Alstuquote:
knokkels en normaal, wat klopt er niet in deze zinquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:29 schreef knokkels het volgende:
Hmm.. Nu heb ik een normale muis, doet die ook niet normaal mee.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track komt in mijn show straks ook voorbij, maar ach....
(Ik heb er dan weer een edit van gemaakt, dus dat is dan toch nét weer even anders)
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track komt in mijn show straks ook voorbij, maar ach....
(Ik heb er dan weer een edit van gemaakt, dus dat is dan toch nét weer even anders)
quote:
Klinkt inderdaad erg lekkerquote:
GOA Godquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Obama moet een talkshow krijgen nadat iemand zn baan overneemt.
woohooquote:
gewoon een nieuwe. Nu akles instaleren maar eerst werkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
woohooEn doet ie het ook weer, gerepareerd en al?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe. Nu akles instaleren maar eerst werk
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat opnieuw opstarten
Ja ja, ik ga zo.quote:
Tss, niet voor je beurt praten jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tss, niet voor je beurt praten jij![]()
[ afbeelding ]* Fogel vliegt op, naar de kelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt knokkels
11, voegen it is
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Gloednieuw. De titelsong van zijn nieuwe album.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:04 schreef Tuned22 het volgende:
Hoe oud is dit nummer Elf? Kheb zo'n idee dat ik dit live gehoord heb in de Ziggo, paar jaar geleden. Of vorig jaar.. oeps, tijdsbesef kwijt.
Dan ben ik in de bonenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gloednieuw. De titelsong van zijn nieuwe album.
beter, ik ben op het juiste moment ingetunedquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Welkom. Ik ben nieuwe muziek aan het draaien, tot 22:00 uur.
90 minuten te laatquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beter, ik ben op het juiste moment ingetuned
Heavy Entertainment Showquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan ben ik in de bonenmaar kun je de titel nog ff plaatsen?
voor die ouwe meuk van jou zeker, echt niequote:
Hun sound is normaal meer synthpop, maar dit was een bijzondere uitvoering van hun nieuwe single.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
Beetje cockney accent en ze had zo Lily Allen kunnen zijn
ouch. Right in the feels broquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
voor die ouwe meuk van jou zeker, echt nie
Hij heeft ook een fijne remix van Paul Kalkbrenner gedraaid hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Die ouwe meuk had ik aangevraagdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Voor de oude meuk hebben we Melting.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
no hard feelings, ik zat nog op m'n werkquote:
Op de radio had je vroeger "Goud van Oud"quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor de oude meuk hebben we Melting.
Ik laat geen kans voorbij om verzoekjes te doen, dat ookquote:
whehe was ook een impromptu show hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
no hard feelings, ik zat nog op m'n werk
O dan ga ik vaker een verzoek indienenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik laat geen kans voorbij om verzoekjes te doen, dat ook
Ik diende zo veel verzoekjes in, dat ik gedwongen werd om zelf te gaan draaien.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
O dan ga ik vaker een verzoek indienen
make that the cat wisequote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik diende zo veel verzoekjes in, dat ik gedwongen werd om zelf te gaan draaien.![]()
Eigenlijk wil ik dit helemaal niet, maar ja...
Klopt. Ben er ernstig verslaafd aanquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:14 schreef knokkels het volgende:
Leugens, Elf!
Je vindt het wel leuk
Verderop in de show nog een nummer met dezelfde titelquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:15 schreef Sfeermaker het volgende:
oh dit liedje heb ik al opgepakt, van STRFKR, erg leuk
Mijn muis heeft ook regelmatig kuren. Volgens mij is het besmettelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ernstig af wat er met die muis aan de hand is.
Mjah, het is wel een Trust USB muis. Die vertrouw ik niet echt
Mijne valt soms weg. Andere muis gekocht; zelfde probleem. Andere computer gekocht; nog steeds hetzelfde probleem. Zeg het maar, ik tast compleet in het duister.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:19 schreef Sfeermaker het volgende:
logitech G500 , met gewichtjes . nooit gezeik mee
Ze is nu thuis, is het laatste wat ik hoorde in ieder gevalquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:18 schreef just me het volgende:
Heeft Muis nog steeds kuren? Iemand nog iets gehoord ?
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich ernstig af wat er met die muis aan de hand is.
Mjah, het is wel een Trust USB muis. Die vertrouw ik niet echt
een stoffen muismat kopen van 'steelseries' bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne valt soms weg. Andere muis gekocht; zelfde probleem. Andere computer gekocht; nog steeds hetzelfde probleem. Zeg het maar, ik tast compleet in het duister.
Ik zal er eens naar kijken. Ik had al een muismat gekocht, maar dat is gewoon zo'n goedkoop ding.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:21 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
een stoffen muismat kopen van 'steelseries' bijvoorbeeld
thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze is nu thuis, is het laatste wat ik hoorde in ieder geval
Mijn laserding werkt prima zonder mat.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Ik had al een muismat gekocht, maar dat is gewoon zo'n goedkoop ding.
Mijne eerst ook, maar toen kwamen er kuren. Volgens mij is het gewoon besmettelijk bij Radio 49. Straks ga ik ook nog over kabels struikelen en zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn laserding werkt prima zonder mat.
en koffie morsenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne eerst ook, maar toen kwamen er kuren. Volgens mij is het gewoon besmettelijk bij Radio 49. Straks ga ik ook nog over kabels struikelen en zo.
Ik zweer bij kabels, no wifi hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne eerst ook, maar toen kwamen er kuren. Volgens mij is het gewoon besmettelijk bij Radio 49. Straks ga ik ook nog over kabels struikelen en zo.
Ik ben niet oud.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de radio had je vroeger "Goud van Oud"
Melting is meer "Vout en Oud"
Ik ook niet:quote:
Mijn muziek soms wel.quote:
quote:
quote:
lol blijkbaar wel. Wilde ook liever een Logitech. Want Logitechquote:
Ik heb een voorraad van die dingen liggen, meeste van HP of Dell.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol blijkbaar wel. Wilde ook liever een Logitech. Want Logitech![]()
Alleen ik liep letterlijk tegen deze muis aan. En anders had ik alleen daarvoor richting stad gemoeten
Er zijn tegenwoordig ook 'webshops'quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol blijkbaar wel. Wilde ook liever een Logitech. Want Logitech![]()
Alleen ik liep letterlijk tegen deze muis aan. En anders had ik alleen daarvoor richting stad gemoeten
Veel succes, sterkte.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatst geprobeerd toetsenbord schoon te maken met hoge druk spuit, was geen succes, alle toetsen eraf gevlogen.
Hoe verzin je zoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatst geprobeerd toetsenbord schoon te maken met hoge druk spuit, was geen succes, alle toetsen eraf gevlogen.
Nou ja... het toetsenbord was wél mooi schoon, natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je moet ook zo min mogelijk computergerelateerde werkzaamheden (uitgezonderd DJ'en) doen als je stoned bent hequote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |