Hoho, 'mensje'. Niet mens. Verkleinwoorden zijn zéér emotioneel beladen. Overigens.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat een ongeboren mens onschuldig zou zijn volgt niet logisch uit het feit dat een ongeboren mens een mens is. Daarnaast volgt uit 'een mensenleven is waardevol' niet dat je een onschuldig mens niet mag doden. Ook is de 'een ongeboren mens is een mens' stelling een persoonlijke mening een geen logisch gededuceerd feit op basis van de eerdere factoren in je post. Oftewel, je gedachtengang heeft niets met logica te maken, en daardoor alles met emotie.
Er kunnen dingen mis gaan met condooms. En dan ben jij ongewenst zwanger.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is gewoon een overduidelijke afleidingsmanoevre. En ik doe het gewoon met condoom als ik zeker wil zijn dat er geen zwangerschap op volgt, en mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan ben ik een vent en neem ik daar verantwoordelijkheid voor.
Nee, dat is een ander feit, dat volgt daar niet uit, maar dit is een logische schakel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat een ongeboren mens onschuldig zou zijn volgt niet logisch uit het feit dat een ongeboren mens een mens is. Daarnaast volgt uit 'een mensenleven is waardevol' niet dat je een onschuldig mens niet mag doden. Ook is de 'een ongeboren mens is een mens' stelling een persoonlijke mening een geen logisch gededuceerd feit op basis van de eerdere factoren in je post. Oftewel, je gedachtengang heeft niets met logica te maken, en daardoor alles met emotie.
Ja, dan neem je dus je verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er kunnen dingen mis gaan met condooms. En dan ben jij ongewenst zwanger.
Het is een blindedarm. Een gezwel, een parasiet. Het heeft geen sofinummer dus heb JIJ er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander feit, dat volgt daar niet uit, maar dit is een logische schakel.
Volgens mij is het overduidelijk dat een ongeboren kind een mens is trouwens. Anders hoor ik graag van je wat het is.
Doe ik het gewoon helemaal fout.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoho, 'mensje'. Niet mens. Verkleinwoorden zijn zéér emotioneel beladen. Overigens.
Als je zoals nu je ongelijk niet durft toe te geven ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander feit, dat volgt daar niet uit, maar dit is een logische schakel.
Volgens mij is het overduidelijk dat een ongeboren kind een mens is trouwens. Anders hoor ik graag van je wat het is.
Je kan prima verantwoordelijkheid nemen dmv abortus.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dan neem je dus je verantwoordelijkheid.
Vervang twee keer een > voor een + en je hebt wat ik bedoel, maar volgens mij snap je het wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:38 schreef Operc het volgende:
Als je zoals nu je ongelijk niet durft toe te geven ben ik er wel klaar mee.
Als jij nou ff alle ongewenste kinderen in huis neemt, dan is dat probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
En als je dat niet aankan moet je niet neuken. Zo simpel is het ook.
Lekker een ongeboren kind doodknippen, dan ben je wel echt een vent hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan prima verantwoordelijkheid nemen dmv abortus.
Dat. No wai dat ik een zwangerschap zou voldragen enkel en alleen om een ongewenst kind op de wereld te zetten. Wat een mooie wetenschap moet dat voor dat kind zijn. Gelukkig denkt mijn man er 't zelfde over, en rennen we samen hand in hand naar de abortustoko mocht het ooit zover komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan prima verantwoordelijkheid nemen dmv abortus.
Klopt, het is een emotioneel argument. Daar is niets mis mee. Lijkt me zelfs menselijk. (quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vervang twee keer een > voor een + en je hebt wat ik bedoel, maar volgens mij snap je het wel.
Een gezwel is het.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker een ongeboren kind doodknippen, dan ben je wel echt een vent hoor.
je spreekt erover als dat het om een pizza gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. No wai dat ik een zwangerschap zou voldragen enkel en alleen om een ongewenst kind op de wereld te zetten. Wat een mooie wetenschap moet dat voor dat kind zijn. Gelukkig denkt mijn man er 't zelfde over, en rennen we samen hand in hand naar de abortustoko mocht het ooit zover komen.
een pizza is nog makkelijker: die mag tenminste nog in de GFT klikoquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:49 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
je spreekt erover als dat het om een pizza gaat
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:49 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
je spreekt erover als dat het om een pizza gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |