abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165898068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Heb je ook gekleurde werknemers in jouw team?
Ja, eentje.

De beste man komt uit Angola, heeft jaren in Duitsland gewoond.

Viert gewoon Sinterklaas met Zwarte Piet.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165898079
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Schaam je kerel!
Moest beetje lachen. :D
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165898091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Moest beetje lachen. :D
Uiteraard dan zou ik ook lachen al staat mij het huilen nader als het lachen nou!
pi_165898119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De meningen van 'witte' mensen mbt. Zwarte Piet zijn volgens mij ook in drie groepen te verdelen:
1. Ze hebben er niets op tegen. De overgrote meerderheid
2. Ze willen de Nederlandse cultuur kapot maken. GroenLinksers, fanatieke cultuur-marxisten.
3. Ze willen zich profileren als de nieuwe Rosa Luxemburg. Deze groep is klein, er zijn niet zo veel autochtone Zwarte Piet haters die zich daarmee willen profileren. Wel veel onbekende wannabee's zoals antifa-tuig.
Mag ik als 'witte mens' even constateren dat jij er geen bal van begrijpt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_165898156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mag ik als 'witte mens' even constateren dat jij er geen bal van begrijpt.
Ja hoor, dat is het mooie van Nederland, je mag zelfs als totale mongool roepen dat er problemen zijn met ZP omdat het volgens jou als blanke man racisme is en denken dat je namens heel Nederland spreekt !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165898177
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is het mooie van Nederland, je mag zelfs als totale mongool roepen dat er problemen zijn met ZP omdat het volgens jou als blanke man racisme is en denken dat je namens heel Nederland spreekt !
Aha. En jij denkt dat dat mijn standpunt is? Dan begrijp jij er eveneens niet veel van.
pi_165898189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

_O-

Ja, het gaat toch nergens meer over. :D

Die Quinsy Gario wou zelfs geld voor zijn T-Shirts hebben. :D
Het kan nog veel gekker..

Ik hoorde van de week op radio 1 een uitzending van een of ander cultuur-marxistisch programma met als onderwerp de slavernij. Volgens mij een aflevering van Bureau Buitenland. Daar werd zelfs een rechtstreeks verband gelegd tussen de three-strikes-out wetgeving in Amerika en de slavernij, want vooral zwarten zouden hierdoor levenslang in de gevangenis komen waar ze moeten werken en zo zijn de verhoudingen net zoals ze waren tijdens de slavernij 8)7 8)7 8)7

En vervolgens werd ook nog de mogelijkheid geopperd dat de gebroken gezinnen met grote aantallen kinderen van zwarte moeders ook een gevolg zijn van de slavernij 8)7

Als je eenmaal dit soort verbanden begint te leggen, ja dan kan je Zwarte Piet ook overal wel aan linken.
pi_165898240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het kan nog veel gekker..

Ik hoorde van de week op radio 1 een uitzending van een of ander cultuur-marxistisch programma met als onderwerp de slavernij. Volgens mij een aflevering van Bureau Buitenland. Daar werd zelfs een rechtstreeks verband gelegd tussen de three-strikes-out wetgeving in Amerika en de slavernij, want vooral zwarten zouden hierdoor levenslang in de gevangenis komen waar ze moeten werken en zo zijn de verhoudingen net zoals ze waren tijdens de slavernij.

Wat. :')

Hou toch is op over die slavernij mensen, echt waar. :r

Slachtofferrol much?

Bedoel die lui, niet jou. :P
pi_165898245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:10 schreef Molurus het volgende:

[..]

Aha. En jij denkt dat dat mijn standpunt is? Dan begrijp jij er eveneens niet veel van.
Nou kerel vertel, na zoveel draaikonten horen we graag hoe je de moral high ground wil nemen door even plechtig te verklaren dat je als een eckte eckte Gutmensch van mening bent dat ZP best aangepast kan worden en de rest niet zo moet zeiken.

Nog meer gebraak en gebral wat je hier wilt deponeren of ben je wel klaar zo?
pi_165898259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:14 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat. :')

Hou toch is op over die slavernij mensen, echt waar. :r

Slachtofferrol much?
200 jaar geleden.
En toch elk jaar zo'n zwaar gesubsidiëerd Keti Kutti festival. En een aanval op onze cultuur in de vorm van deze onzin-discussie over een folkoristisch kinderfeest.
In plaats daarvan kunnen we beter de holodomor herdenken, om maar iets te noemen dat amper erkenning krijgt, veel meer impact heeft op vandaag en waarvan nog wel slachtoffers in leven zijn.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:16:41 #111
3542 Gia
User under construction
pi_165898267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Heb je ook gekleurde werknemers in jouw team?
groene en paarse en roze
pi_165898284
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

groene en paarse en roze
In alle soorten en maten.
pi_165898315
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

groene en paarse en roze
Oompa Loompa's ?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:21:37 #114
3542 Gia
User under construction
pi_165898352
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oompa Loompa's ?
"Violet! You're turning violet, Violet."
pi_165898369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

200 jaar geleden.
En toch elk jaar zo'n zwaar gesubsidiëerd Keti Kutti festival. En een aanval op onze cultuur in de vorm van deze onzin-discussie over een folkoristisch kinderfeest.
In plaats daarvan kunnen we beter de holodomor herdenken, om maar iets te noemen dat amper erkenning krijgt, veel meer impact heeft op vandaag en waarvan nog wel slachtoffers in leven zijn.
Ik ken dat hele festival niet.

Maar 225 van de 265 gemeenten viert gewoon Sinterklaas met ZP, desnoods schaffen we die dikke rode lippen af. Dan kan ZP gewoon door de schoorsteen komen, CV-ketel wordt wat lastig. :P
pi_165898411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik ken dat hele festival niet.

Maar 225 van de 265 gemeenten viert gewoon Sinterklaas met ZP, desnoods schaffen we die dikke rode lippen af. Dan kan ZP gewoon door de schoorsteen komen, CV-ketel wordt wat lastig. :P
Ik vrees dat deze onzin toch grotere gevolgen heeft dan je denkt. Het valt mij op dat er geen enkele Zwarte Piet meer is te zien op verpakkingen van Sinterklaas-produkten in winkels.

Als ik geen werk zou hebben, dan zou ik een webshop beginnen met producten waar Zwarte Piet in vol ornaat op staat (en Negerzoenen) kunt kopen.
pi_165898555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze onzin toch grotere gevolgen heeft dan je denkt. Het valt mij op dat er geen enkele Zwarte Piet meer is te zien op verpakkingen van Sinterklaas-produkten in winkels.

Als ik geen werk zou hebben, dan zou ik een webshop beginnen met producten waar Zwarte Piet in vol ornaat op staat (en Negerzoenen) kunt kopen.
Haha. :D

Tja, ik snap supermarkten wel met dit gezeik, die zijn bang om klanten kwijt te raken. Niet dat het mij verder iets boeit ofzo. Die supermarkten voeren gewoon beleid van hogerhand uit.

Noem het 'JankortePiet. _O_
pi_165898586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Tja, ik snap supermarkten wel met dit gezeik, die zijn bang om klanten kwijt te raken. Niet dat het mij verder iets boeit ofzo. Die supermarkten voeren gewoon beleid van hogerhand uit.
Ik denk dat een supermarkt die het lef heeft om Zwarte Piet nadrukkelijk wel op producten en in de winkel te tonen, inclusief de authentieke details zoals gouden oorbellen, op enorm veel sympathie onder het Nederlandse volk kunnen rekenen. Daarnaast levert het veel gratis reclame op. De keerzijde is dat ze geteisterd gaan worden door linkse aksievoerders. Door voet bij stuk te houden, zullen de acties grimmiger worden (verfbommen bijvoorbeeld), waardoor het Nederlandse volk partij gaat kiezen voor de supermarkt. Zelfs Nederlanders die tegen Zwarte Piet zijn zouden dan wel eens kunnen draaien.
pi_165898695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk dat een supermarkt die het lef heeft om Zwarte Piet nadrukkelijk wel op producten en in de winkel te tonen, inclusief de authentieke details zoals gouden oorbellen, op enorm veel sympathie onder het Nederlandse volk kunnen rekenen. Daarnaast levert het veel gratis reclame op. De keerzijde is dat ze geteisterd gaan worden door linkse aksievoerders. Door voet bij stuk te houden, zullen de acties grimmiger worden (verfbommen bijvoorbeeld), waardoor het Nederlandse volk partij gaat kiezen voor de supermarkt. Zelfs Nederlanders die tegen Zwarte Piet zijn zouden dan wel eens kunnen draaien.
Dat zou kunnen, ik denk dat een supermarkt er ook niet zo toe doet. Het is een beetje een 'hype', zulke dingen draaien 'ze' vaak heel snel terug.

En ik ga geen supermarkten boycotten vanwege hun beleid, ik doe daar mijn boodschappen en de rest interesseert mij niet. Dat diezelfde supermarkten verlies maken met deze 'situatie', lijkt mij wel duidelijk indd.

[ Bericht 0% gewijzigd door BoneThugss op 11-10-2016 19:45:15 ]
pi_165898885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste Nederlanders geen reet interesseert. Die gaan gewoon shoppen bij de dichtstbijzijnde of goedkoopste supermarkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165898954
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste Nederlanders geen reet interesseert. Die gaan gewoon shoppen bij de dichtstbijzijnde of goedkoopste supermarkt.
Ja, denk ik ook.

Het is gewoon een beetje vervelend dat een zeer kleine etnische groep dingen gaan lopen eisen.
pi_165898996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, denk ik ook.

Het is gewoon een beetje vervelend dat een zeer kleine etnische groep dingen gaan lopen eisen.
Ja, dat is hier wonen is een ding, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze ergens iets van gaan vinden.
pi_165899035
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat is hier wonen is een ding, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze ergens iets van gaan vinden.
Ooh, iedereen mag van mij vinden wat hij/zij wil.

Het is echter te belachelijk voor woorden en 'argumenten' heb ik ook nog niet gehoord.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:00:15 #124
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165899053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:53 schreef Gia het volgende:

[..]

De verjaardag van Sint Nicolaas, zoals die volgens de legenden was, op 6 december. Omdat Sint Nicolaas, heul vroeger, een kindervriend was (in de juiste betekenis van het woord, ja ik weet dat het een katholieke bisschop was), vieren we zijn verjaardag door kinderen cadeautjes te geven.
Nee, de Sint Nikolaas uit Myra is niet jarig op 6 december. Dat is de dag waarop hij DOOD ging - volgens de legenden. Waarom vieren we de dood van een kindervriend?
Kinderen zijn het natuurlijke product van een vruchtbaar huwelijk - Sinterklaas is de "goedheiligman" - een verbasterd woord dat oorspronkelijk "goed huwelijksman" (huwelijksmakelaar) betekende. De speculaaspop wordt ook wel "vrijer" genoemd. Kinderen zijn bij uitstek een teken van vruchtbaarheid.
pi_165899067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ooh, iedereen mag van vinden wat hij/zij wil.

Het is echter te belachelijk voor woorden en 'argumenten' heb ik ook nog niet gehoord.
Dan moet je je wat meer in de materie verdiepen. De Kinderombudsman heeft een aantal weken geleden nog wat argumenten gegeven. Dat moest ze wel bekopen met bedreigingen, maar het zij zo.
pi_165899077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hoe kom jij eigenlijk tot de conclusie dat het een etnische groep is die dingen gaat lopen eisen?

Wees eens iets duidelijker. Welke etnische groep? Wat wordt er precies geeist?
pi_165899094
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet je je wat meer in de materie verdiepen. De Kinderombudsman heeft een aantal weken geleden nog wat argumenten gegeven. Dat moest ze wel bekopen met bedreigingen, maar het zij zo.
Die 'Kinderombudsman' kwam met dit vodje van een rapport aanzetten.

Het is trouwens een vrouw en ze is nogal achterlijk.
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:03:06 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165899119
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja dat was een mooi voorbeeld van hoe diep de discussie, voor zover je daar nog over kan spreken, gezonken is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165899130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die 'Kinderombudsman' kwam met dit vodje van een rapport aanzetten.

Het is trouwens een vrouw en ze is nogal achterlijk.
Dus je weerwoord is dat de Kinderombudsman achterlijk en een vrouw is en dat ze een 'vodje' heeft opgesteld?
pi_165899133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wees eens iets duidelijker. Welke etnische groep? Wat wordt er precies geeist?
Echt. :')
pi_165899152
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je weerwoord is dat de Kinderombudsman achterlijk en een vrouw is en dat ze een 'vodje' heeft opgesteld?
Neuh, jij kwam met dat 'argument' aanzetten.
pi_165899154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Echt. :')
Ja, echt. Ik vind het idee dat de weerstand tegen ZP zou komen van 'een kleine etnische groep' tamelijk lachwekkend.
pi_165899178
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, echt. Ik vind het idee dat de weerstand tegen ZP zou komen van 'een kleine etnische groep' tamelijk lachwekkend.
Ja, daarom is ook 86 van 'de bevolking' voor ZP in de huidige vorm. :')
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:05:39 #134
pi_165899181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou, het is nogal een schreeuwerige kleine groep ja. Waarvan er in ieder geval een paar ook uit zijn op herstelbetalingen. Dat heeft weinig meer te maken met racisme maar de grote boze blankman te dwarsbomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165899196
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou, het is nogal een schreeuwerige kleine groep ja.
Mijn punt is: het is geen etnische groep.
pi_165899197
quote:

[..]

Nou, het is nogal een schreeuwerige kleine groep ja.
Dat hij dat liever niet hoort, daar kan ik ook niks aan doen hoor.
pi_165899207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is het dus wel.
pi_165899215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat is het dus wel.
Volgens mij begrijp jij niet wat dat woord betekent, of je bent niet al te snugger.
pi_165899250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:07 schreef Molurus het volgende:

[..]
of je bent niet al te snugger.
Ga niet bijdehand lopen doen en geef gwn eens antwoord op mijn vraag.
pi_165899284
quote:

[..]

Nou, het is nogal een schreeuwerige kleine groep ja. Waarvan er in ieder geval een paar ook uit zijn op herstelbetalingen. Dat heeft weinig meer te maken met racisme maar de grote boze blankman te dwarsbomen.
Door tegenstanders weg te zetten als onderdeel van een etnische groep bewijs je juist impliciet dat ze een punt hebben.
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:11:10 #141
pi_165899301
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door tegenstanders weg te zetten als onderdeel van een etnische groep bewijs je juist impliciet dat ze een punt hebben.
Dat doe ik dan ook niet. Mijn punt is wel dat het een klein groepje schreeuwerts is.

Hun mening mogen ze ventileren en die moet gehoord worden, maar een minderheid de meerderheid laten dicteren lijkt me niet de bedoeling. Dat schept een precedent. Verder ben ik van mening dat deze discussie deel is van een groter probleem en wel dat sommige mensen het gevoel hebben dat de Nederlandse cultuur stukje bij beetje verdwijnt.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:12:20 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165899318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:53 schreef Gia het volgenende

Wat zou Sinterklaas doen met die stoute kindjes?
Ik denk dat die zwart geverfd worden en moeten leren om piet te worden. Soort van haltstraf voor het volgende jaar. Dat zal ze leren!
Het is waarschijnlijker dat ze over het water worden meegenomen naar "de andere wereld", het rijk van de dood, waarover in zoveel andere Nederlandse (en Europese) volksverhalen wordt gesproken.
Voor de Kelten was Spanje het land van de dood. Verschillende vormen van Zwarte Piet suggereren dat de kinderen werden opgegeten. Piet is een naam die ook aan de Dood wordt gegeven (Pietje de Dood in Vlaanderen). Heeft ook niks met Pedro te maken, zoals Klaas en Joost is het een archetypische naam (zeurpiet, pietlut, verpieteren, een hele piet, pietje precies - piet zijn wij allemaal wel eens of ooit).
pi_165899358
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit slaat echt nergens op.

Het is gwn een bepaalde groep die dit soort dingen de wereld in brengt.
pi_165899375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:14 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dit slaat echt nergens op.

Het is gwn een bepaalde groep die dit soort dingen de wereld in brengt.
Een groep met een kleurtje, toch?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:15:35 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165899385
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat klopt. Het enige gemeenachappelijke dat ik in de groep kan ontdekken is een politieke agenda.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:16:16 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_165899402
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:15 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat klopt. Het enige gemeenachappelijke dat ik in de groep kan ontdekken is een politieke agenda.
Uhm beide groepen hebben die... voor de mensen ertussen in zal het worst wezen, die hele zwarte piet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_165899406
quote:

[..]

Dat die supermarkten/merken dat al vele en vele jaren niet meer doen, we daarvoor terug moeten naar de jaren '60 doet er natuurlijk niet toe.

Gewoon weer lekker terug in de tijd, gewoon omdat de grote Pro Pieters zo om zp geven dat ze geen enkel idee hebben hoe het voordeze discussie ging, hoe piet voorgesteld werd.

Echt jij bent een klasse vb van een mens die 1 van de redenen is waardoor Piet onder vuur ligt, Pro Pieters wantrouwig aangekeken worden. Alhoewel vele Pro Pieters echt wel redelijk zijn ben jij wel degelijk een racist die nu zp misbruikt om een punt te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165899409
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee.

Waarom in godsnaam met een 'kleurtje'?

Dat heb ik zelf ook. Bij gebrek aan 'argumenten' mij persoonlijk aanvallen, haha.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:17:00 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_165899423
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat die supermarkten/merken dat al vele en vele jaren niet meer doen, we daarvoor terug moeten naar de jaren '60 doet er natuurlijk niet toe.

Gewoon weer lekker terug in de tijd, gewoon omdat de grote Pro Pieters zo om zp geven dat ze geen enkel idee hebben hoe het voordeze discussie ging, hoe piet voorgesteld werd.

Echt jij bent een klasse vb van een mens die 1 van de redenen is waardoor Piet onder vuur ligt, Pro Pieters wantrouwig aangekeken worden. Alhoewel vele Pro Pieters echt wel redelijk zijn ben jij wel degelijk een racist die nu zp misbruikt om een punt te maken.
dit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:19:05 #150
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165899459
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Etniciteit heeft op dat niveau weinig met kleur te maken, onder de mensen met een donkere huid bestaat een veelvoud aan etniciteiten. Er zitten niet alleen zwarten in die groep, btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')