Iñigo is niet goed genoeg om in de basis te mogen staan van Spanje. Dan is Lucas Hernandez een véél beter alternatief.quote:
Dan is het een fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een blunder is een enorme fout, vaak tegen het lachwekkend slechte aan.
Muah "boeit niet" zou ik niet zeggen. Ik kijk met een positiever gevoel terug op EK2008 dan WK2010 en WK2014. Puur door de sensationele wedstrijden (al counterde Nederland ook, maar dat was wel leuk om te zien)quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk spel boeit niet. Enige wat telt is die beker. Zie Italië die weten hoe dat werkt.
Kapiteintje heeft het al uitgelegd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:16 schreef Caland het volgende:
Een fout is niet altijd een blunder maar een blunder is wel altijd een fout.
Snap je het nu Stijn?
Het ligt er bij mij heel erg aan wat voor elftal Nederland de wei instuurt en of ik me ermee kan identificeren qua type voetballers en persoonlijkheid. Als het types Kuyts zijn of spelers met de persoonlijkheid van Persie heb ik er zeer weinig mee. Sneijder en Robben gunde ik het wel weer opzich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was met Spanje ook zo tot ze ineens EK kampioen werden.
Wat wil je dat hele land bestaat uit zigeuners.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bulgarije is wel echt veel slechter dan ik dacht nog
Nederland moet wel makkelijk 2e kunnen eindigen in deze poule, maar het is de vraag of ze wel bij de beste nrs 2 gaan eindigen dan. Zie ze nog wel wat punten verspelen namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernandez kan ook natuurlijk. Jammer dat die Laporte voor Frankrijk kiest maar goed. Eventueel kan javi ook nog achterin. Zie niet een enorme aderlating met het vertrek van Piqué. Die gast heeft toch iets vreselijk knulligs over zich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iñigo is niet goed genoeg om in de basis te mogen staan van Spanje. Dan is Lucas Hernandez een véél beter alternatief.
Sneijder en Van Persie schelen denk ik niet zoveel qua persoonlijkheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wat voor elftal Nederland de wei instuurt en of ik me ermee kan identificeren qua type voetballers en persoonlijkheid. Als het types Kuyts zijn of spelers met de persoonlijkheid van Persie heb ik er zeer weinig mee. Sneijder en Robben gunde ik het wel weer opzich.
Dven heeft laatst wel een supertalent ontdekt daar, dus dat moet goedkomen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je dat hele land bestaat uit zigeuners.
Alleen de slechtste nummer 2 is klaar toch? Uit Bulgarije en thuis Zweden worden sleutelwedstrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet wel makkelijk 2e kunnen eindigen in deze poule, maar het is de vraag of ze wel bij de beste nrs 2 gaan eindigen dan. Zie ze nog wel wat punten verspelen namelijk.
Gelukkig hebben ze wel de Zwerkbal-superster.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Sneijder sympathieker overkomen op de een of andere manier, al hebben ze natuurlijk allemaal een enorm ego.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder en Van Persie schelen denk ik niet zoveel qua persoonlijkheid.
KRUMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel de Zwerkbal-superster.
Iets knulligs of niet, hij is nu al twee/drie jaar constant de beste verdediger van Spanje en een van de betere in LaLiga. Ik ben allerminst een Pique fan, maar hoe hij constant getarget wordt door media én fans is lachwekkend en hopeloos. Op zijn spel is niet veel meer aan te merken en Spanje gaat Pique een stuk erger missen dan dat Pique het Spaanse elftal gaat missen. Hier gaan ze nog heel veel spijt van krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hernandez kan ook natuurlijk. Jammer dat die Laporte voor Frankrijk kiest maar goed. Eventueel kan javi ook nog achterin. Zie niet een enorme aderlating met het vertrek van Piqué. Die gast heeft toch iets vreselijk knulligs over zich.
Ja maar als je bijvoorbeeld de poule van Portugal ziet met Faeroer, Andorra en Letland erbij. Ja dat is teringmakkelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de slechtste nummer 2 is klaar toch? Uit Bulgarije en thuis Zweden worden sleutelwedstrijden
Nouja, Luxemburg en Belarus uit moet je gewoon winnen. Bulgarije uit verwacht ik ook gewoon een overwinning, anders word je ben ik bang ook geen 2equote:Op maandag 10 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld de poule van Portugal ziet met Faeroer, Andorra en Letland erbij. Ja dat is teringmakkelijk.
Nederland zal uit nog wel wat puntjes verspelen, thuis moet je nu wel alles kunnen winnen.
Alles winnen op Frankrijk-uit na is nu wel nodig, maar Nederland zal vast nog een keer op zijn bek gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, Luxemburg en Belarus uit moet je gewoon winnen. Bulgarije uit verwacht ik ook gewoon een overwinning, anders word je ben ik bang ook geen 2e
Ik vind het, en velen met mij, maar een eenvoudige verdediger. Hij is Kopsterk en goed in de duels. Maar dat zijn meer dan genoeg andere verdedigers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iets knulligs of niet, hij is nu al twee/drie jaar constant de beste verdediger van Spanje en een van de betere in LaLiga. Ik ben allerminst een Pique fan, maar hoe hij constant getarget wordt door media én fans is lachwekkend en hopeloos. Op zijn spel is niet veel meer aan te merken en Spanje gaat Pique een stuk erger missen dan dat Pique het Spaanse elftal gaat missen. Hier gaan ze nog heel veel spijt van krijgen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/11tegen11/status/785583258683580416
Dit zegt genoeg
twitter:11tegen11 twitterde op maandag 10-10-2016 om 22:50:18In Dutch football, the players on the edges have more touches than the ones in the middle.#passmap #typical https://t.co/zpoKs48DBa reageer retweet
Nog 1x puntverlies lijkt me geen probleem om de beste nummer 2 te worden, maar of je dan uberhaupt nummer 2 wordt is precies de vraag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles winnen op Frankrijk-uit na is nu wel nodig, maar Nederland zal vast nog een keer op zijn bek gaan.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 10-10-2016 om 23:25:31Vrees voor breukje in schouder Karsdorp, die ondanks de stekende pijn weigerde uit te vallen. ,,Morgen onderzoek in ziekenhuis." #Feyenoord reageer retweet
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:11tegen11 twitterde op maandag 10-10-2016 om 22:50:18In Dutch football, the players on the edges have more touches than the ones in the middle.#passmap #typical https://t.co/zpoKs48DBa reageer retweet
Nee alles met 6 teams.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 1x puntverlies lijkt me geen probleem om de beste nummer 2 te worden, maar of je dan uberhaupt nummer 2 wordt is precies de vraag.
Je hebt denk ik 17 of 18 punten nodig in de groep daarvoor. Is er nog een groep met 5 teams?
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.
Uitstel van executie. Verantwoordelijkheid afschuiven op je medespelers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.
Lees: risico is eng.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.
Geven ze dan nooit trainingen dat je de bal alleen maar vooruit mag spelen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.
Wel weer typisch dat de goal valt uit een dieptepassquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet echt soepel wegdraaien met van die logge dakhazen als Strootman.
Dat is meer een opleidingsprobleem al. Het kan ook gewoon zijn dat de hele jeugdafdeling volgens een bepaalde methode traint en ze in het eerste elftal iets compleet anders doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet echt soepel wegdraaien met van die logge dakhazen als Strootman.
Vast wel, maar dan durven ze het in de wedstrijd toch niet omdat ze bang zijn dat ze erop afgerekend worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geven ze dan nooit trainingen dat je de bal alleen maar vooruit mag spelen?
Misschien Löw als bondscoach nemenquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan durven ze het in de wedstrijd toch niet omdat ze bang zijn dat ze erop afgerekend worden.
Masterplan van Lowietje plukken we nu de vruchten van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is meer een opleidingsprobleem al. Het kan ook gewoon zijn dat de hele jeugdafdeling volgens een bepaalde methode traint en ze in het eerste elftal iets compleet anders doen.
Wat Duitse trainers in de jeugdopleidingen zou prima zijn, wat andere invloeden buiten ons vaste spelletje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien Löw als bondscoach nemen
Staan ze weer niet op te Letten dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Letten zijn beter in ijshockey.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mocht u niets te doen hebben: 10/10
1 fout godverdommequote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Krijg je bij 9/10 ook Neymar? Dat is een domper op de feestvreugde.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 fout godverdomme
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijg je bij 9/10 ook Neymar? Dat is een domper op de feestvreugde.
Als ik geen 10/10 had gehaald had ik mijn kleine teen er van af gesneden.quote:
Ik had Internacional en Sao Paolo fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik geen 10/10 had gehaald had ik mijn kleine teen er van af gesneden.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar bij 10/10 kreeg je geen Pelé ofzo dus?
Dat is nog best apart (Sao Paulo trouwens). Had eerder verwacht dat mensen zouden struikelen over Fluminense, Atletico MG of Cruzeiro.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Internacional en Sao Paolo fout.
Duitsland zal wel weer wat leuks op de mat leggen. Die waren zaterdag erg goed.quote:
Noord-Ierland gaat weer 90 minuten voor de goal hangen natuurlijk, net als hoe ze op het EK speelden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland zal wel weer wat leuks op de mat leggen. Die waren zaterdag erg goed.
En benieuwd hoe Engeland zonder Rooney gaat spelen. Henderson schijnt captain te zijn, volledig terecht wel.
En dan te bedenken dat Wijnaldum bij Liverpool basis speelt, hele beperkte speler.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:06 schreef hafcfan het volgende:
Van Dijk was goed zeg bohh. Kasdorp ook. Wijnaldum en Bruma kunnen er beter mee stoppen.
Dat vind ik niet zo gek. Milner speelt daar ook al jaren en nog wel meer middelmaat. Die zijn helaas net als Milaan heel ver afgegleden. Geluklig hebben ze nu klopgod. Kan wel eens de redding zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Wijnaldum bij Liverpool basis speelt, hele beperkte speler.
Tja maar qua team zijn ze best prima en zie ik ze nog wel CL halen, maar toch verbazingwekkend dat Wijnaldum daar speelt. Al doet hij het wel beter bij Liverpool dan in Oranje waar hij verstoppertje speelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek. Milner speelt daar ook al jaren en nog wel meer middelmaat. Die zijn helaas net als Milaan heel ver afgegleden. Geluklig hebben ze nu klopgod. Kan wel eens de redding zijn.
10/10quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar heb ik nooit veel aan gevonden, snap echt niet waar die hype vandaan kwam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:24 schreef hafcfan het volgende:
Strootman vind ik ook steeds beperkter worden. Kan ook door de blessures komen natuurlijk.
Alles goed.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2016 00:49:00 ]
Wat schrijven ze dan? Geef eens wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Buitenlandse media maken gehakt van Nederland en terecht.
Maar in Nederland zijn we volledig blind (hihi) en zwelgen we met oogkleppen op in het middelmatige clubvoetbal.
Ben wel ook wel benieuwd. Alsof iemand nog (hoge) verwachtingen heeft van dit elftal, loller. Laat staan tegen Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat schrijven ze dan? Geef eens wat voorbeelden.
Denk eerder dat zij Nederland nog zien als een topland en wij inmiddels realistisch zijn geworden en weten dat Nederland er geen reet van kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Maar in Nederland zijn we volledig blind (hihi) en zwelgen we met oogkleppen op in het middelmatige clubvoetbal.
Wtfquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef Slobeend het volgende:
Karsdorp krijgt een 4 van L'Equipe. Pröpper een 3, Van Dijk een 7.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef Slobeend het volgende:
Janssen had eerst eens voor Ajax of PSV doelpunten moeten maken. Bij een topclub staat er constant druk op, geven de tegenstanders net wat extras en krijg je minder ruimte. Als je dan laat zien dat je er ook 25 in kan schieten ben je klaar voor de Engelse subtop. De stap van AZ naar de Spurs is gewoon te groot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:06 schreef Dakterras het volgende:
Redelijke wedstrijd gezien, dit was het maximaal haalbare niveau voor dit Nederlands Elftal. Je mist echt een Robben en Sneijder in dit soort wedstrijden.
Van Dijk MOTM. Karsdorp ook sterk. Janssen was minder, komt voetballend over als een gefrustreerd ventje. Had nooit voor Spurs moeten kiezen, maarja achteraf...
Frankrijk 'gewoon' maatje te groot op dit moment, niet erg, gewoon voor 2e plek gaan en hopen dat je een Ierland/Schotland/Wales/IJsland treft en geen Italie, Kroatie of Spanje.
Maar goed, Frankrijk speelt ook uit gelijk tegen Belarus. Luxemburg deed dat net zo goed.
Hij had in zijn eerste wedstrijd tegen Everton gewoon die 2 100% kansen erin moeten knallen. Had hem een boost gegeven. Hij speelde in zijn eerste wedstrijden gewoon goed, maar naarmate het maar duurde en duurde met scoren werd ie steeds minder en is zodoende 3e keus geworden. Na Kane (blessure) en Son (die het heel goed doet nu).quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:16 schreef franske19 het volgende:
[..]
Janssen had eerst eens voor Ajax of PSV doelpunten moeten maken. Bij een topclub staat er constant druk op, geven de tegenstanders net wat extras en krijg je minder ruimte. Als je dan laat zien dat je er ook 25 in kan schieten ben je klaar voor de Engelse subtop. De stap van AZ naar de Spurs is gewoon te groot.
Echt van de zotte, Kasdorp was echt heel goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef Slobeend het volgende:
Was verdedigend wel kwetsbaar en liep vaak terug.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Echt van de zotte, Kasdorp was echt heel goed
Uhhhh oke dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Hij had in zijn eerste wedstrijd tegen Everton gewoon die 2 100% kansen erin moeten knallen.
Vind hem voetballend denk de beste spits bij Oranje sinds jaren...
Die jaren zijn dan vrij kort, want Van Persie was beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Hij had in zijn eerste wedstrijd tegen Everton gewoon die 2 100% kansen erin moeten knallen. Had hem een boost gegeven. Hij speelde in zijn eerste wedstrijden gewoon goed, maar naarmate het maar duurde en duurde met scoren werd ie steeds minder en is zodoende 3e keus geworden. Na Kane (blessure) en Son (die het heel goed doet nu).
Vind hem voetballend denk de beste spits bij Oranje sinds jaren...
Wat een slap gelul, elke Nederlander ziet dat zowel de competitie als Oranje niks is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals Depay? Ik denk dat het veel te vroeg is om Janssen af te schrijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:16 schreef franske19 het volgende:
[..]
Janssen had eerst eens voor Ajax of PSV doelpunten moeten maken. Bij een topclub staat er constant druk op, geven de tegenstanders net wat extras en krijg je minder ruimte. Als je dan laat zien dat je er ook 25 in kan schieten ben je klaar voor de Engelse subtop. De stap van AZ naar de Spurs is gewoon te groot.
Van Persie heeft nooit drie goede wedstrijden op rij gespeeld voor Oranje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die jaren zijn dan vrij kort, want Van Persie was beter
Ik denk wel dat we onze hoop op hem moeten vestigen, zie niet echt een andere optie en hij heeft zeker talent.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Persie heeft nooit drie goede wedstrijden op rij gespeeld voor Oranje.
Je scoort niet zomaar 50 goals in 100 interlands. Op grote toernooien was het vooral na 2008 helaas wat minder, maar wat je zegt is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Persie heeft nooit drie goede wedstrijden op rij gespeeld voor Oranje.
Viel ook wel mee, hij liep vooral constant buitenspel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je scoort niet zomaar 50 goals in 100 interlands. Op grote toernooien was het vooral na 2008 helaas wat minder, maar wat je zegt is gewoon niet waar.
Bovendien was dat het punt niet, hij was voetballend nog altijd een stuk beter dan Janssen tot nu toe heeft laten zien.
Selectief geheugen heb jequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, hij liep vooral constant buitenspel.
Van Persie 'quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Rep, Van Basten , Kieft , Bosman , Bergkamp, Kluivert , Van Nistelrooy ,
Vincent Janssen....
Nou, de media doen nog steeds alsof je als PSV serieus een kans maakt tegen Atletico, voetballend gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een slap gelul, elke Nederlander ziet dat zowel de competitie als Oranje niks is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |