Niet meer dan degelijk. Echt wel een groot verschil in kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwkoop deed 't prima als vervanger van Karsdorp.
Oh zeker wel een verschil, maar ik ben niet echt bang omdat Karsdorp mogelijk geblesseerd is. We moeten hem ook niet groter maken dan ie is (ook al deed ie het meer dan prima in Oranje).quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet meer dan degelijk. Echt wel een groot verschil in kwaliteit.
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 11:01:42Opluchting in Kuip. Onderzoek in Erasmus Medisch Centrum heeft aangetoond dat schouder Karsdorp gekneusd is. Geen b… https://t.co/76IuMd7TOn reageer retweet
Niemand was geweldig gisteren, vriend. Zelfs de Fransen niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:18 schreef tja77 het volgende:
Karsdorp was geweldig gisteren, zuur dat hij geblesseerd is. Hoop oprecht dat het meevalt.
Stoeltje al in de auto gezet. Ik ga NU die kant op.quote:
Van Beek is ook weer fit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwkoop deed 't prima als vervanger van Karsdorp.
Karsdorp was één van de besten op het veld, nu tevreden? Erg knap voor iemand die z'n 2e interland speelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niemand was geweldig gisteren, vriend. Zelfs de Fransen niet.
Schijnt tegen NEC alweer mee te kunnen doen, maar ik heb liever dat het zekere voor het onzekere wordt genomen en ie tegen Zorya pas weer meedoet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:04 schreef Anoonumos het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 11:01:42Opluchting in Kuip. Onderzoek in Erasmus Medisch Centrum heeft aangetoond dat schouder Karsdorp gekneusd is. Geen b… https://t.co/76IuMd7TOn reageer retweet
Hij moet eerst zorgen niet naast z'n schoenen te gaan lopen, daar heeft ie wel aanleg voor gok ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:28 schreef BB-King het volgende:
Gelukkig dat de blessure meevalt. Karsdorp is momenteel de beste rechtsback van Nederland.
'Bilal Basacigorkrglku'quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 17:51 schreef hhh38 het volgende:
Dit gaan jullie leuk vinden:
https://streamable.com/q2za
Bilal
Vermeer ook al, of gaat dat nog langer duren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:48 schreef ace_eleven het volgende:
Goed nieuws van Karsdorp
Sowieso wordt iedereen langzaamaan weer fit, met Van Beek, Elia en Hahn. Goede zaak
Dat zal nog wel tot begin december durenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vermeer ook al, of gaat dat nog langer duren?
Ik ben echt benieuwd of hij Jones laat staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vermeer ook al, of gaat dat nog langer duren?
Lijkt mij wel. Heb Gio nog nooit opvallend zien wisselen in zijn basiself. Dus als het zo goed blijft gaan zie ik Jones nog wel eventjes onder de lat staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of hij Jones laat staan.
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk wel pas na de winterstop. Tot die tijd. Tot die tijd rust zal Gio we proberen niet te veel te wijzigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Toch heb ik het vermoeden dat Vermeer weer op doel gaat, hoe goed Jones het ook doet.
Vermeer is toch de eerste doelman.
Ze zullen Hahn sowieso wel proberen te verhuren en misschien Hansson verkopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook. Maar ik denk wel pas na de winterstop. Tot die tijd. Tot die tijd rust zal Gio we proberen niet te veel te wijzigen.
Ik ben ook wel benieuwd of we dan in de winterstop nog afscheid gaan nemen van 1-2 keeper(s) als Hahn en Vermeer beiden weer fit zijn. Verhuur, verkoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |