ik denk bij Paul Ryan altijd aan Paul Ryan uit As the world turnsquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees net op Teletekst dat Paul Ryan (Republikeinse voorzitter Huis van Afgevaardigden) Donald Trump laat vallen. Zou je dat naar Nederland vertalen, dan is dat zoiets als: Halbe Zijlstra die Mark Rutte laat vallen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
blauwe maandag is toch dat je uit de kast komt??
nee, blauwe maandag is de meest deprimerende maandag van het jaar (ergens in februari) en nu het thema van mijn showquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar het is vandaag wel uitde kast komen dag tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, blauwe maandag is de meest deprimerende maandag van het jaar (ergens in februari) en nu het thema van mijn show
ben je en depressief en zit je een paar weken moeilijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zal toch maar kleurenblind zijn
morgenquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar het is vandaag wel uitde kast komen dag toch
wil je ons iets vertellen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Het is de meest depressieve dag van het jaar, dacht ik. Dat is doorgaans een maandag in januari, zo'n drie weken na de jaarwisseling. Het is dan koud, kort daglicht, mensen hebben een volle werkweek voor de boeg, feestdagen zijn nog ver weg, etc.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?
ja ik val op vrouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom weet je dat zo goed? Moet je ons iets vertellen?
Shit. Ik had Tailcox al als bijnaam bedacht, maar dat gaat dan dus niet door.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja ik val op vrouwen.
eentje die henk heet blijkbaar
nee, da's gewoon een zeikwijfquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja ik val op vrouwen.
eentje die henk heet blijkbaar
eenschquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
Mr Blue Sky
Toch wel het aller, aller fijnste liedje met blue in de titel.
Aan het eind hiervan zingt de vocoder "Please turn the record"quote:
lijkt er wel op jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht echt dat Hope of deliverance begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |