Meer gebaartjesquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef Haringkop het volgende:
Pelle had Bilal vermoord na de zoveelste kutvoorzet.
Alleen op basis van de vorige wedstrijden? Deze wedstrijd creëer je niksquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef Oldground het volgende:
Toch ben ik nog vrij zeker van een goede afloop. Dat zou in de voorgaande seizoenen heel anders zijn.
Snap niet waar je dat vandaan haaltquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef Oldground het volgende:
Toch ben ik nog vrij zeker van een goede afloop. Dat zou in de voorgaande seizoenen heel anders zijn.
Spring van een gebouw af.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen creativiteit en te traag, dit is weer het Feyenoord van vorig seizoen. Kennelijk beseffen deze spelers nog steeds niet dat als Feyenoord niet 100% inzet kan opbrengen, er van iedereen verloren kan worden.
Het is inderdaad heel tam voetbal. Wanneer niemand dat stapje extra zet krijg je dit geneuzel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen creativiteit en te traag, dit is weer het Feyenoord van vorig seizoen. Kennelijk beseffen deze spelers nog steeds niet dat als Feyenoord niet 100% inzet kan opbrengen, er van iedereen verloren kan worden.
Men mag ook wel eens wat meer vrijlopen. Bilal speelt redelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:20 schreef H.FR het volgende:
Wat is dit sneu zeg
Die Bilal, komt telkens langs z'n speler, zorgt dat hij een uur de tijd herft en geeft vervolgens pure stront voor. Ons middenveld, dat nec continu laat counteren. Manman, mag een tandje bij.
Dit dus. NEC graaft zich in.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:21 schreef Oldground het volgende:
Op basis van dit seizoen inderdaad. En we hebben kansen zat gehad.
Die blunder van Jones is gewoon een ongelukkig moment, verder komen we niet in de problemen.
Alleen de joden en lampjes betitelen ons als titelkandidaat? Sinds wanneer neem je dat soort volk mee in je gedachte voor je post?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Van kampioenskandidaat naar degradatieklant, alleen op FOK!
We zijn titelkandidaat. Zo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen de joden en lampjes betitelen ons als titelkandidaat? Sinds wanneer neem je dat soort volk mee in je gedachte voor je post?
Mwoah, ik heb het voor het seizoen ook al gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen de joden en lampjes betitelen ons als titelkandidaat? Sinds wanneer neem je dat soort volk mee in je gedachte voor je post?
Vooraf was ik vandaag gematigd positief... Gaat ook niet weer gebeurenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap niet waar je dat vandaan haalt
Al ben ik altijd negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |