Ik heb vanochtend gewerkt, daarna met de honden gewandeld, wasjes gedraaid, huis schoongemaakt, afwas gedaan, met de honden gefietst en de garage opgeruimd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Luilak![]()
Die bouwplaten komen in een boekje, dus ik heb eerst alle losse vellen eruit gesneden. A t/m Z![]()
[ afbeelding ]
Ik heb tot 4 uur in m'n nest gelegenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gewerkt, daarna met de honden gewandeld, wasjes gedraaid, huis schoongemaakt, afwas gedaan, met de honden gefietst en de garage opgeruimd.
Met je luilak.
Dat klinkt als een gaaf project!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik een boormachine nodig heb.
En hout. Want ik wil een bankje maken voor in mijn hal. Maar dat is nog lastig, want ik wil geen mooie schone plank.
Jaa, op Pinterest paar toffe ideeën gevonden. Ik ga denk ik toch maar voor steigerhout, net als mijn kapstok. Wordt een laag, smal bankje voor wat decoratie en evtl. schoenen op te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gaaf project!
Morgen ga ik lekker naar de Action. Eens zien of ze nog wat leuks hebben.
En nu een avondje tv en breien
En nog iets leuks gevonden?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Op naar het stoffenspektakel in Barneveld!
Kijken of ze nog wat leuks hebben of dat het alleen maar kinderstoffen en refo stoffen zijn.
Jups wel wat gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:24 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
En nog iets leuks gevonden?
Ik ben lekker aan het diamond plakken. Erg leuk om weer is af te wisselen na al het borduren. Maar mijn grootste hobby blijft toch borduren.
Dat is wel jammer maar aan de andere kant heb je nu altijd iets unieks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou zoveel moeite hebben met het vinden van kleding als ik niet kon naaien .
Nee sorry.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:31 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar aan de andere kant heb je nu altijd iets unieks.
Ik wil graag naaien voor Barbies, maar ik heb een naaimachine en dat is het. Ik heb een naaimachine. Heb 'm zelfs nog nooit uit de doos gehaald. Terwijl ik denk dat ik het best goed zou kunnen.Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Woon je in Friesland toevallig?
Die middelstequote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups wel wat gevonden.
Tweed met wol en zijde.
[ afbeelding ]
Groen soepel fluweel
[ afbeelding ]
Nog iets fluweels met stretch. Volgens mij ongeveer dezelfde stof als ik een paar weken geleden kleding van zag bij de Zara.
[ afbeelding ]
Owh en ze zijn een beetje lichter uitgevallen op foto dan ze eigenlijk zijn.
[
Standaard beginners projectje is een kussensloop of een rok voor jezelf. Is geen priegelwerk en hebben lekkere lange rechte naden. Lijkt mij makkelijker dan beginnen met barbiekleertjes dat nogal klein is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik geloof je zo. Ik heb echt geen idee waar ik zou moeten beginnen of waar ik het zoeken moet.
*Ik heb wel een stofschaar
Oh jeetje dat is vervelend! Sterkte ermee!quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Joehoooeee!
Nog creatievelingen hier? Ik zit verplicht thuis ivm een verdraaide knie, dinsdag vervolgonderzoek dus ik heb bijna al m'n projectjes en wil-ik-nog-maken-dingetjes on hold gezet.
Wel stiekem onderstaande nog gemaakt en erg blij mee:
[ afbeelding ]
Zelf kaarsjes maken is zo leuk. Ook van een vriendin een enorm tekenblok gekregen (A2 formaat). Misschien dat ik er nog wat creatiefs uitgeperst krijg
.
Wat vervelend... Heel veel beterschapquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Joehoooeee!
Nog creatievelingen hier? Ik zit verplicht thuis ivm een verdraaide knie, dinsdag vervolgonderzoek dus ik heb bijna al m'n projectjes en wil-ik-nog-maken-dingetjes on hold gezet.
Wel stiekem onderstaande nog gemaakt en erg blij mee:
[ afbeelding ]
Zelf kaarsjes maken is zo leuk. Ook van een vriendin een enorm tekenblok gekregen (A2 formaat). Misschien dat ik er nog wat creatiefs uitgeperst krijg
.
ik herken t.. Bovenarm gebrokenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:09 schreef Samzz het volgende:
Thank you.
Niks mogen doen zuigt. En ik houd me er ook niet aan.
Oj klote, sterktequote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef annelotje het volgende:
[..]
ik herken t.. Bovenarm gebroken![]()
Stiekum toch proberen om n klein beetje te haken. Ik kan niet niks doen!
Dat klinkt als een behoorlijke auw... Dan kun je volgens mij gelijk niks meer. Veel sterkte en beterschapquote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef annelotje het volgende:
[..]
ik herken t.. Bovenarm gebroken![]()
Stiekum toch proberen om n klein beetje te haken. Ik kan niet niks doen!
Ow balen... Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:08 schreef DonnaRush het volgende:
Ugh, ik kom nergens aan toe op CRE gebied
Fotokalender is een ideetje.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het plan om een leuke verjaardagskalender te maken. Alleen ik weet nog niet precies hoe, maar dat komt wel goed
Thnx voor het meedenken!quote:Op zondag 4 december 2016 08:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Fotokalender is een ideetje.
Mijn ouders hebben een kalender voor 2016 gekregen met foto's van onze reis naar Zuid Afrika in 2015.
Aww zo mooi!quote:Op zondag 4 december 2016 11:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn crea momentje van vandaag. Nu ga ik weer plat, zitten is toch nog te pijnlijk
.
Aaah, leuk!quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:20 schreef Patapon het volgende:
Surprise gemaakt voor iemand die varkentjes spaart.
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op dinsdag 6 december 2016 06:20 schreef Patapon het volgende:
Surprise gemaakt voor iemand die varkentjes spaart.
[ afbeelding ]
Die zijn ook leuk zegquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begonnen met de kerstknutsels
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begonnen met de kerstknutsels
[ afbeelding ]
Die is echt heel erg mooi geworden! Je hebt er talent voorquote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil de commode op mijn kamer opnieuw decoreren. Ben al begonnen maar de helft van de benodigdheden liggen nog in Enschede of moet ik nog kopen.
[ afbeelding ]
Wel deze gemaakt voor op de commode. Olaf staat er nu ook bij.
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef Samzz het volgende:
Wel nagemaakt hoor. Op perkamentlike papier.
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dusZoiets noemen ze een inspiratiebron
Zo mooi kan ik het niet namaken hoor
Wat gezelligquote:Op maandag 19 december 2016 18:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders waren van t weekend hier en hebben het laatste deel van mijn tekeningen meegenomen.
[ afbeelding ]
Heb specifiek op de tekening linksonder gewacht. Het kleine klembord ga ik ieder seizoen wisselen. In de lente komt er een lente geïnspireerd tekeningetje op.
Oh en als kerstcadeau zijn we naar the Lion King musical geweest.
Nee, die blijft zo.quote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk SamzzKomt er nog wat in het lege lijstje of laat je het zo?
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Samzz wat ben je toch lekker bezig de laatste tijd, echt gaaf
Ik ga 14 januari naar een Workshop papercut van Geertje Aalders ( die ook heel vaak in Flow Magazine staat)![]()
![]()
Echt zo'n zin in![]()
![]()
Edit: en een vriendin van me gaat ook, ook kaartje voor haar besteld nadat ik vertelde dat ik heen ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |