Ruilen voor Eevees?quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:29 schreef luckass het volgende:
Butterfree naast me ... paf binnen 0.5 sec weg. En ik kom niet eens caterpie's tegen
Bruuuutquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:14 schreef Mrmime het volgende:
Lapras uit mijn ei! CP 1765. Niet al te sterke aanval volgens mij, frost breath en dragon pulse. Maar ben blij met de lapras, die had ik nog niet!
Daar zeg je watquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef Murmeli het volgende:
First time ever een gym veroverd. Heb hem wel een kwartier in bezit gehad
Mijn Lapras haalt dat niet eens als ik hem helemaal rond power-upquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:14 schreef Mrmime het volgende:
Lapras uit mijn ei! CP 1765. Niet al te sterke aanval volgens mij, frost breath en dragon pulse. Maar ben blij met de lapras, die had ik nog niet!
Je weet dat je meteen kan innen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar zeg je watgisteravond ook mijn allereerste gym veroverd (level 8) en er een Exeggutor cp 2171 in gestopt. Dacht dat het kansloos was maar ik blijk er nog in te zitten met 3,5 uur te gaan
Die 10 coins? Die heb ik meteen gedaan ja maar daarna ging er een klok lopen vann21 uur en weet niet wat er daarna gebeurtquote:
Lang leve je nieuwe job dan!quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:23 schreef Enowapi het volgende:
Nieuw werk, en op het terrein hier verschijnt regelmatig een mr. mime / lynx / electabuzz / magnemite etc.
Best leuk, want buiten Kijkduin ben ik niet veel meer gewend dan Pidgeys en Weedles
Cool, gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:14 schreef Mrmime het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker button bashen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef Molurus het volgende:
Het loont best wel om te trainen met een klein beestje dat toevallig heel goed is tegen een beestje dat er al in staat.
Net aan het trainen geweest met een Cloyster 1549... alleen eerste beestje iedere keer verslaan, een exeggutor cp1805. Leverde per kill 580 prestige op, en elke kill duurde maar een minuut.
Blizzard... poof, weg exeggutor.
6500 prestige bij getraind in nog geen 20 minuten.
Dan wordt je eigen gym sterker en kunnen er meer Pokémon inquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:25 schreef Murmeli het volgende:
Wat is prestige trainen precies? Wat verdien je daarmee?
Een gym waar je een pokemon in hebt staan of zijn er nog verdere eisen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan wordt je eigen gym sterker en kunnen er meer Pokémon in
Gym moet je eigen kleur zijn. Dan kun je m sterker maken en kunnen er meer bij. Maximaal één van jou zelf tot maximaal tien totaal van tien trainers.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een gym waar je een pokemon in hebt staan of zijn er nog verdere eisen?
88.9% is gewoon meer dan prima, ik ben met mijn lvl 29 nog geen perfecte pokemon tegengekomen en mijn beste is 97.7%, die heb ik overigens al vanaf level 19 geloof ik.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:38 schreef Murmeli het volgende:
Wat betekent het als het Max level van een pokemon 24 Is? Heeft dat met mijn eigen level te maken? (dat Is 24)?
Mn flareon is 88,9%. 14-15-11.
Niet echt heel briljant zeker?
Degene die je wegstuurde is de eigenaar van die Flareon.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:46 schreef Nattekat het volgende:
- Nattekat parkeerplaats oprijdt om gymplek op te eisen tegen zwakke Flareon.
- Nattekat weggestuurd wordt omdat parkeerplaats besloten terrein is
- Nattekat nu geen muntjes kunnen claimen
Was lvl3 blauw, ik wilde hem trainenquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Degene die je wegstuurde is de eigenaar van die Flareon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |