Iñigo is niet goed genoeg om in de basis te mogen staan van Spanje. Dan is Lucas Hernandez een véél beter alternatief.quote:
Dan is het een fout.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een blunder is een enorme fout, vaak tegen het lachwekkend slechte aan.
Muah "boeit niet" zou ik niet zeggen. Ik kijk met een positiever gevoel terug op EK2008 dan WK2010 en WK2014. Puur door de sensationele wedstrijden (al counterde Nederland ook, maar dat was wel leuk om te zien)quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk spel boeit niet. Enige wat telt is die beker. Zie Italië die weten hoe dat werkt.
Kapiteintje heeft het al uitgelegd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:16 schreef Caland het volgende:
Een fout is niet altijd een blunder maar een blunder is wel altijd een fout.
Snap je het nu Stijn?
Het ligt er bij mij heel erg aan wat voor elftal Nederland de wei instuurt en of ik me ermee kan identificeren qua type voetballers en persoonlijkheid. Als het types Kuyts zijn of spelers met de persoonlijkheid van Persie heb ik er zeer weinig mee. Sneijder en Robben gunde ik het wel weer opzich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was met Spanje ook zo tot ze ineens EK kampioen werden.
Wat wil je dat hele land bestaat uit zigeuners.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bulgarije is wel echt veel slechter dan ik dacht nog
Nederland moet wel makkelijk 2e kunnen eindigen in deze poule, maar het is de vraag of ze wel bij de beste nrs 2 gaan eindigen dan. Zie ze nog wel wat punten verspelen namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernandez kan ook natuurlijk. Jammer dat die Laporte voor Frankrijk kiest maar goed. Eventueel kan javi ook nog achterin. Zie niet een enorme aderlating met het vertrek van Piqué. Die gast heeft toch iets vreselijk knulligs over zich.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iñigo is niet goed genoeg om in de basis te mogen staan van Spanje. Dan is Lucas Hernandez een véél beter alternatief.
Sneijder en Van Persie schelen denk ik niet zoveel qua persoonlijkheid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij heel erg aan wat voor elftal Nederland de wei instuurt en of ik me ermee kan identificeren qua type voetballers en persoonlijkheid. Als het types Kuyts zijn of spelers met de persoonlijkheid van Persie heb ik er zeer weinig mee. Sneijder en Robben gunde ik het wel weer opzich.
Dven heeft laatst wel een supertalent ontdekt daar, dus dat moet goedkomen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je dat hele land bestaat uit zigeuners.
Alleen de slechtste nummer 2 is klaar toch? Uit Bulgarije en thuis Zweden worden sleutelwedstrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet wel makkelijk 2e kunnen eindigen in deze poule, maar het is de vraag of ze wel bij de beste nrs 2 gaan eindigen dan. Zie ze nog wel wat punten verspelen namelijk.
Gelukkig hebben ze wel de Zwerkbal-superster.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Sneijder sympathieker overkomen op de een of andere manier, al hebben ze natuurlijk allemaal een enorm ego.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder en Van Persie schelen denk ik niet zoveel qua persoonlijkheid.
KRUMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel de Zwerkbal-superster.
Iets knulligs of niet, hij is nu al twee/drie jaar constant de beste verdediger van Spanje en een van de betere in LaLiga. Ik ben allerminst een Pique fan, maar hoe hij constant getarget wordt door media én fans is lachwekkend en hopeloos. Op zijn spel is niet veel meer aan te merken en Spanje gaat Pique een stuk erger missen dan dat Pique het Spaanse elftal gaat missen. Hier gaan ze nog heel veel spijt van krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hernandez kan ook natuurlijk. Jammer dat die Laporte voor Frankrijk kiest maar goed. Eventueel kan javi ook nog achterin. Zie niet een enorme aderlating met het vertrek van Piqué. Die gast heeft toch iets vreselijk knulligs over zich.
Ja maar als je bijvoorbeeld de poule van Portugal ziet met Faeroer, Andorra en Letland erbij. Ja dat is teringmakkelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de slechtste nummer 2 is klaar toch? Uit Bulgarije en thuis Zweden worden sleutelwedstrijden
Nouja, Luxemburg en Belarus uit moet je gewoon winnen. Bulgarije uit verwacht ik ook gewoon een overwinning, anders word je ben ik bang ook geen 2equote:Op maandag 10 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld de poule van Portugal ziet met Faeroer, Andorra en Letland erbij. Ja dat is teringmakkelijk.
Nederland zal uit nog wel wat puntjes verspelen, thuis moet je nu wel alles kunnen winnen.
Alles winnen op Frankrijk-uit na is nu wel nodig, maar Nederland zal vast nog een keer op zijn bek gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, Luxemburg en Belarus uit moet je gewoon winnen. Bulgarije uit verwacht ik ook gewoon een overwinning, anders word je ben ik bang ook geen 2e
Ik vind het, en velen met mij, maar een eenvoudige verdediger. Hij is Kopsterk en goed in de duels. Maar dat zijn meer dan genoeg andere verdedigers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iets knulligs of niet, hij is nu al twee/drie jaar constant de beste verdediger van Spanje en een van de betere in LaLiga. Ik ben allerminst een Pique fan, maar hoe hij constant getarget wordt door media én fans is lachwekkend en hopeloos. Op zijn spel is niet veel meer aan te merken en Spanje gaat Pique een stuk erger missen dan dat Pique het Spaanse elftal gaat missen. Hier gaan ze nog heel veel spijt van krijgen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/11tegen11/status/785583258683580416
Dit zegt genoeg
twitter:11tegen11 twitterde op maandag 10-10-2016 om 22:50:18In Dutch football, the players on the edges have more touches than the ones in the middle.#passmap #typical https://t.co/zpoKs48DBa reageer retweet
Nog 1x puntverlies lijkt me geen probleem om de beste nummer 2 te worden, maar of je dan uberhaupt nummer 2 wordt is precies de vraag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles winnen op Frankrijk-uit na is nu wel nodig, maar Nederland zal vast nog een keer op zijn bek gaan.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 10-10-2016 om 23:25:31Vrees voor breukje in schouder Karsdorp, die ondanks de stekende pijn weigerde uit te vallen. ,,Morgen onderzoek in ziekenhuis." #Feyenoord reageer retweet
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:11tegen11 twitterde op maandag 10-10-2016 om 22:50:18In Dutch football, the players on the edges have more touches than the ones in the middle.#passmap #typical https://t.co/zpoKs48DBa reageer retweet
Nee alles met 6 teams.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 1x puntverlies lijkt me geen probleem om de beste nummer 2 te worden, maar of je dan uberhaupt nummer 2 wordt is precies de vraag.
Je hebt denk ik 17 of 18 punten nodig in de groep daarvoor. Is er nog een groep met 5 teams?
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.
Uitstel van executie. Verantwoordelijkheid afschuiven op je medespelers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cruijff riep het altijd. Opbouw via backs is een doodzonde. Waarom dat gebeurt ontgaat me volledig.
Lees: risico is eng.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.
Geven ze dan nooit trainingen dat je de bal alleen maar vooruit mag spelen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen middenvelders in de dekking durven aan te spelen.
Wel weer typisch dat de goal valt uit een dieptepassquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet echt soepel wegdraaien met van die logge dakhazen als Strootman.
Dat is meer een opleidingsprobleem al. Het kan ook gewoon zijn dat de hele jeugdafdeling volgens een bepaalde methode traint en ze in het eerste elftal iets compleet anders doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet echt soepel wegdraaien met van die logge dakhazen als Strootman.
Vast wel, maar dan durven ze het in de wedstrijd toch niet omdat ze bang zijn dat ze erop afgerekend worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geven ze dan nooit trainingen dat je de bal alleen maar vooruit mag spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |