abonnement Unibet Coolblue
pi_167824003
Beterschap!! En sowieso de beste wensen voor jullie allemaal!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 20:49:43 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167864801
Gelukkig nieuwjaar iedereen *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167866927
Beterschap Sara!

De beste wensen iedereen :*

En ik ben vandaag ook nog eens 30 geworden 8-)
pi_167871659
Gefeliciteerd Sylvana
pi_167871678
Gefeliciteerd Sylvana
  woensdag 4 januari 2017 @ 09:58:55 #181
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_167873146
Nog steeds keelpijn maar dat krijgt mij niet klein hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_167873148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:00 schreef Sylvana het volgende:
Beterschap Sara!

De beste wensen iedereen :*

En ik ben vandaag ook nog eens 30 geworden 8-)
Van harte gefeliciteerd! Maak er een goed jaar van :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167873445
Dankjulliewel! :*

Het gaat een jaar met veel veranderingen worden want sinds 1.5 maand is mn relatie na bijna 10 jaar over ;(
En ik heb waarschijnlijk per maart of mei een huisje in een andere plaats (hoor ik deze week meer over)
Maar komt goed :)
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 10:34:48 #184
382129 crew  Donna
pi_167873687
Ohnee Sylvana, wat is er gebeurd? Veel sterkte!
pi_167873768
Wonen jullie nu nog wel samen? Lijkt me erg lastig. Sterkte!
pi_167873822
Dankjullie! :*
Zijn gevoel was al heel lang weg achteraf maar hij heeft er meer dan een jaar zelf mee rondgelopen nog.
We wonen nog wel samen ja, gaat wel goed op zich hoor. Hebben geen ruzie ofzo. Maar ideaal is anders natuurlijk. Dus zou fijn zijn als ik in maart kan verhuizen en niet pas in mei (appartementencomplex wordt nu gerenoveerd en in 2 fases opgeleverd)
pi_167874878
O wat heftig zeg. Ik duim mee dat het in maart wordt opgeleverd.
pi_167876542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 11:51 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
O wat heftig zeg. Ik duim mee dat het in maart wordt opgeleverd.
Dankjewel en ja dat hoop ik ook, dat is al redelijk snel :)
pi_167876574
Oh Sylvana :o :*
Wat rot zeg (zwak uitgedrukt)
Hij was toch die van dat vreselijke ongeluk en revalidatie en alles? Heb je al die tijd zo goed voor hem gezorgd, en zegt-ie nu ineens dat ie niets meer voor je voelt? :( eikel!
pi_167876921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:21 schreef Shandaly het volgende:
Oh Sylvana :o :*
Wat rot zeg (zwak uitgedrukt)
Hij was toch die van dat vreselijke ongeluk en revalidatie en alles? Heb je al die tijd zo goed voor hem gezorgd, en zegt-ie nu ineens dat ie niets meer voor je voelt? :( eikel!
Uhm nouja dat dus idd :( En er dan nog een jaar zelf mee blijven rondlopen in de hoop dat het nog beter wordt, maarja, als je verder niks doet dan wordt het alleen maar minder natuurlijk. Maar dat is ook het wrange, we hebben in die 10 jaar zoveel meegemaakt ( ook wel met mij en mijn depressies dat hij juist er voor mij was) en dat ongeluk en alles. En nou is alles net rustiger, ben ik klaar met therapie en aan het reïntegreren, hij heeft zijn laatste operatie gehad en is klaar met fysio en nu trekt hij de stekker eruit terwijl ik juist dacht dat we eindelijk echt konden gaan leven nu ;(

1 voordeel, ik heb waarschijnlijk dus een huis toegewezen gekregen ( appartement met 2 slaapkamers) en dan kan ik dus wel mijn eigen hobbykamer maken eindelijk *O* *O* *O*
pi_167877148
Een eigen hobbykamer 😀 dat is wel erg fijn. Maar jammer dat het zo gelopen is zeg...
Wel fijn dat je klaar bent met je therapie. En nu rustig aan weer meer dingen kan oppakken.
Hopelijk wordt voor jouw 2017 een goed jaar met veel nieuwe leuke positieve dingen!
pi_167877193
Het is vandaag trouwens best lekker weer. Vanmorgen lekker stukje gewandeld. Helaas, dacht mijn zoontje er anders over. Die vond het helemaal niet zo leuk. Dus nu zit ik helaas binnen.
Hopelijk gaat hij zo nog even slapen (zit in lastige periode bang dat ik weg ga ofzo,9 maanden oud). Dan heb ik nog wat me-time.
pi_167877199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm nouja dat dus idd :( En er dan nog een jaar zelf mee blijven rondlopen in de hoop dat het nog beter wordt, maarja, als je verder niks doet dan wordt het alleen maar minder natuurlijk. Maar dat is ook het wrange, we hebben in die 10 jaar zoveel meegemaakt ( ook wel met mij en mijn depressies dat hij juist er voor mij was) en dat ongeluk en alles. En nou is alles net rustiger, ben ik klaar met therapie en aan het reïntegreren, hij heeft zijn laatste operatie gehad en is klaar met fysio en nu trekt hij de stekker eruit terwijl ik juist dacht dat we eindelijk echt konden gaan leven nu ;(

1 voordeel, ik heb waarschijnlijk dus een huis toegewezen gekregen ( appartement met 2 slaapkamers) en dan kan ik dus wel mijn eigen hobbykamer maken eindelijk *O* *O* *O*
Die vent laat dus een fantastische vrouw lopen... Wat ontzettend klote dat dit gebeurd.
Zo te zien heb je gelukkig ook positieve ontwikkelingen en leuke dingen die gaan gebeuren :*
Heel veel sterkte en succes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167877210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:52 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Een eigen hobbykamer 😀 dat is wel erg fijn. Maar jammer dat het zo gelopen is zeg...
Wel fijn dat je klaar bent met je therapie. En nu rustig aan weer meer dingen kan oppakken.
Hopelijk wordt voor jouw 2017 een goed jaar met veel nieuwe leuke positieve dingen!
Ja idd dankjewel en dat hoop ik ook. Ik ga er voor iig ( doordat ik die therapie nu heb afgerond zie ik het iig wel voor me, een toekomst in mn eentje voorlopig. Paar jaar geleden stond ik daar echt heel anders in :@ )

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die vent laat dus een fantastische vrouw lopen... Wat ontzettend klote dat dit gebeurd.
Zo te zien heb je gelukkig ook positieve ontwikkelingen en leuke dingen die gaan gebeuren :*
Heel veel sterkte en succes
Dankjewel :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:54 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Het is vandaag trouwens best lekker weer. Vanmorgen lekker stukje gewandeld. Helaas, dacht mijn zoontje er anders over. Die vond het helemaal niet zo leuk. Dus nu zit ik helaas binnen.
Hopelijk gaat hij zo nog even slapen (zit in lastige periode bang dat ik weg ga ofzo,9 maanden oud). Dan heb ik nog wat me-time.
Het is idd lekker weer! Jammer dat zoonlief het wandelen minder leuk vond. En tegen die tijd kunnen ze verlatingsangst beginnen te krijgen ja. Ik duim voor je dat hij zo nog ff gaat slapen dan! ^O^

Ik ben vorige week donderdag nog wel tante geworden van het allerliefste neefje van de hele wereld O+ O+ O+ Mn kleine zusje is bevallen :D
Dus dat is ook wel weer iets leuks om aan vast te houden :)
pi_167877745
Gisteren heb ik mijn allernieuwste nichtje kunnen knuffelen. Die heeft de hele middag in mijn armen geslapen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167877774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren heb ik mijn allernieuwste nichtje kunnen knuffelen. Die heeft de hele middag in mijn armen geslapen
Aaww lief! O+ Jij ook nog gefeliciteerd met je nichtje dan!
Toen wij er waren was het nogal hectisch met voeden, verschonen en hielprik. Dus ik heb hem nog niet vast kunnen houden. Maar dat komt nog wel O+
pi_167877826
Zelf kan ik geen kinderen krijgen, dan is het zo heerlijk als je de kans krijgt een baby vast te houden. Moeilijk, maar fantastisch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167877879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zelf kan ik geen kinderen krijgen, dan is het zo heerlijk als je de kans krijgt een baby vast te houden. Moeilijk, maar fantastisch
Ja idd, is heel dubbel :* Jij kon het niet omdat je een eetstoornis hebt (gehad) toch? ;( (correct me if i'm wrong)
Ik kan wel kinderen krijgen lichamelijk gezien, maar gezien mijn psychische problematiek denk ik ook niet dat het verstandig is als ik zelf kinderen krijg. Ook al heb ik nog wel even de tijd, ik heb altijd wel kinderen gewild, maar of het verstandig is, ik weet het niet. Dus ik snap je gevoel wel :*
pi_167878091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd, is heel dubbel :* Jij kon het niet omdat je een eetstoornis hebt (gehad) toch? ;( (correct me if i'm wrong)
Ik kan wel kinderen krijgen lichamelijk gezien, maar gezien mijn psychische problematiek denk ik ook niet dat het verstandig is als ik zelf kinderen krijg. Ook al heb ik nog wel even de tijd, ik heb altijd wel kinderen gewild, maar of het verstandig is, ik weet het niet. Dus ik snap je gevoel wel :*
De onvruchtbaarheid komt niet door de eetstoornis, godzijdank (dat zou ik mezelf nooit vergeven), maar door het syndroom van Turner (chromosoomafwijking). Al heb ik er genoeg fysieke problemen aan over gehouden (en yeah, sinds december is de eetstoornis officieel in remissie, nu enkel nog trauma- en schemabehandeling).

Dat idee herken ik wel, ik heb het idee dat het lot zo aardig is geweest om voor mij de beslissing te nemen. Kinderen willen, zeker. Verstandig, zeker niet.

Maar hoe ik jou zie op het forum lijk me echt wel het soort vrouw die heel goed voor kinderen kan zorgen. Niet jezelf omlaag halen. Genoeg mensen zonder etiketje die er een boeltje van bouwen en genoeg met etiketje die de beste ouders ooit zijn. Dat zijn dingen die je dan met je toekomstige partner kan bespreken, wat jullie willen. Beetje liever voor jezelf zijn. Je bent een geweldige vrouw en ik denk dat jij een geweldige moeder kan zijn.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167878686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De onvruchtbaarheid komt niet door de eetstoornis, godzijdank (dat zou ik mezelf nooit vergeven), maar door het syndroom van Turner (chromosoomafwijking). Al heb ik er genoeg fysieke problemen aan over gehouden (en yeah, sinds december is de eetstoornis officieel in remissie, nu enkel nog trauma- en schemabehandeling).

Dat idee herken ik wel, ik heb het idee dat het lot zo aardig is geweest om voor mij de beslissing te nemen. Kinderen willen, zeker. Verstandig, zeker niet.

Maar hoe ik jou zie op het forum lijk me echt wel het soort vrouw die heel goed voor kinderen kan zorgen. Niet jezelf omlaag halen. Genoeg mensen zonder etiketje die er een boeltje van bouwen en genoeg met etiketje die de beste ouders ooit zijn. Dat zijn dingen die je dan met je toekomstige partner kan bespreken, wat jullie willen. Beetje liever voor jezelf zijn. Je bent een geweldige vrouw en ik denk dat jij een geweldige moeder kan zijn.
Oke, dan klopte mn gedachte niet helemaal dus, maar het blijft rot ;( Alhoewel het idd misschien wel makkelijker is als je lichaam de keus voor je maakt. Lekker veel genieten van je nichtje dus O+ Heb je nog meer neefjes en nichtjes of is zij de eerste nu?

En aahhh ik zit hier nu met tranen in mn ogen, wat ontzettend lief van je zeg O+ :* :*
Het is niet zo zeer dat ik bang ben dat ik de verzorging/opvoeding niet aan kan, maar meer dat het weinige slapen en zorgen om het kind eventueel teveel zijn en een depressie triggeren. Als ik nu al in OUD helemaal naar wordt van sommige verhalen, dan heb ik geen idee hoe ik dat zou moeten doen als het om mn eigen kind gaat. Maarja, dat heb ik ook altijd gezegd als er iets zou gebeuren met mn vriend en die kreeg ook dat ernstige ongeluk of als mn relatie over zou zijn. En ondanks dat het heftige tijden zijn na dat ongeluk en nu met de breuk, red ik het nu ook wel. Dus dat geeft wel vertrouwen dat het misschien in de toekomst toch wel kan O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')