ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was toen nog niet geboren...
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijn
aha voor mij dus bijna tijdquote:
Koen is verre, aangetrouwde familie van me die ik niet kan rijmen met de Dijk...quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zaterdag geleerd dat hij als De Dijk kan klinken, ik dacht ook eens hip en bij de tijd te zijn
staat nog koffie voor mijn neus dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende nog even mee kunt pikken
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Echt... ik zet er een knalroze achtergrond op en nog ga ik de fout in.
Maar goed...
Het is vrij letterlijk blauw, of niet?
gebeurt mij nou nooitquote:
Foeiquote:
dit is de persoon die ik het langste kenquote:
Mad?quote:
ik had 'm ooit op bewegend beeld gezien, maar wist niet dat hij hij wasquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
dit is de persoon die ik het langste ken
* Symphonic = buzzerquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mad?
Ja, ik weet het niet hoor. Piet zei laatst dat hij een ouder account heeft.
Ik zelf trouwens ook hoor... (Elfletterig is strikt genomen ook maar gewoon een kloon)
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had 'm ooit op bewegend beeld gezien, maar wist niet dat hij hij was
Dan gokte ik toch vrij goed?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic = buzzer
maar dan andersom natuurlijk
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel me toch wel een uitzondering, zo zonder kloon
Hallo, user die ik niet ken (maar die mogelijk een eerder account is van een user die ik wel ken)quote:
Precies, dat bedoel ik. Daarom dacht ik dat het misschien Piet wasquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die ene van Piet is inmiddels ook weer zonder streep
Ik hoorde even een hapering aan het eind van New Order, maar nu niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het nou aan mij of stottert de stream af en toe?
Dat vraagt om een pak slaag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel me toch wel een uitzondering, zo zonder kloon
Er knalde iets in op mijn microfoon, was de talkover die over zijn nek gingquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde even een hapering aan het eind van New Order, maar nu niet meer.
vergader zequote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich verplaatsen, op naar de golfvergadering![]()
![]()
bedankt symph
![]()
Zo'n vergadering is vast geen bal aan...quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
![]()
bedankt symph
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:38 schreef just me het volgende:
![]()
bedankt symph
![]()
maar het is echt zo, mijn Fender bas staat naast het orgelquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Grapjas
Dat heb ik ook altijd als mensen zeggen: Ik ga m'n bed opzoeken.
Dan heb ik meestal zoiets van: Vaak staat dat in je slaapkamer.
Ruilen tegen een koppie thee?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Grappig dat het heel erg in dezelfde hoek zit.
Mag Transmission van Joy Division ook nog? Tenslotte begon het met Joy Division
Ik drink bizar weinig de laatste tijd. Ik ga de laatste tijd weinig uit. Mijn laatste (paar) biertjes dateren alweer van 9 dagen geleden. Sowieso drink ik niet veel. Ik krijg eerder klachten over het feit dat ik niet doordrink, dan dat ik aangeschoten ben.quote:
Het verband ontgaat mij even?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
gefeliciteerd. zie je vanzelf wel posten bij homo sc ;p
Okee dan!quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik drink bizar weinig de laatste tijd. Ik ga de laatste tijd weinig uit. Mijn laatste (paar) biertjes dateren alweer van 9 dagen geleden. Sowieso drink ik niet veel. Ik krijg eerder klachten over het feit dat ik niet doordrink, dan dat ik aangeschoten ben.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
gefeliciteerd. zie je vanzelf wel posten bij homo sc ;p
en volledig terecht...quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees net op Teletekst dat Paul Ryan (Republikeinse voorzitter Huis van Afgevaardigden) Donald Trump laat vallen. Zou je dat naar Nederland vertalen, dan is dat zoiets als: Halbe Zijlstra die Mark Rutte laat vallen.
ik denk bij Paul Ryan altijd aan Paul Ryan uit As the world turnsquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees net op Teletekst dat Paul Ryan (Republikeinse voorzitter Huis van Afgevaardigden) Donald Trump laat vallen. Zou je dat naar Nederland vertalen, dan is dat zoiets als: Halbe Zijlstra die Mark Rutte laat vallen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
blauwe maandag is toch dat je uit de kast komt??
nee, blauwe maandag is de meest deprimerende maandag van het jaar (ergens in februari) en nu het thema van mijn showquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar het is vandaag wel uitde kast komen dag tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, blauwe maandag is de meest deprimerende maandag van het jaar (ergens in februari) en nu het thema van mijn show
ben je en depressief en zit je een paar weken moeilijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zal toch maar kleurenblind zijn
morgenquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar het is vandaag wel uitde kast komen dag toch
wil je ons iets vertellen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Het is de meest depressieve dag van het jaar, dacht ik. Dat is doorgaans een maandag in januari, zo'n drie weken na de jaarwisseling. Het is dan koud, kort daglicht, mensen hebben een volle werkweek voor de boeg, feestdagen zijn nog ver weg, etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?
ja ik val op vrouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?
Shit. Ik had Tailcox al als bijnaam bedacht, maar dat gaat dan dus niet door.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja ik val op vrouwen.
eentje die henk heet blijkbaar
nee, da's gewoon een zeikwijfquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja ik val op vrouwen.
eentje die henk heet blijkbaar
eenschquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Mr Blue Sky
Toch wel het aller, aller fijnste liedje met blue in de titel.
Aan het eind hiervan zingt de vocoder "Please turn the record"quote:
lijkt er wel op jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht echt dat Hope of deliverance begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |