Ik mag hopen dat hij met 2x hard sowieso niet van plan was om nog een keer te moeten stoppen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Max aan het sparen om een niet meer te hoeven stoppen misschien
En rookt vervolgens zijn banden op.quote:
En gaat dan bitchen....genotquote:
Rosberg ook, gewoon banden besparen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:07 schreef Gezicht het volgende:
Lap 35 en 36 van Max waren wel erg slecht he
Lekker ploffen in de laatste rondequote:
Maarzat ook erg veel verkeer als ik zie wat er ny voor Vet en Ham zit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:07 schreef Gezicht het volgende:
Lap 35 en 36 van Max waren wel erg slecht he
Verkeer.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:08 schreef Bugno het volgende:
VET laat nu een gat bij HAM...wat is er gebeurd?
Zijn eerste setje hard waren naar 18 rondjes op. 24 rondjes wordt lastig denk ik voor het 2 setje..quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij met 2x hard sowieso niet van plan was om nog een keer te moeten stoppen.
ROS en VES rijden ongeveer gelijke rondetijdenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rosberg ook, gewoon banden besparen.
Oh..hahaquote:
Gezien de wisselende rondetijden, denk ik dat eigenlijk wel (of is het hoop?)quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:10 schreef marcodej het volgende:
Ligt eraan of VES nu aan het cruisen is.
Hij zeikt als een oud wijf.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max verliest veel tijd door blauwe vlaggen.
Tuurlijk, maar et is zo heerlijk dat het ook steeds bij hem gebeurtquote:
Behalve bij Hamilton, die komt ze op de meest gunstige momenten tegenquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:14 schreef Mothzor het volgende:
Moet zeggen er wat ongelovelijk veel in de weg gereden door de achterblijvers.
Alleen gaan ze voor een Mercedes sneller aan de kant dan de rest.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:14 schreef Mothzor het volgende:
Moet zeggen er wat ongelovelijk veel in de weg gereden door de achterblijvers.
in de eerste sector kun je lastig uit de weg gaanquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:14 schreef Mothzor het volgende:
Moet zeggen dat er ongelovelijk veel in de weg gereden door de achterblijvers.
Zou erg vervelend zijn als het P2 gaat verliezen wegens achterblijvers.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:14 schreef fathank het volgende:
Verstappen gaat weer wat harder. 1.36.3 nu
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:15 schreef tralalala het volgende:
Max heeft zijn bandjes gewoon netjes gehouden
gewoon door het gras..... aan de kant is aan de kant.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de eerste sector kun je lastig uit de weg gaan
Nee, hij moest wat langer voor Ham blijven.quote:
Weinig goede plekken om te passeren hoor en VES kan een klapje verdedigenquote:
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Weinig goede plekken om te passeren hoor en VES kan een klapje verdedigen
Ik weet het niet. Beide banden zijn even oud ongeveer.quote:
Was het met jou eens, verkeerde gequotequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Ging toch over Verstappen?
Op zo'n DRS stuk trekt ham er zo voorbij met die mercedesquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Beide banden zijn even oud ongeveer.
nietquote:
Banden van Max zijn 4 laps ouder.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Beide banden zijn even oud ongeveer.
van Max hagelnieuw en Ham gebruiktequote:
Ja maar die van Max waren nieuw die van Hamilton niet.quote:
Nog max 6 rondjes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel even kan duren.
Visionair!quote:
Idd. Zou echt jammer zijn. VES had volgens mij een verval van 2,5 sec in sommige rondjes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Achterblijvers zijn beslissend deze wedstrijd.
Er is nog geen aanval geweestquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
twee aanval afgeslagen, nog 5 te gaan.
Vind het wel meevallen. Nog geen enkele echte aanval gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:21 schreef Gezicht het volgende:
Oef Hamilton komt dichtbij aan het einde van de straight.
Ik zie Max dit wel houden hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Nog geen enkele echte aanval gezien.
Nee zijn 4 ronden ouder in totaal.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:20 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja maar die van Max waren nieuw die van Hamilton niet.
Je bedoelt "That guy"quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:22 schreef ondeugend het volgende:
Lewis weet nog niet hoe lastig het kan zijn met Max voor je
Moet heerlijk frustrerend zijn voor HAM...op z'n staart en poef, weg is de RBquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:23 schreef Justevo het volgende:
Die exit speed in de laatste bocht is echt awesome!
in die doordraaier naar links bedoel je? Die is echt sickquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:23 schreef Justevo het volgende:
Die exit speed in de laatste bocht is echt awesome!
Z'n softs waren 10 ronden geleden al opquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:25 schreef marcodej het volgende:
Vettel ook helemaal nergens meer, of wel?
aan het huilen in een hoekjequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:25 schreef marcodej het volgende:
kneuzenstrategie van ferrariquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:25 schreef marcodej het volgende:
Max krijgt vast een biertje van Ros als hij voor Ham blijftquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:25 schreef WEST het volgende:
Helpt Max het kampioenschap van Hamilton om zeep
hadtie niet moeten snapchatten bij de startquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:25 schreef WEST het volgende:
Helpt Max het kampioenschap van Hamilton om zeep
Ros laat Max op het podium uit zijn schoen drinken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Max krijgt vast een biertje van Ros als hij voor Ham blijft
Inderdaad!!quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:26 schreef Ranah het volgende:
een tweede plek voor max zou nu voelen als een overwinning
quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:26 schreef Ranah het volgende:
een tweede plek voor max zou nu voelen als een overwinning
nootjes en bierquote:
Hier ben ik ook beetje bang voorquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Zul je zien dat Verstappen nu bij Hamilton wel een tijdstraf krijgt.
Wasrom? Was genoeg ruimte aan de buitenkant.quote:
Dat wil je niet, dan kan je geliefde Rosberg minder makkelijk wk wordenquote:
1xquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:30 schreef marcodej het volgende:
Is het een regel dat je niet mag moven in de brake zone? Volgens mij niet.
Verder is gras groen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Sky heeft het wel over een mogelijke penalty, ze waren het er iig niet mee eens
Sky = Hamilton, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Zijn britten hequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Bij hun is Lewis een GODquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Sky is natuurlijk op hand van hun lieverdje ham.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Mwa, wat Max doet is natuurlijk niet heel sportief, van je lijn af in je remzone. De enige reden dat hij er een straf voor zou kunnen krijgen is het feit dat hij het eerder heeft gedaan (Hongarije, België) en het dus een optelsom is. Ik denk echter dat het wel goed zit voor hem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Zul je zien dat Verstappen nu bij Hamilton wel een tijdstraf krijgt.
Hahahaquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef Bugno het volgende:
"Max needs to learn what he can do and what he cannot. This was absolutely to dangerous to show on the track, it's a disgrace if FIA let's Max get away with this again"
gr gr Niki
Zometeen weer de befaamde ijzige stilte voor de ceremoniequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Iedereen even genieten van die koppen als een oorwurm bij Mercedes na de overwinning van Rosberg en het binnenhalen van het constructeurskampieonschap.
Brundle vond het toch niet bestrafenswaardig, Ham zit er niet naast of wat dan ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Alonso vs Massa 2007, zoiets.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:32 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd of Ham hem nog gaat aanspreken.
mwaoh dat viel ook nog wel mee, zeiden alleen dat Verstappen van lijn afweek tijden remmen.quote:
Blokkeerde hij? Neen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeds weer dat moving under braking van Max.
https://my.mixtape.moe/nloiyj.mp4quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef fathank het volgende:
Ik wil die actie nog wel een keer zien in de replay.
"You just don't go round the outside of Lewis Hamilton Max Verstappen."quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
dat zijn duitsersquote:
Net zoals het forum en Sport1 op de hand is van lieverdje Verstappen en dus ook niet objectief is. Het is altijd wel lekker hypocriet dat wij hierop Sky veroordelen terwijl wij zelf geen haar beter zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sky is natuurlijk op hand van hun lieverdje ham.
Ik denk dat ie het met 3x zelfs redt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:33 schreef franklop het volgende:
Rosberg 4x 2e worden is genoeg voor titel nu
Welke move? Volgens mij stuurde hij alleen iets later in in plaats van opzij te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeds weer dat moving under braking van Max.
tsja, het is hun coureur die er mee te maken had hequote:Op zondag 9 oktober 2016 08:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Is echt iets nederlands. Kop boven het maaiveld. Afgunst. Etc. Nederlandse mannen worden vaak teveel als mietje opgevoed.quote:
Niks aan de hand gewoon 1 move.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://my.mixtape.moe/nloiyj.mp4
haha inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:35 schreef Jane het volgende:
Blij met de overwinning van Rosberg ook.
Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Bewegen in de remzone = blokkerende wielen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het punt van Mexicano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |