er zal vast wel wat druk op Gesink worden uitgevoerd om toch alles op de Tour te zetten. Een top 10 plek is gewoon ontzettend belangrijk voor een ploeg als Jumboquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman was dit jaar anders ook geen al te groot succes..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Ha ha wat een baas die Sagan.
Bij iedereen zou dit belachelijk zijn maar Sagan kan dit hebben.
Doe mij maar gewoon een lekkere nuchtere Mollema.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Ha ha wat een baas die Sagan.
Bij iedereen zou dit belachelijk zijn maar Sagan kan dit hebben.
Waar is PourseyidiGod?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Een ouderwetse Iraanse coupe om het jaar mee af te sluiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zit bij Tabriz. Ik denk dat die samen met Mizbani al op verkansie is.quote:
Pearl Izumi met een Shimano logootje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:58 schreef Pino112 het volgende:
Djumbo gaat met Shimano-kleding rijden
quote:Hoewel het wielerseizoen nog niet voorbij is kijkt men bij Bora-Argon 18 vooral uit naar volgend jaar. De Duitse ploeg heeft zich onder meer versterkt met wereldkampioen Peter Sagan en Rafal Majka. De kwaliteitsimpuls leidt ook tot grotere ambities.
De ProContinentale ploeg hoopt volgend seizoen onder de naam BORA-hansgrohe de stap naar de WorldTour te maken. In een interview met Eurosport.de onthult ploegleider Enrico Poitschk de doelstellingen voor 2017. “Onze doelstellingen als ploeg zijn: een van de vijf monumenten winnen, een top vijf in het algemeen klassement van twee grote rondes, de groene trui in de Tour de France en een plaats bij de beste zes van de ploegenranking van de WorldTour.”
De afgelopen dagen maakt de ploeg van teammanager Ralph Denk voor het eerst kennis met Peter Sagan, hun nieuwe kopman. “Ik heb zin in het seizoen 2017, met een nieuwe ploeg”, liet de wereldkampioen optekenen. “Het is het begin van een nieuw avontuur voor iedereen, ik denk dat het mooi wordt. Het is alvast leuk om hier mijn nieuwe ploeggenoten te zien.”
Naast Sagan en Majka maken ook onder meer Marcus Burghardt, Leopold König en Matteo Pelucchi de overstap naar de Duitse ploeg.
Wie gaat die tweemaal top-5 in een grote ronde rijden dan?quote:
Herklotz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wie gaat die tweemaal top-5 in een grote ronde rijden dan?
Majka en König zullen dat moeten doen, hee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wie gaat die tweemaal top-5 in een grote ronde rijden dan?
Gelachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Majka en König zullen dat moeten doen, hee.
Majka reed anders wel extreem kleurloos naar een vijfde plek in de Giro.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten hun handjes dichtknijpen als het al één keer gebeurt.
Verdammt...zo kleurloos dat ik 't glad ben vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Majka reed anders wel extreem kleurloos naar een vijfde plek in de Giro.
Omdat we aan het rouwen waren om Kruijswijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Verdammt...zo kleurloos dat ik 't glad ben vergeten
Majka gaat Giro en Vuelta doen zoals het er nu voorstaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
een van de vijf monumenten winnen Sagan
een top vijf in het algemeen klassement van twee grote rondes (Giro, Vuelta) Majka en Konig
de groene trui in de Tour de France Sagan
een plaats bij de beste zes van de ploegenranking van de WorldTour
Sagan zal zijn werk wel gaan doen, maar lijkt me dat Bora in Tour wil gaan starten met Majka én Konig, dan zal een van twee Giro moeten rijden en de ander Vuelta voor een top-5 notering. Lijkt me niet echt realistische doelstelling op zich
En in 2015 derde in de Vuelta. Was daar niet ook iets met een Nederlander?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat we aan het rouwen waren om Kruijswijk.
Maar toen loste het persoon al vroeg waardoor we met een gerust hart naar Aru, Chaves, Majka en co konden kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
En in 2015 derde in de Vuelta. Was daar niet ook iets met een Nederlander?
Maar wel echt letterlijk een Ronde van Italië itt de Ronde van Frankrijk wat nog niet eens door de helft van Frankrijk gaatquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een vrij teleurstellend parcours als ik heel eerlijk ben. #FreeZomegnan
Waar zo'n ronde start is nog tot daar aan toe, maar ik had toch wel gerekend op een MTF of vijftien, op elke mythische klim die Italië te bieden heeft. En dat zijn er nog wel wat. Drie keer de Zoncolan in een etappe, dat soort dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wel echt letterlijk een Ronde van Italië itt de Ronde van Frankrijk wat nog niet eens door de helft van Frankrijk gaat
Dat kan niet meer in dit dopingloze tijdperk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar zo'n ronde start is nog tot daar aan toe, maar ik had toch wel gerekend op een MTF of vijftien, op elke mythische klim die Italië te bieden heeft. En dat zijn er nog wel wat. Drie keer de Zoncolan in een etappe, dat soort dingen.
De laatste etappes zijn nog niet zeker, dus lastig om daar nu al over te oordelen. Kan nog alle kanten op. Vind het in ieder geval al heel wat beter dan de Tour. Na een paar dagen meteen de Etna, is toch heerlijk. En weer wat dagen later gewoon vrolijk naar Blockhaus, want die gaan ze gewoon helemaal beklimmen en niet stoppen bij Passo Lanciano. Niks mis mee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een vrij teleurstellend parcours als ik heel eerlijk ben. #FreeZomegnan
midden Italië wordt toch grotendeels overgeslagen. Daarbij is omvang van Italië (niet heel breed) ook wat makkelijker om overal langs te gaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wel echt letterlijk een Ronde van Italië itt de Ronde van Frankrijk wat nog niet eens door de helft van Frankrijk gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |