Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef Samzz het volgende:
Wel nagemaakt hoor. Op perkamentlike papier.
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dusZoiets noemen ze een inspiratiebron
Zo mooi kan ik het niet namaken hoor
Wat gezelligquote:Op maandag 19 december 2016 18:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders waren van t weekend hier en hebben het laatste deel van mijn tekeningen meegenomen.
[ afbeelding ]
Heb specifiek op de tekening linksonder gewacht. Het kleine klembord ga ik ieder seizoen wisselen. In de lente komt er een lente geīnspireerd tekeningetje op.
Oh en als kerstcadeau zijn we naar the Lion King musical geweest.
Nee, die blijft zo.quote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk SamzzKomt er nog wat in het lege lijstje of laat je het zo?
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Samzz wat ben je toch lekker bezig de laatste tijd, echt gaaf
Ik ga 14 januari naar een Workshop papercut van Geertje Aalders ( die ook heel vaak in Flow Magazine staat)![]()
![]()
Echt zo'n zin in![]()
![]()
Edit: en een vriendin van me gaat ook, ook kaartje voor haar besteld nadat ik vertelde dat ik heen ging
Heel erg gaaf! En wat een precies werk... succes ermee!quote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Samzz wat ben je toch lekker bezig de laatste tijd, echt gaaf
Ik ga 14 januari naar een Workshop papercut van Geertje Aalders ( die ook heel vaak in Flow Magazine staat)![]()
![]()
Echt zo'n zin in![]()
![]()
Edit: en een vriendin van me gaat ook, ook kaartje voor haar besteld nadat ik vertelde dat ik heen ging
Dankjewelquote:Op woensdag 21 december 2016 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel erg gaaf! En wat een precies werk... succes ermee!
Gaafquote:Op woensdag 21 december 2016 19:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja het is wel echt een precies werkje. Ik heb over dit kleine werkje een uur gedaan ongeveer toen:
[ afbeelding ]
Je bent fantastisch. Sorry en dank je welquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:52 schreef Samzz het volgende:
Topicreeks: Breien, breien, breien
In de sticky bovenaan de topiclijst staat een topic met links naar de vaste topics/onderwerpen:
CRE / Mis je een topic? Vaste topics vind je hier!
Ow... wat naar voor jequote:Op zondag 1 januari 2017 22:19 schreef sararaats het volgende:
Gelukkig nieuwjaar maar voor mij slecht begonnen.
Met bronchitis in bed maar gelukkig overal wifi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |