 3 november 2016 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
De winnaar was zojuist aan het woord bij RTL4 nieuws
Dus voor hen die om 19:30u eventueel van plan waren het nieuws te kijken...
ik zag een vooraankondiging van nieuwsitems, toen hadden ze het over 'een deelnemer'. Kon net niet optijd wegzappen want qua postuur heb ik nu ook wel ideequote:Op donderdag 3 november 2016 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
De winnaar was zojuist aan het woord bij RTL4 nieuws
Dus voor hen die om 19:30u eventueel van plan waren het nieuws te kijken...
geef me saus.gifquote:
moiquote:
Heb hetzelfde ik kijk af en toe en meestal nog half ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:59 schreef Nizno het volgende:
Ik zit er sowieso niet lekker in aangezien ik best veel gemist heb.
Denk dat het overvoerd zijn geworden met al die seizoenen van allemaal verschillende versies me toch gaat nekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |