*pinkt traantje weg*quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:18 schreef TagForce het volgende:
[..]
Some say his doors cannot open.
Some say the only one he allows passed is himself.
Some say they've tried and failed.
All we know is, he's called Max Verstappen.
Dit is gewoon een ode aan maxquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:00 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Skysports.
Vervelende toon altijd in hun artikels.
Volgend jaar niet meer denk ik, want dan is Stroll de benjamin van het veldquote:
Plottwist: daar had Max Verstappen op de plek van de smiley moeten staan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:49 schreef Max23 het volgende:
Max zijn teambaas is blij. Geri Halliwell is zwanger van
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt geen kleine MoBlo's?
Was na Singapore '15quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgend jaar niet meer denk ik, want dan is Stroll de benjamin van het veld
quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
A bloody scene, alsin een spektakel.
Okee dan is het een gebrek aan mijn Engels.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ode aan max
Ze heeft 'em van z'n vrouw afgetroggeld toen ze net een kind hadden gekregen, ben benieuwd of ze binnenkort zelf aan de beurt is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:19 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat ze al kinderen samen hadden maar lees dat het hun eerste gezamenlijke wordt.
Hmm hij valt op oudere vrouwen met kinderen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze heeft 'em van z'n vrouw afgetroggeld toen ze net een kind hadden gekregen, ben benieuwd of ze binnenkort zelf aan de beurt is.
Zijn ouders waren niet blij met dit huwelijk.
http://www.dailymail.co.u(...)r-expected-baby.html
/SHO
quote:In only his fifth Grand Prix, the 20-year-old Frenchman had the upper hand over his highly-rated Manor team mate Pascal Wehrlein. Neither was happy with their cars’ pace, but he made a great start, avoided any pit lane speeding penalties this weekend, and finished nigh on 20 seconds ahead of the German. He also felt that had he had a few more laps, he could have caught Esteban Gutierrez in 20th place.
Max pakt de binnenkant, Vettel raakt Kimi -> Max zijn schuld.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet zo'n vervelende toon, alleen die conclusie op het eind is misschien een beetje vreemd. Sowieso 'if'?? Het lijkt me duidelijk dat een pole voor Max slecht een kwestie van (hopelijk niet al te veel) tijd is.Ik bedoel, als RBR doet wat ze moet doen en volgend jaar een snelle auto heeft, dan zou ik niet weten wat hem ervan zou weerhouden.
Maar waarom het dan per se in bocht 1 fout zou gaan, specifiek met Max....? Ach ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |