Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Is ook een raar mannetje hoor..quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:48 schreef zoem het volgende:
Wat een eigenzinnige (pan)man zeg. Morgen gaat-ie los dus.
Oh ja ik vind Rob ook op Danntpy De Munck lijken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okee, mijn opmerkingen so far;
- Inderdaad, wat een kulverhaal tussen Rob en John; ik snap dat ze John positiever in beeld willen brengen, omdat de regie denkt dat hij het ver kan schoppen. Maar dit werd gewoon langdradig.
- De speech van RobTessa zal, ook mijn gedachten, meteen gaan hoereren dat ze meekan.
- Niet iedereen, maar de echt 'interessante (lees: aanwezige)' types hebben een zendertje op. Hoe draag je bij aan de gedachte dat het allemaal zo scripted of in ieder geval manipulated als de pest is? Simpel, geef een selectie van de deelnemers zendertjes. Die Lo(?) die er uitging had ik ook gewoon in de voorgaande 5 afleveringen nog to-taal niet gezien. Dat is toch fucking bizar?
- En Angelique, hoewel ik haar manier van het spel enigszins begrijp (probeer zoveel mogelijk aanwezig te zijn door problemen (mee) op te lossen, dan gaan mensen je mogen), ze wordt FUCKING IRRITANT. Echt waar; bij het gedoe van de lilliputter zonder deken/gordijn moest zij de slimste zijn, bij het gezeik over de broden moest ze tussendoor komen en roeptoeteren hoe zíj vond dat het moest (en kreeg ze haar zin ook)... Sorry, maar daarvoor zit ik niet naar dit programma te kijken. Als ik orders wil zien van een schreeuwvrouw, die klinkt en oogt als een verbouwde vent, dan was ik wel gaan kijken naar BB met Kelly.
- Rob had in de vorige afleveringen iets weg van Danny de Munk; dat scheelt, want iemand zei me dat Jenny de Munk ook meedeed.
- Deze opsomming begon ik aan het begin van Robs speech. Ik ben nu klaar en hij is NOG STEEDS AAN HET VERTELLEN. Regie, monteer eens wat minder laks en knip de saaie stukken d'eruit!
Tot zover.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
19:19
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 141.000
Marktaandeel: 2,7
Kijkdichtheid: 0,9
22:27
Kijkcijfers: 85.000
Marktaandeel: 1,5
Kijkdichtheid: 0,5
Ah shitquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)e-is-kijkcijferflop/quote:Get The F*ck Out Of My House is kijkcijferflop
Het gaat erg slecht met Get The F*ck Out Of My House, de nieuwe vooravondshow van RTL 5. Het programma begon zijn tweede uitzendweek gisteren met slechts 141.000 kijkers, goed voor 2,7 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is de tweede uitzending op rij dat er minder dan 150.000 mensen naar het programma van Blue Circle kijken. Vrijdag zette het programma zijn minst bekeken aflevering tot nu toe neer met slechts 138.000 kijkers (2,9 procent).
RTL 5 had véél meer verwacht van deze dagelijkse realityshow. Deze cijfers haalt Ma Flodder in de dertigste herhaling met twee vingers in haar neus.
Mogelijk heeft RTL 5 zich verkeken op de concurrentie met de andere dagelijkse realityshow op de Nederlandse televisie: Utopia op SBS 6. Get The F*ck Out Of My House begint om 19.20 uur, Utopia tien minuten later. Naar Utopia keken maandag 570.000 kijkers (11 procent).
Gemiddeld trok Get The F*ck Out Of My House vorige week in zijn eerste uitzendweek 228.000 kijkers naar de vooravond van RTL 5, goed voor 4,6 procent marktaandeel. De eerste twee afleveringen die bijna 300.000 kijkers trokken, halen dit gemiddelde flink omhoog.
Het is voor RTL 5 te hopen dat de kijkcijfers alsnog iets aantrekken. Het programma staat na deze week namelijk nog tien weken in het uitzendschema.
Nicolette Kluijver is de presentatrice van Get The F*ck Out Of My House.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:59 schreef avotar het volgende:
Wacht, kijken er serieus nog steeds zoveel mensen naar Utopia?
Dit snap ik ook niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:59 schreef avotar het volgende:
Wacht, kijken er serieus nog steeds zoveel mensen naar Utopia?
Dit gaat echt binnenkort van de buis gehaald worden denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef DKUp het volgende:
Beter niet! Ik vind het leuk hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit gaat echt binnenkort van de buis gehaald worden denk ik![]()
Maar toch kijk ik nu weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |