Alstuquote:
knokkels en normaal, wat klopt er niet in deze zinquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:29 schreef knokkels het volgende:
Hmm.. Nu heb ik een normale muis, doet die ook niet normaal mee.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track komt in mijn show straks ook voorbij, maar ach....
(Ik heb er dan weer een edit van gemaakt, dus dat is dan toch nét weer even anders)
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track komt in mijn show straks ook voorbij, maar ach....
(Ik heb er dan weer een edit van gemaakt, dus dat is dan toch nét weer even anders)
quote:
Klinkt inderdaad erg lekkerquote:
GOA Godquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Obama moet een talkshow krijgen nadat iemand zn baan overneemt.
woohooquote:
gewoon een nieuwe. Nu akles instaleren maar eerst werkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
woohooEn doet ie het ook weer, gerepareerd en al?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe. Nu akles instaleren maar eerst werk
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat opnieuw opstarten
Ja ja, ik ga zo.quote:
Tss, niet voor je beurt praten jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tss, niet voor je beurt praten jij![]()
[ afbeelding ]* Fogel vliegt op, naar de kelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt knokkels
11, voegen it is
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Gloednieuw. De titelsong van zijn nieuwe album.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:04 schreef Tuned22 het volgende:
Hoe oud is dit nummer Elf? Kheb zo'n idee dat ik dit live gehoord heb in de Ziggo, paar jaar geleden. Of vorig jaar.. oeps, tijdsbesef kwijt.
Dan ben ik in de bonenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gloednieuw. De titelsong van zijn nieuwe album.
beter, ik ben op het juiste moment ingetunedquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Welkom. Ik ben nieuwe muziek aan het draaien, tot 22:00 uur.
90 minuten te laatquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beter, ik ben op het juiste moment ingetuned
Heavy Entertainment Showquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan ben ik in de bonenmaar kun je de titel nog ff plaatsen?
voor die ouwe meuk van jou zeker, echt niequote:
Hun sound is normaal meer synthpop, maar dit was een bijzondere uitvoering van hun nieuwe single.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
Beetje cockney accent en ze had zo Lily Allen kunnen zijn
ouch. Right in the feels broquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
voor die ouwe meuk van jou zeker, echt nie
Hij heeft ook een fijne remix van Paul Kalkbrenner gedraaid hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
voor die ouwe meuk van jou zeker, echt nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |