Jouw eerste indruk en mijn 20 jaar ervaring, maar goed, DDM zal er samen met Symph zelf wel uitkomen, ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nul
je kan ze tóch dáár bekijken en de laden enzo proberen?
dat was nádat we deze keuken hadden en we daar toevallig waren en dan merk je gewoon het verschil.
is niet om af te kraken, maar gewoon wat ik merkte, kan toch?
Dan gewoon voor een Ikea gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Een Borettibudget hebben we niet, wel een ruime keuken die zowat uit elkaar valt en sowieso te laag is.
Ik vind jouw stoel nu al leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoel was wel rebels, hij wilde net niet in de auto passen
omdat je je meteen aangevallen voelt en doet alsof ik zeg dat Ikea te min voor mij is en datquote:
Je vult nu vanalles in, terwijl ik daar met geen woord over gerept heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je je meteen aangevallen voelt en doet alsof ik zeg dat Ikea te min voor mij is en dat
zei ik niet
jij vult zoveel in dus ik dacht laat ik het ook eens doen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vult nu vanalles in, terwijl ik daar geen woord over gerept heb.
Spreek voor jezelf.
Dat mag, zolang je je daarvan maar bewust van bent, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
jij vult zoveel in dus ik dacht laat ik het ook eens doen...
Ik gaf ook geen oordeel over Boretti keukens, ik gaf mijn op ervaring beruste mening over één Ikea keuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
Hoeeel Boretti keukens heb jij gehad?
dat vraag ik toch ook niet?
Precies... en ik gaf mijn oordeel over een Boretti keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gaf ook geen oordeel over Boretti keukens, ik gaf mijn op ervaring beruste mening over een Ikea keuken.
Uh, DDM begon over een Ikea keuken, jij gaf je ongefundeerde mening daarover en ik legde mijn gefundeerde mening daarnaast, er is verder geen probleem hoor, relax.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies... en ik gaf mijn oordeel over een Boretti keuken
nah... zijn we er uit?
nee ga je zeggen want dan weet je nog steeds hoe fantastisch en geweldig een Ikea keuken is.
en dan ga ik zeggen, ja maar ik heb het in Ikea vergeleken met hoe het hier thuis zit.
en dat is de case pas closed.
poe poe
Leuke stoel! Heb in die ook regelmatig gezeten, maar doe hem toch maar niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De stoel, met op de achtergrond de waardeloze keuken, merk goedkoop, uitvoering beun de haas http://m.imgur.com/GOnbCxV?r
ik zei dat er wel verschil tussen zat, meer heb ik eigenlijk niet gezegdquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, DDM begon over een Ikea keuken, jij gaf je ongefundeerde mening daarover en ik legde mijn gefundeerde mening daarnaast, er is verder geen probleem hoor, relax.
Je bent vermoeiend, ik ga wat doen,laterssss.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei dat er wel verschil tussen zat, meer heb ik eigenlijk niet gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |