Echt verschrikkelijk dat jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben de bugs met de gyms echt wel beu nu...
Ik was een gym aan het slopen (lvl 10 naar 8)... en plots Error....
Ook is de app 3x gecrashed...
Tergend, 10 minuten niks kunnen doen met die gym ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat ja
Altijd als iemand anders ermee bezig ja.
Ja maar ook gewoon vaak door een gym te enteren, sluit de volledige app gewoon af...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat ja
Altijd als iemand anders ermee bezig ja.
Das nog een stap erger zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja maar ook gewoon vaak door een gym te enteren, sluit de volledige app gewoon af...
Ik ben denk ik echt lucky dat ik elke busrit en tramrit iets van 40 stops kan pakken.. heb voor het kiezen wat ik hoeveel in mijn bag wilquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Revives gaan ook zo gigantisch hard
Echt achterlijk dat je er daar niet meer van krijgt. In plaats daarvan krijg ik 130 pokeballen die ik aan het verspillen ben aan ontsnappende Weedles.
Doet me denken aan die busrit richting kijkduin, dat was af en toe scherp swipen om alles te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben denk ik echt lucky dat ik elke busrit en tramrit iets van 40 stops kan pakken.. heb voor het kiezen wat ik hoeveel in mijn bag wil
Ik baal altijd als de ziekte als ik 1 of 2 stops misquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Doet me denken aan die busrit richting kijkduin, dat was af en toe scherp swipen om alles te kunnen pakken.
Als die ladende pokeball in beeld verschijntquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik baal altijd als de ziekte als ik 1 of 2 stops mis
Of als er net een ei uitkomt, op een stuk met 5 stops achter elkaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als die ladende pokeball in beeld verschijnt.
"neeeeeeeee kutding!"
Al die pokestops die voorbij zoeven waar je niks mee kan doen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of als er net een ei uitkomt, op een stuk met 5 stops achter elkaar
quote:"When the "Oh?" message pops up, simply pinch inwards as if you were zooming out on a map on your phone. This will cancel the animation for that egg!"
Tas van 1000, en ik heb liever 300 ultra balls dan 500 normale. En liever 100 max revives dan 100 revives en 100 max potions. Dus constant aan het weggooien wat lager is om plaats te maken voor beter spul.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Zitten jullie niet gewoon vol dan, met je regelmatige stops? Ik heb het meestal drukker met zooi weggooien zodat ik niet voor alleen de xp draai dan met draaien om de spullen.
Wel met een tasje van 350
quote:
Sinds ik een bag heb van 600 (ongeveer 3 weken geleden) heb ik die melding nog maar 1 keer gehad, maar dat komt ook omdat ik iedere dag thuis 100 tot 170 ballen kan opmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Zitten jullie niet gewoon vol dan, met je regelmatige stops? Ik heb het meestal drukker met zooi weggooien zodat ik niet voor alleen de xp draai dan met draaien om de spullen.
Neuh zoveel speel ik niet. En 2 stops vanaf de bank, dat scheelt ook wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sinds ik een bag heb van 600 (ongeveer 3 weken geleden) heb ik die melding nog maar 1 keer gehad, maar dat komt ook omdat ik iedere dag thuis 100 tot 170 ballen kan opmaken.
Als puur-SC lurker merk ik niets toch, dit blijft toch in myAT staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:03 schreef Unites het volgende:
De laatste uurtjes van ons prachtige, gezellige en unieke subforum zijn ingegaan...
*pinkt een traantje weg*
NOGMAALS: bedankt allemaal voor de mooie tijd hier in POK! En hoogstwaarschijnlijk tot ziens in GAM!
Lang geleden dat ik in GAM heb gepostquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:03 schreef Unites het volgende:
De laatste uurtjes van ons prachtige, gezellige en unieke subforum zijn ingegaan...
*pinkt een traantje weg*
NOGMAALS: bedankt allemaal voor de mooie tijd hier in POK! En hoogstwaarschijnlijk tot ziens in GAM!
Die bag krijgt direct een upgrade zodra ik genoeg muntjes heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso. Heerlijk zo'n verkapte SC!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:03 schreef Unites het volgende:
*pinkt een traantje weg*
Tot ziens in GAMquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:03 schreef Unites het volgende:
*pinkt een traantje weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |