En die berberbroeders van je maken zich daar niet schuldig aan wil je zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen
Uiteraard is het een generalisatie, maar er zit wel een kern van waarheid in, vind je niet?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mooi staaltje generalisatie wat je hier toepast.
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfectquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Hollander is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Waarom quote je de OP?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfect
Abed je bent een generaliserende racist.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Abed het volgende:
Al een aantal users hierboven zonder zelfreflectie die direct om zich heen beginnen te slaan, punt gemaakt.
Nee, die roven en moorden heel fatsoenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfect
Bij jou is het vooral oud zeer omdat je flink mad was een tijdje terug, dat weet ik wel, en het geeft niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Abed je bent een generaliserende racist.
De wereld is van iedereen, neemt niet weg dat we in een smakeloos landje leven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar je eigen land
Het ergste is dat dat juist degenen zijn die hier zijn geboren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik ben je gaan waarderen. Alleen dit soort topics slaan weer helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Bij jou is het vooral oud zeer omdat je flink mad was een tijdje terug, dat weet ik wel, en het geeft niet.
Als jij dit leest ben je gelijk getriggerd en is de maker een generaliserende racist.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Marokkaan over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Marokkaan is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Zojuist in de supermarkt kom je tergelijkertijd bij de kassa aanlopen met iemand anders, normaal lach je wat en laat de ander voor, maar niet hier. De vrouw in kwestie doet alsof ze je niet zien en beent haar karretje snel voor de jouw zonder gêne of verontschuldiging.
Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Vreemd volkje, over alles en iedereen een mening maar zelf het het meest horkerig zijn.
Klacht: Marokkanen zonder zelfreflectie, normen en waarden.
Maar kun je je er inhoudelijk wel in vinden in de OP? Of zie je 'kaas' staan en begin je te schuimbekken?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik ben je gaan waarderen. Alleen dit soort topics slaan weer helemaal nergens op.
[..]
Als jij dit leest ben je gelijk getriggerd en is de maker een generaliserende racist.
Mensen zonder fatsoen kom je overal tegen, als toerist kun je in andere landen daar nog prima omheen kijken maar als je er langer woont zie je de nare eigenschappen ook vanzelf wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Uiteraard is het een generalisatie, maar er zit wel een kern van waarheid in, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |