Dat heb je verkeerd. Jouw waarheid is in elk geval minder relevant als die van ieder ander aangezien jouw waarheid met de dag veranderd. Dat je dan niet voorgeschoteld krijgt wat je graag had willen lezen, betekent niet dat diegene zich op de kast laat jagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 23:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet mijn waarheid. Mijn waarheid is dat ik het frappant vind dat jij de hele dag op fok! Overal commentaar hebt. Maar mijn waarheid is even irrelevant als die van jou. Feit blijft dat je je op Franks leeftijd toch niet op de kast laat jagen door een studentje.
Werk jij dan even aan je spelling? Dit is niet best hoor. Je verraad wel heel snel dat je een hbo'ertje bent.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd. Jouw waarheid is in elk geval minder relevant als die van ieder ander aangezien jouw waarheid met de dag veranderd. Dat je dan niet voorgeschoteld krijgt wat je graag had willen lezen, betekent niet dat diegene zich op de kast laat jagen.
Probeer eens aan je logica te werken.
De kat krabt de krullen van de trap en de wielen van de bus gaan rond. Geen punten toegekend voor deze matige poging tot beledigen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Werk jij dan even aan je spelling? Dit is niet best hoor. Je verraad wel heel snel dat je een hbo'ertje bent.
Oh jammer. Je wist mij wel erg goed te beledigen met jouw opmerking hiervoor *zzzzz gaap*".quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kat krabt de krullen van de trap en de wielen van de bus gaan rond. Geen punten toegekend voor deze matige poging tot beledigen.
Was geen belediging. Ik hoopte serieus dat je het ooit zelf zou gaan beseffen. Ik erken dat dit ijdele hoop was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh jammer. Je wist mij wel erg goed te beledigen met jouw opmerking hiervoor *zzzzz gaap*".
Wat wil je nou man?quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was geen belediging. Ik hoopte serieus dat je het ooit zelf zou gaan beseffen. Ik erken dat dit ijdele hoop was.
Veel succes nog met je minderwaardigheidscomplex.
Hem neem ik serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:02 schreef jamesdeen het volgende:
Vier woorden van Pharkus waren genoeg.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:02 schreef jamesdeen het volgende:
Vier woorden van Pharkus waren genoeg.
Huilie huilie boehoeee mammie mammiequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
KLB / Kazen zonder fatsoen
Omdat tegenwoordig alles racisme is.Ik voel mij gekwetst als negertjes door zwarte Piet dat dit topic Kazen gebruikt om Nederlanders te omschrijven.
Zo lang je geen Edammer bent komt het allemaal wel goed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
KLB / Kazen zonder fatsoen
Omdat tegenwoordig alles racisme is.Ik voel mij gekwetst als negertjes door zwarte Piet dat dit topic Kazen gebruikt om Nederlanders te omschrijven.
Ah nu de blanke medemens zich beledigd voelt mag het opeens allemáál wel! Voortaan ook maar weer Marokkanen en Turken omschrijven als geiteneuker dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang je geen Edammer bent komt het allemaal wel goed.
Geitenneuker vind ik persoonlijk toch wel wat anders dan kaas hoor. Maar als jij je zo gekwetst voelt door het woordje kaas wil ik er best wat anders van maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah nu de blanke medemens zich beledigd voelt mag het opeens allemáál wel! Voortaan ook maar weer Marokkanen en Turken omschrijven als geiteneuker dan.
Homo's negers moslims Aziaten alles is tegenwoordig racisme en overal nemen ze maar aanstoot aan maar de blanke mensen daar mag je natuurlijk alles over zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geitenneuker vind ik persoonlijk toch wel wat anders dan kaas hoor. Maar als jij je zo gekwetst voelt door het woordje kaas wil ik er best wat anders van maken.
Ja, ach. Ik snap je punt wel hoor, maar goed, 'kaas'. Lekker boeiend verder, zo kwetsend vind ik het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Homo's negers moslims Aziaten alles is tegenwoordig racisme en overal nemen ze maar aanstoot aan maar de blanke mensen daar mag je natuurlijk alles over zeggen.
Och jochie toch, wat vreselijk zeg. De blanke, heteroseksuele man heeft het zo zwaar; wordt continu overal benadeeld door die walgelijke policors.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Homo's negers moslims Aziaten alles is tegenwoordig racisme en overal nemen ze maar aanstoot aan maar de blanke mensen daar mag je natuurlijk alles over zeggen.
Hij houdt ons een spiegel voor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och jochie toch, wat vreselijk zeg. De blanke, heteroseksuele man heeft het zo zwaar; wordt continu overal benadeeld door die walgelijke policors.
Kom uit die fucking slachtofferrol.
Zeg dat laatste maar tegen de donkere medemens die nog steeds over de slavernij huilen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och jochie toch, wat vreselijk zeg. De blanke, heteroseksuele man heeft het zo zwaar; wordt continu overal benadeeld door die walgelijke policors.
Kom uit die fucking slachtofferrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |