Jaren later: Ow! Daar ligt de Q dusquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... het toetsenbord was wél mooi schoon, natuurlijk
Het halve alfabet ligt beneden nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaren later: Ow! Daar ligt de Q dus
wij zijn een ietwat apart slag volkquote:
Haha wat een mafkezen.quote:
Ik wilde het niet hardop zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
wij zijn een ietwat apart slag volk
Heb geen vaatwasser helaas.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik typte het daarom ook heel stilletjesquote:
Piet schrikt wakker nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Na de volgende plaat een nog niet eerder gedraaide track, die nogal experimenteel en vernieuwend is.
Ik ben heel normaal hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet altijd opnames te maken bij nieuwe experimenten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Tuned22 het volgende:
Zodra je je kunstgebit met de hogedrukspuit gaat reinigen Piet, film je het dan even?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal hoor.
Probeer het eens door de mic te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Denk dat het best zou scoren op youtube eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet altijd opnames te maken bij nieuwe experimenten.
Dat zou deze moeten zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar blijft dat experimentele nummer?
ik heb het experimentele erin niet gehoordquote:
Dat merkwaardige ritme. Ik vond het wel eigenaardig en anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb het experimentele erin niet gehoord
Verderop in de show nog een pogingquote:
Ben grote fan van Rochelle, die gaat lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze formatie is nog Nederlands ook. Maakt goede muziek.
Klonk best geinigquote:
Is ook wel oké, ja. Zag haar bij DWDD.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben grote fan van Rochelle, die gaat lekker.
Had wel ergens wat van twostep ritme wegquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat merkwaardige ritme. Ik vond het wel eigenaardig en anders.
[..]
Verderop in de show nog een poging
Roosevelt is inderdaad ook goed ja. Onderdeel van zo'n scene van leuke indiepop-bands. Ik noem het maar indiepop, dat dekt de lading het beste. Beetje tegenstrijdige term, trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:55 schreef Sfeermaker het volgende:
die Roosevelt bij DWDD, da was pas goed spul
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder gevalquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roosevelt is inderdaad ook goed ja. Onderdeel van zo'n scene van leuke indiepop-bands. Ik noem het maar indiepop, dat dekt de lading het beste. Beetje tegenstrijdige term, trouwens.
Ik kijk DWDD zelden of nooit, aangezien ik die presentator nogal irritant vind, maar Roosevelt kon ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder geval
Verderop in de show nog een remix gemaakt door Real Lies. Past ook in dat rijtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
lekkere synthpop met een 80's disco sausje in ieder geval
Gelukkig dat je dat vindtquote:
lekkere breakbeat welquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende track lijkt weggelopen uit de eerste helft van de jaren 90. Slaat totaal niet aan, dit nummer. Amper 8.000 streams op Spotify; schande
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende track lijkt weggelopen uit de eerste helft van de jaren 90. Slaat totaal niet aan, dit nummer. Amper 8.000 streams op Spotify; schande
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meebinnen no time zit ie op 876320291938573920 biljoen kliks..!!
De funky drummer. Duizenden keren gesampletquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
lekkere breakbeat wel
Doet me denken aan Olive?
Riazop is bijna net zo vermoeiend als sommige figuren in POL.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geef 'm even door aan Riazop. Die weet er wel raad meebinnen no time zit ie op 876320291938573920 biljoen kliks..!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |