Allebei 0 charismaquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pröpper moet wat dominanter zijn. Zoals vandaag heb je er helemaal niets aan. Dan zie ik nog liever Toornstra.
Absoluut wel. Sowieso is het niveau stukken hoger dan Ajax vs Willem 2 etc etc. CL voetbal is ook genot.quote:
Ja, gefeliciteerd met de 9 uit 3. Gr Grquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Belgosome het volgende:
Wat achten jullie de kansen om te kwalificeren voor het WK via de 2de plaats?
Of wordt het bouwen naar het EK 2020?
Nee bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Liever Vilhena dan als we toch moeten kiezen.
Ik heb liever een CL voor PSV dan een EK/WK voor NL.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Absoluut wel. Sowieso is het niveau stukken hoger dan Ajax vs Willem 2 etc etc. CL voetbal is ook genot.
Eindelijk een verstandige post van je.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met charisma maak je geen doelpunten
Eens maar moet Pröpper nu zo vies choken op het moment dat hij iets oranje aantrekt?quote:
Ik liever 1x WK dan 1x CL voor mijn club.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb liever een CL voor PSV dan een EK/WK voor NL.
Ligt er aan of je Italië of bosnië loot zullen we maar zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Belgosome het volgende:
zonder charisma ook niet maar het helpt welquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met charisma maak je geen doelpunten
Tegen een Frankrijk moet je gewoon naar je mogelijkheden voetballen. Verstevig je middenveld en ga voor de counter. Nee, in NL spelen we dan nog t liefst met aanvallende middenvelder...compleet achterlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pröpper moet wat dominanter zijn. Zoals vandaag heb je er helemaal niets aan. Dan zie ik nog liever Toornstra.
Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef Mansjester het volgende:
Stijn komt wat gefrustreerd over, heeft ie huisarrest ofzo.
Oh wacht, dat maakt voor hem niks uit![]()
Ik heb liever een WK voor Nederland want CL heeft Ajax al genoeg.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb liever een CL voor PSV dan een EK/WK voor NL.
Zal wel in z'n broek gepist hebben van de spanningquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens maar moet Pröpper nu zo vies choken op het moment dat hij iets oranje aantrekt?
2de plaats gaat wel lukken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:51 schreef Belgosome het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |