abonnement Unibet Coolblue
pi_165913751
Die man met die deur was toch wel de eigenaar? Die kennis had een stukje van de garage gehuurd.
Of was die man met de deur dus zelf niet een van de 14 eigenaren?

Verder zouden toch alle eigenaren moeten instemmen dat ze die caravan op hun gezamenlijk terrein stallen?

Hebben zij aan al die mensen toestemming gevraagd? Zo niet, dan doen ze toch hetzelfde wat ze die man verwijten? Allee hebben zij dus de mazzel dat er niet van diezelfde zeikerds tussen zitten zoals zij.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:01:17 #252
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165913777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:00 schreef Injetta het volgende:
Die man met die deur was toch wel de eigenaar? Die kennis had een stukje van de garage gehuurd.
Of was die man met de deur dus zelf niet een van de 14 eigenaren?

Verder zouden toch alle eigenaren moeten instemmen dat ze die caravan op hun gezamenlijk terrein stallen?

Hebben zij aan al die mensen toestemming gevraagd? Zo niet, dan doen ze toch hetzelfde wat ze die man verwijten? Allee hebben zij dus de mazzel dat er niet van diezelfde zeikerds tussen zitten zoals zij.
zit erover te denken om daar een van de huizen te kopen, beetje fucken
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:02:54 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165913804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:00 schreef Injetta het volgende:
Die man met die deur was toch wel de eigenaar? Die kennis had een stukje van de garage gehuurd.
Of was die man met de deur dus zelf niet een van de 14 eigenaren?

ijten? Allee hebben zij dus de mazzel dat er niet van diezelfde zeikerds tussen zitten zoals zij.
Nee, niet de eigenaar van het lappie grond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:09:54 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165913929
Die oudjes staan openbaar met hun telefoonnummer op teh interwebz. Maar dat zou flauw zijn. Ik zou ze eens goed de waarheid willen vertellen. Dat ze uit accuzuur gemaakt zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:11:36 #255
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165913963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:09 schreef Andromache het volgende:
Die oudjes staan openbaar met hun telefoonnummer op teh interwebz.
....😀
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:11:40 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165913965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:09 schreef Andromache het volgende:
Die oudjes staan openbaar met hun telefoonnummer op teh interwebz. Maar dat zou flauw zijn. Ik zou ze eens goed de waarheid willen vertellen. Dat ze uit accuzuur gemaakt zijn.
Wat een liefde weer... :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:12:12 #257
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165913969
Daarom staat er ook 'zou'. ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:35:01 #258
3542 Gia
User under construction
pi_165916681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:00 schreef Injetta het volgende:
Die man met die deur was toch wel de eigenaar? Die kennis had een stukje van de garage gehuurd.
Of was die man met de deur dus zelf niet een van de 14 eigenaren?

Verder zouden toch alle eigenaren moeten instemmen dat ze die caravan op hun gezamenlijk terrein stallen?

Hebben zij aan al die mensen toestemming gevraagd? Zo niet, dan doen ze toch hetzelfde wat ze die man verwijten? Allee hebben zij dus de mazzel dat er niet van diezelfde zeikerds tussen zitten zoals zij.
Volgens mij was de loods van degene met het pad door zijn tuin, en verhuurde hij een deel aan de eigenaar van de grond. Dachten ze. Maar hij is geen eigenaar, heeft slechts recht van overpad.
Aangezien hij geen garage heeft op dat terrein heeft hij daar niets te zoeken met een auto.

Hoewel ik ook dat nog een beetje discutabel vind.
Hij kan toch een garage huren, bijvoorbeeld van één van de andere eigenaren. Dan mag hij er wel met de auto over. Maar huurt hij een garage die eraan grenst, maar die niet op dat perceel staat, dan mag hij er niet met de auto over.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 14:07 schreef matthijst het volgende:
maar wel vaag dat zijn koopcontract anders was dan zn leveringsacte.
Inderdaad. Ik zou, als ik hem was, dit toch eens uit laten zoeken, waarom dat zo is, en waarom hij hier niet op gewezen is. Hij wist dit blijkbaar niet.

Misschien waren er kosten verbonden aan het mede-eigenaar zijn en heeft hij er zelf vanaf gezien, in ruil voor recht op overpad.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 01:29:55 #259
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_165924458
Mooie uitspraak. Was te verwachten natuurlijk.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_165925556
Terechte uitspraak. Je kan niet zomaar een deur ergens inmaken en dan maar recht van overpad gaan opeisen. Zo werkt het niet in Nederland gelukkig.

Zie al voor me dat ik een deur in een zijmuur van mijn rijtjeshuis zou zagen, en dan tegen de buren zeggen dat ik voortaan door hun huis naar mijn huis ga wandelen _O-
pi_165926137
Eigenlijk kon je de uitspraak voorspellen op basis aflevering vorige week.
Toen werd ook al duidelijk dat een bouwvergunning niet meteen alle rechten geeft.
pi_165926217
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:49 schreef ddx het volgende:
Eigenlijk kon je de uitspraak voorspellen op basis aflevering vorige week.
Toen werd ook al duidelijk dat een bouwvergunning niet meteen alle rechten geeft.
En lijkt me ook gewoon common sense toch? Of zijn we echt zo dom geworden in Nederland?

Het enige interessante aan deze zaak was of de huurder het wel zou mogen. Hij heeft tenslotte recht van overpad (al was het dan alleen als voetganger). Maar stel dat hij eigenaar van de grond was geweest zoals verwacht, wat had er dan uitgekomen?
pi_165926312
Schijnbaar niet he, want gemteente geeft bouwvergunning af en dan denken een hoop mensen dat het wel ok is.
Maar ook wat je deze aflevering hoorde dat de mensen helemaal nooit gehoord hadden dat er bouwvergunning was aangevraagd/afgegeven.
Daarvoor heb je idd de mededelingen van je gemeente.
(ik heb mij ingeschreven voor mailing vanuit gemeente en kan zo snel zien wat ze hier in de buurt willen doen)

En recht van overpad telt niet voor een persoon maar voor het huis.
Anders zouden bezoekers ook niet gebruik mogen maken van recht van overpad om aan te mogen bellen.
Dus nee de huurder had ook geen recht om de deur te mogen gebruiken.
pi_165927052
Ik kijk even een klassiekertje terug


TOPSHOW

[ Bericht 1% gewijzigd door Max23 op 13-10-2016 11:15:24 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:10:11 #265
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_165927162
Godverdomme wat zat ik me te ergeren aan dat vrouwtje.
OHH IK LIG ER AL JAREN WAKKER VAN.

jezus meid, met alles wat er aan de hand is in de wereld maak jij je alleen maar druk over of je geliefde caravan het de nacht wel haalt.
"Want die man is in alle staten"
Mr Reid: ja wat doet meneer dan?
"uhhhh nou gewoon!"

afschieten.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:31:20 #266
3542 Gia
User under construction
pi_165927456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:10 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme wat zat ik me te ergeren aan dat vrouwtje.
OHH IK LIG ER AL JAREN WAKKER VAN.

jezus meid, met alles wat er aan de hand is in de wereld maak jij je alleen maar druk over of je geliefde caravan het de nacht wel haalt.
"Want die man is in alle staten"
Mr Reid: ja wat doet meneer dan?
"uhhhh nou gewoon!"

afschieten.
Oh zonder meer, ze was rete irritant. Ze hadden alleen wel het recht aan hun zijde.
Maar het blijft kinderachtig. Niemand heeft er last van als de dj zijn auto laadt om naar een gig te gaan, of de autoprutser er even uitrijdt om een proefritje te maken met een van de oude auto's.
En die oudjes konden de caravan ook een stuk terug, of tegen de achtermuur zetten zodat die deur vrij zou zijn.

Maar goed, ze mogen dwarsliggen.

Als ik die automan of dj was, dan ging ik inderdaad een feestzaaltje maken in de loods om te verhuren aan mensen die zelf weinig plaats hebben. Moeten ze wel door de tuin van automan naar binnen, maar de garagedeur mag open, dus het lawaai kan weg.
Moeten ze wel zorgen dat ze binnen de normen blijven qua lawaai.

Die hele buurt vliegt al de kast op als er een kinderfeestje gegeven zou worden in die loods. Foei, mag niet, wij hebben er laaast vaaan
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:40:56 #267
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_165927585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh zonder meer, ze was rete irritant. Ze hadden alleen wel het recht aan hun zijde.
Maar het blijft kinderachtig. Niemand heeft er last van als de dj zijn auto laadt om naar een gig te gaan, of de autoprutser er even uitrijdt om een proefritje te maken met een van de oude auto's.
En die oudjes konden de caravan ook een stuk terug, of tegen de achtermuur zetten zodat die deur vrij zou zijn.

Maar goed, ze mogen dwarsliggen.

Als ik die automan of dj was, dan ging ik inderdaad een feestzaaltje maken in de loods om te verhuren aan mensen die zelf weinig plaats hebben. Moeten ze wel door de tuin van automan naar binnen, maar de garagedeur mag open, dus het lawaai kan weg.
Moeten ze wel zorgen dat ze binnen de normen blijven qua lawaai.

Die hele buurt vliegt al de kast op als er een kinderfeestje gegeven zou worden in die loods. Foei, mag niet, wij hebben er laaast vaaan
Ik stoorde me vooral het neppe zielige gedoe. Mevrouw moest zitten, "laat mn man het maar doen, die kan het beter dan ik"
5 seconden later toch commentaar leveren vanaf de zijlijn.
En na de uitspraak was weer helemaal kwiek. flikker toch op oude trut.

als ik die automan was ging ik lekker elke dag flink slijpen, met de deur open.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 12:06:42 #268
3542 Gia
User under construction
pi_165928034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:40 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Ik stoorde me vooral het neppe zielige gedoe. Mevrouw moest zitten, "laat mn man het maar doen, die kan het beter dan ik"
5 seconden later toch commentaar leveren vanaf de zijlijn.
En na de uitspraak was weer helemaal kwiek. flikker toch op oude trut.

als ik die automan was ging ik lekker elke dag flink slijpen, met de deur open.
Oh, je hebt van die mensen die zo super theatraal doen. Het Facebook staat er vol mee.
Hou helemaal niet van dat gedoe. Walgelijk, gewoon.

Neemt niet weg dat ze in hun recht stonden. Helaas.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 12:07:48 #269
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_165928052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 12:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, je hebt van die mensen die zo super theatraal doen. Het Facebook staat er vol mee.
Hou helemaal niet van dat gedoe. Walgelijk, gewoon.

Neemt niet weg dat ze in hun recht stonden. Helaas.
Helaas indeed.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_165928079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:10 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme wat zat ik me te ergeren aan dat vrouwtje.
OHH IK LIG ER AL JAREN WAKKER VAN.

jezus meid, met alles wat er aan de hand is in de wereld maak jij je alleen maar druk over of je geliefde caravan het de nacht wel haalt.
Zo bezorgd dat ze 'om de dag' ging kijken _O-
  donderdag 13 oktober 2016 @ 12:11:17 #271
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_165928096
Die automan had die caravan moeten laten wegslepen toen die zn deur blokkeerde.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:16:33 #272
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_165944440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:52 schreef Coritchando het volgende:
Terechte uitspraak. Je kan niet zomaar een deur ergens inmaken en dan maar recht van overpad gaan opeisen. Zo werkt het niet in Nederland gelukkig.

Zie al voor me dat ik een deur in een zijmuur van mijn rijtjeshuis zou zagen, en dan tegen de buren zeggen dat ik voortaan door hun huis naar mijn huis ga wandelen _O-
Aantal jaar geleden was er een mooie uitzending, mevrouw A had haar eigen voordeur geblokkeerd met troep, dus zij liep over het pad van buurvrouw B naar haar achterdeur (want ze had zichzelf maar recht van overpad gegeven). Mevrouw B vond dat wel best, had er verder geen last van, maar wilde wel een hekje om haar pad zetten zodat de hond niet weg kon lopen. Mevrouw A helemaal boos want nu kon ze niet meer over het pad van de buurvrouw naar haar huis lopen :') en na de uitspraak helemaal drama dat het leven voor haar nu geen zin meer had :') goede aflevering was dat.

Je kunt het gewoon doen en vervolgens zelf de rijdende rechter bellen :')
  donderdag 13 oktober 2016 @ 23:20:52 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165944548
Die was echt puur goud idd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165946761
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:16 schreef Ceviche het volgende:

Je kunt het gewoon doen en vervolgens zelf de rijdende rechter bellen :')
_O-

En dan een heel drama maken en als ze terugkomen voor de Vervolgd afleveringen verhuizen :')
pi_165947627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 12:11 schreef junkiesietze het volgende:
Die automan had die caravan moeten laten wegslepen toen die zn deur blokkeerde.
Dure terugpakactie. De rekening mag je nl zelf betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')