En die berberbroeders van je maken zich daar niet schuldig aan wil je zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen
Uiteraard is het een generalisatie, maar er zit wel een kern van waarheid in, vind je niet?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mooi staaltje generalisatie wat je hier toepast.
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfectquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Hollander is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Waarom quote je de OP?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfect
Abed je bent een generaliserende racist.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Abed het volgende:
Al een aantal users hierboven zonder zelfreflectie die direct om zich heen beginnen te slaan, punt gemaakt.
Nee, die roven en moorden heel fatsoenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn al die kutmocro's dus wél goed geïntegreerd? Je omschrijft hun gedrag bijna perfect
Bij jou is het vooral oud zeer omdat je flink mad was een tijdje terug, dat weet ik wel, en het geeft niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Abed je bent een generaliserende racist.
De wereld is van iedereen, neemt niet weg dat we in een smakeloos landje leven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:33 schreef Simterklaas het volgende:
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar je eigen land
Het ergste is dat dat juist degenen zijn die hier zijn geboren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik ben je gaan waarderen. Alleen dit soort topics slaan weer helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Bij jou is het vooral oud zeer omdat je flink mad was een tijdje terug, dat weet ik wel, en het geeft niet.
Als jij dit leest ben je gelijk getriggerd en is de maker een generaliserende racist.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Marokkaan over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Marokkaan is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Zojuist in de supermarkt kom je tergelijkertijd bij de kassa aanlopen met iemand anders, normaal lach je wat en laat de ander voor, maar niet hier. De vrouw in kwestie doet alsof ze je niet zien en beent haar karretje snel voor de jouw zonder gêne of verontschuldiging.
Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Vreemd volkje, over alles en iedereen een mening maar zelf het het meest horkerig zijn.
Klacht: Marokkanen zonder zelfreflectie, normen en waarden.
Maar kun je je er inhoudelijk wel in vinden in de OP? Of zie je 'kaas' staan en begin je te schuimbekken?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik ben je gaan waarderen. Alleen dit soort topics slaan weer helemaal nergens op.
[..]
Als jij dit leest ben je gelijk getriggerd en is de maker een generaliserende racist.
Mensen zonder fatsoen kom je overal tegen, als toerist kun je in andere landen daar nog prima omheen kijken maar als je er langer woont zie je de nare eigenschappen ook vanzelf wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Uiteraard is het een generalisatie, maar er zit wel een kern van waarheid in, vind je niet?
In elk land heb je asocialen idioot. Ja sommige mensen in Nederland zijn kut. Nee niet iedereen is kut.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Maar kun je je er inhoudelijk wel in vinden in de OP? Of zie je 'kaas' staan en begin je te schuimbekken?
Wat een gefrustreerde reactie ende scheldkanonnade, nergens voor nodig. Het is zondag en mooi weer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:44 schreef Vermon het volgende:
[..]
In elk land heb je asocialen idioot. Ja sommige mensen in Nederland zijn kut. Nee niet iedereen is kut.
Nu probeer je het gelijk weer over de 'tokkieboeg' te gooien met je "schuimbekken" en daar ga ik inderdaad van schuimbekken. Wat ben jij een loser zeg.
mad
Heb je het nu over je eigen OP?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde reactie ende scheldkanonnade
IK BEN NOG NIET KLAAR MET JOU VRIENDquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde reactie ende scheldkanonnade, nergens voor nodig. Het is zondag en mooi weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Nederlanders hufterig of horkerig zijn word vaak gezegd. Ik zie dat toch anders en dat heeft, imho niets te maken met een gebrek aan zelfreflectie. Ik denk dat we gewoon eerlijk zijn en zeggen wat we denken en vinden, ongeacht wat een ander daar van vind. Dat heeft altijd prima gewerkt tussen de Nederlanders onderling. De enige die er aanstoot aan nemen zijn de allochtonen die niet tegen kritiek of een oprecht geuite mening kunnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Hollander is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Zojuist in de supermarkt kom je tergelijkertijd bij de kassa aanlopen met iemand anders, normaal lach je wat en laat de ander voor, maar niet hier. De vrouw in kwestie doet alsof ze je niet zien en beent haar karretje snel voor de jouw zonder gêne of verontschuldiging.
Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Vreemd volkje, over alles en iedereen een mening maar zelf het het meest horkerig zijn.
Klacht: Nederlanders zonder zelfreflectie, normen en waarden.
ga terug naar je eigen land aubquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde reactie ende scheldkanonnade, nergens voor nodig. Het is zondag en mooi weer.
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:40 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ben je gaan waarderen. Alleen dit soort topics slaan weer helemaal nergens op.
Ligt er aan hoe je gekleed gaat denk ik, niet zozeer aan je huidskleur.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en in Noord Afrika kun je als blanke vrouw niet normaal over straat omdat je vanuit elke richting in je kont wordt geknepen. Wat heb je liever dan..
Dit is nu mijn land, gr gr.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:48 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
ga terug naar je eigen land aub
Omdat die het gedrag van vervelende kutmocro's beschrijft. Blijkbaar hebben die zich prima aangepast als asociaal gedrag typisch Nederlands isquote:
Ik zie persoonlijke integriteit en je veilig voelen als iets wat zwaarder weegt dan hoe geil een random voorbijganger is.. Rare normen en waarden hanteer je als je dat andersom ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je gekleed gaat denk ik, niet zozeer aan je huidskleur.
Is een cultuurverschilletje. In islamitische landen moet een vrouw zonder hoofddoek nou eenmaal op gruwelijke wijze verkracht worden. Niks mis mee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijke integriteit en je veilig voelen als iets wat zwaarder weegt dan hoe geil een random voorbijganger is.. Rare normen en waarden hanteer je als je dat andersom ziet.
Je kan beter bro.quote:
Ik ken het wel, alles van probleemwijken gezien maar refereerde aan new kids idd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij kent hem niet. Het is geen newkids, het is probleemwijken.
IK HEB DIE LAPTOP WEL GESTOOLNquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ken het wel, alles van probleemwijken gezien maar refereerde aan new kids idd.
Nu al de leukste reactie van dit topic.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Daar staan de Nederlanders om bekend: recht voor zijn raap. Daar moeten zoveel mensen enorm aan wennen. Verder zijn we luidruchtig en de Nederlandse keuken is niet erg bijzonder of verfijnd.
Klacht van TS is daarom aardig terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |