Het is de bedoeling dat hier alle wedstrijden van de kwalificatie besproken worden buiten het Nederlands Elftal. Zoals u ziet zijn er geen groepen meer van vijf landen. Gibraltar en Kosovo zorgen ervoor dat we met negen groepen van zes landen te maken hebben.quote:Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faroër Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechië, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servië, Ierland, Moldavië, Georgië
Groep E: Roemenië, Denemarken, Polen, Montenegro, Armenië, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Slovenië, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Italië, Albanië, Israël, Macedonië, Liechtenstein
Groep H: België, Bosnië & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroatië, IJsland, Oekraïne, Turkije, Finland, Kosovo
Ze hebben ook niet zoveel goede voetballers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerend dat zo'n land zich eigenlijk nooit plaatst voor eindtoernooien.
Daarom wel bijzonder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel goede voetballers.
Afgelopen zomer was wel sneu natuurlijk met alle andere Britse landen en Ierland die wel meededen
Vroegah gebeurde dat toch geregeld. Tegenwoordig echt een kneuzenbendequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerend dat zo'n land zich eigenlijk nooit plaatst voor eindtoernooien.
Zou de Schotse bond ook een 'Winnaars van Morgen' plan hebben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroegah gebeurde dat toch geregeld. Tegenwoordig echt een kneuzenbende
Ja, opgezet door Mark Wotte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou de Schotse bond ook een 'Winnaars van Morgen' plan hebben?
Het zal me benieuwen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou de Schotse bond ook een 'Winnaars van Morgen' plan hebben?
Maarja daarentegen zullen andere landen weer wat sterker zijn. België, Wales, IJsland etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen.
Sowieso zijn er een aantal landen heel zwak tov de laatste 20, 30 jaar. Nederland heeft de mazzel dat er daar 2 van in haar poule zitten, Zweden en Bulgarije.
Andere landen die daarbij horen zijn Schotland, Griekenland, Denemarken en toch ook Tsjechie
België heeft tussen 2002 en 2012 vooral een enorme dip gekend. In 1994, 1996 hoorden die gewoon bij de beste 6, 7 teams bij Europa net als nu. Kwalificeerden zich alleen toen nog nooit voor EK's enzo, dat was wel treurigquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja daarentegen zullen andere landen weer wat sterker zijn. België, Wales, IJsland etc.
Ja dan zijn ze nu wel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
België heeft tussen 2002 en 2012 vooral een enorme dip gekend. In 1994, 1996 hoorden die gewoon bij de beste 6, 7 teams bij Europa net als nu. Kwalificeerden zich alleen toen nog nooit voor EK's enzo, dat was wel treurig
Italië is altijd een beetje af en aan. Al is het nu wel héél slecht inderdaad. De Italiaanse competitie is ook gewoon matig nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze nu wel beter natuurlijk.
Polen is ook wel beter voor mijn gevoel. En landen als Italië en Nederland dan weer stuk minder qua kwaliteit.
Het is imo een tijdje erger geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Italië is altijd een beetje af en aan. Al is het nu wel héél slecht inderdaad. De Italiaanse competitie is ook gewoon matig nu.
2010 en 2014 waren diep triest, gek genoeg tussendoor wel de finale van het EK gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is imo een tijdje erger geweest.
Nouja, sinds de generatie WK 2006 een beetje z'n spullen ging pakken is er heel weinig interessants bij gekomen. In de basis heb je een aantal redelijke spelers, maar niets bijzonders. Alleen de verdediging met Bonucci en Chiellini (Barzagli vind ik zelf iets minder, maar zeker niet slecht) is echte wereldtop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is imo een tijdje erger geweest.
Dat was echt bizar. Met een bijzonder middelmatig team schakelden ze Kroatië en Duitsland uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2010 en 2014 waren diep triest, gek genoeg tussendoor wel de finale van het EK gehaald.
Ik doelde op de competitie van Italië ook een beetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, sinds de generatie WK 2006 een beetje z'n spullen ging pakken is er heel weinig interessants bij gekomen. In de basis heb je een aantal redelijke spelers, maar niets bijzonders. Alleen de verdediging met Bonucci en Chiellini (Barzagli vind ik zelf iets minder, maar zeker niet slecht) is echte wereldtop.
Maar spelers die kunnen aanvallen op een fatsoenlijk niveau hebben ze niet echt.
Super Mario is terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, sinds de generatie WK 2006 een beetje z'n spullen ging pakken is er heel weinig interessants bij gekomen. In de basis heb je een aantal redelijke spelers, maar niets bijzonders. Alleen de verdediging met Bonucci en Chiellini (Barzagli vind ik zelf iets minder, maar zeker niet slecht) is echte wereldtop.
Maar spelers die kunnen aanvallen op een fatsoenlijk niveau hebben ze niet echt.
Verratti is wereldtop.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve is wel een goed team, maar de rest sluit niet echt bij. Napoli heeft een tijdje leuk gevoetbald. Roma breekt geen potten in Europa en de Milaanse teams zijn sinds 2010 echt om te janken zo slecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doelde op de competitie van Italië ook een beetje.
Ze hebben nu een jonge spits, Belotti, waar veel van verwacht wordt. Berardi gaat ook een goede worden. Verder zijn spelers als El Shaarawy en Balotelli natuurlijk niet zo goed geworden als men had verwacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die competitie heeft nieuwe stadions nodig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve is wel een goed team, maar de rest sluit niet echt bij. Napoli heeft een tijdje leuk gevoetbald. Roma breekt geen potten in Europa en de Milaanse teams zijn sinds 2010 echt om te janken zo slecht.
In ieder geval een zeer goede speler op die positie, ja.quote:
Nu ze allemaal hun ziel aan het verkopen zijn aan China zal er wel een opleving volgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve is wel een goed team, maar de rest sluit niet echt bij. Napoli heeft een tijdje leuk gevoetbald. Roma breekt geen potten in Europa en de Milaanse teams zijn sinds 2010 echt om te janken zo slecht.
Want?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die competitie heeft nieuwe stadions nodig.
Dan willen de betere spelers weer in die competitie voetballen waarschijnlijk.quote:
Die verouderde stadions zien er niet uit en het kost bijna meer dan het oplevert. Volgens mij heeft Juve de inkomsten uit het stadion bijna verdubbeld terwijl de capaciteit van het nieuwe stadion veel lager is.quote:
Napoli is wel weer redelijk bezig met timmeren hoor. Die hadden vorig seizoen ook hoge ogen kunnen gooien maar hadden een zware loting met Villarreal en Sarri gaf rust aan bepalende spelers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nieuwe stadion van Juventus, San Siro/Giuseppe Meazza en San Paulo op zijn goede dag winnen het van nagenoeg elk stadion in Duitsland, Spanje en Engeland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan willen de betere spelers weer in die competitie voetballen waarschijnlijk.
Die atmosfeer daar is niet te vergelijken met Duitsland, Spanje en Engeland. En het kan ook gewoon geld opleveren voor de clubs, kijk maar naar Juventus.
Momenteel komt er zowat geen hond naar de meeste wedstrijden. In Napels zit het bij lange na niet vol, in San Siro komt geen hond kijken naar Milan. Zelfs de eerste ring is belachelijk matig bezet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die verouderde stadions zien er niet uit en het kost bijna meer dan het oplevert. Volgens mij heeft Juve de inkomsten uit het stadion bijna verdubbeld terwijl de capaciteit van het nieuwe stadion veel lager is.
Nee joh dat San Paulo is echt een walgelijk stadion met die sintelbaan om het veld. Dat is echt vreselijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het nieuwe stadion van Juventus, San Siro/Giuseppe Meazza en San Paulo op zijn goede dag winnen het van nagenoeg elk stadion in Duitsland, Spanje en Engeland.
Ik denk dat dat wel zal verbeteren met nieuwere, moderne stadions. En ook een eigen stadion voor clubs ipv dat ze het delen. Maar dat gaan we zien met AS Roma die een eigen stadion krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel komt er zowat geen hond naar de meeste wedstrijden. In Napels zit het bij lange na niet vol, in San Siro komt geen hond kijken naar Milan. Zelfs de eerste ring is belachelijk matig bezet.
Dat is niet relevant. Jij hebt het over atmosfeer. Daarin wint San Paulo het op zijn goede dag van heel veel clubs in Europa.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh dat San Paulo is echt een walgelijk stadion met die sintelbaan om het veld. Dat is echt vreselijk.
Dat is wel relevant, want als de fans zo ver van het veld af zitten/staan is de sfeer veel minder intimiderend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Jij hebt het over atmosfeer. Daarin wint San Paulo het op zijn goede dag van heel veel clubs in Europa.
Daar is weinig van te merken anders wanneer Napoli in de Champions League speelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel relevant, want als de fans zo ver van het veld af zitten/staan is de sfeer veel minder intimiderend.
Lol. Heb je de beelden van Milan - Sassuolo vorige week gezien met shots van de ringen in het stadion? Ik durf te wedden dat je de Adelaarshorst net een keer zou kunnen vullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel zal verbeteren met nieuwere, moderne stadions. En ook een eigen stadion voor clubs ipv dat ze het delen. Maar dat gaan we zien met AS Roma die een eigen stadion krijgen.
Uh oké?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is weinig van te merken anders wanneer Napoli in de Champions League speelt.
Waarom rep je steeds over stadions waar het publiek dichter op het veld zit als dat juist compleet niet het probleem is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh oké?
Als die Italiaanse clubs gewoon nieuwe stadions bouwen waar het publiek er gewoon dicht op zit is het veel beter, dat snap jij ook nog wel lijkt me.
Dat is toch mijn punt? Dat deze oude stadions niet meer kunnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. Heb je de beelden van Milan - Sassuolo vorige week gezien met shots van de ringen in het stadion? Ik durf te wedden dat je de Adelaarshorst net een keer zou kunnen vullen.
Uh oké?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh oké?
Als die Italiaanse clubs gewoon nieuwe stadions bouwen waar het publiek er gewoon dicht op zit is het veel beter, dat snap jij ook nog wel lijkt me.
Hoezo is dat geen probleem? Het is gewoon een feit dat veel Italiaanse stadions een sintelbaan om het veld hebben (allemaal van het WK '90) en dat ze zwaar verouderd zijn. Moeten gewoon nieuwe stadions komen wat de clubs ook wel willen, maar de politiek doet daar moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom rep je steeds over stadions waar het publiek dichter op het veld zit als dat juist compleet niet het probleem is?
Ik denk niet dat je voor comfortabel zitten naar een stadion gaat, maar voor je club en voor beleving en ik denk eerder dat het aan het tweede ligt dan jouw geschets over ideale stadions. Waarom zou San Siro nou zo leeg zitten? Omdat je er niet in een sofa kunt zitten met een gratis worstenbroodje? Nee, dat ligt denk ik eerder aan een club die tijd lang in verval was en de prijsverhouding er voor geen kut mee klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch mijn punt? Dat deze oude stadions niet meer kunnen.
Milan kan beter een kleiner stadion voor 40k mensen bouwen (net als Juve). Want mensen willen dan blijkbaar ook comfortabeler zitten in een nieuw stadion en dan trekt dat echt wel mensen aan. Dat Delle Alpi zat ook niet altijd vol als Juve er speelde.
Zo indrukwekkend is die atmosfeer niet als het 100 meter van het veld gebeurd allemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uh oké?
Ten eerste mooi hoe je het zo simpel verwoord. ''Gewoon nieuwe stadions bouwen''. Ten tweede, wel of geen sintelbaan is niet van relevantie als de atmosfeer nog steeds heel, heel indrukwekkend is, zoals in het geval van San Paolo. Ten derde, behoorlijk wat Italiaanse clubs krijgen de stadions niet gevuld. Dan heeft het niet zoveel zin er nieuwe neer te gaan zetten.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend is die atmosfeer niet als het 100 meter van het veld gebeurd allemaal.
Nee, jij vindt het een probleem. Ik zie nergens een onderzoekje of iets waar je je geheel op baseert. Ik zie je al jaren over stadions posten en ik vind dat het doordrenkt van jouw 'ideale' visie van een stadion is. Niet van hoe Italianen het zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen probleem? Het is gewoon een feit dat veel Italiaanse stadions een sintelbaan om het veld hebben (allemaal van het WK '90) en dat ze zwaar verouderd zijn. Moeten gewoon nieuwe stadions komen wat de clubs ook wel willen, maar de politiek doet daar moeilijk.
Beleving ook, en je eigen stadion van je club ipv dat je het moet delen. Zal ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je voor comfortabel zitten naar een stadion gaat, maar voor je club en voor beleving en ik denk eerder dat het aan het tweede ligt dan jouw geschets over ideale stadions. Waarom zou San Siro nou zo leeg zitten? Omdat je er niet in een sofa kunt zitten met een gratis worstenbroodje? Nee, dat ligt denk ik eerder aan een club die tijd lang in verval was en de prijsverhouding er voor geen kut mee klopt.
Ik lees vaak op skyscraper en daar lees ik vaak van veel Italiaanse fans dat er echt een nieuw stadion moet komen als ze stappen willen gaan maken. Bestuurders van clubs die er mee bezig zijn maar tegengehouden worden door de bureaucratie daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een probleem. Ik zie nergens een onderzoekje of iets waar je je geheel op baseert. Ik zie je al jaren over stadions posten en ik vind dat het doordrenkt van jouw 'ideale' visie van een stadion is. Niet van hoe Italianen het zien.
Vertel me meer over het ontbreken van een atmosfeer in San Paolo.twitter:matthew_barker twitterde op donderdag 29-09-2016 om 13:51:30#Napoli fans at the start of last night's game recorded by the Vesuvius Observatory, which monitors volcanic activity https://t.co/KPzAVM7HXO
reageer retweet
The Guardian is het gewoon met JR eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een probleem. Ik zie nergens een onderzoekje of iets waar je je geheel op baseert. Ik zie je al jaren over stadions posten en ik vind dat het doordrenkt van jouw 'ideale' visie van een stadion is. Niet van hoe Italianen het zien.
Ja, als ze op Skyscraper iets schrijven zal het wel zo zijn. Je weet heus wel dat je hierop je punt niet kunt bouwen. Ik geloof er heel er weinig van dat het probleem van een AC Milan hem zit in het stadion en de beleving of iets dergelijks. Het zit hem voor de meeste gevallen gewoon keihard in het gevoerde beleid en niet of er wel of geen regen op het zitje komt. Het enige probleempje is dan de prijs die de fan betaalt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees vaak op skyscraper en daar lees ik vaak van veel Italiaanse fans dat er echt een nieuw stadion moet komen als ze stappen willen gaan maken. Bestuurders van clubs die er mee bezig zijn maar tegengehouden worden door de bureaucratie daar.
Ook die Italianen willen gewoon een modern stadion die dicht op het veld zit, want dat is beter voor de beleving.
Dit artikel had ik ook laatst gelezen op skyscraper ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
The Guardian is het gewoon met JR eens
https://www.theguardian.c(...)e-modernise-stadiums
Ik denk dat het vrij essentieel is voor een competitie. Kijk maar naar Duitsland waar de competitie juist in aanzien steeg door het bouwen van nieuwe stadions daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, als ze op Skyscraper iets schrijven zal het wel zo zijn. Je weet heus wel dat je hierop je punt niet kunt bouwen. Ik geloof er heel er weinig van dat het probleem van een AC Milan hem zit in het stadion en de beleving of iets dergelijks. Het zit hem voor de meeste gevallen gewoon keihard in het gevoerde beleid en niet of er wel of geen regen op het zitje komt. Het enige probleempje is dan de prijs die de fan betaalt.
Moet je nagaan wat voor atmosfeer er kan zijn in een mooier stadion waar het publiek er dicht op zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Vertel me meer over het ontbreken van een atmosfeer in San Paolo.twitter:matthew_barker twitterde op donderdag 29-09-2016 om 13:51:30#Napoli fans at the start of last night's game recorded by the Vesuvius Observatory, which monitors volcanic activity https://t.co/KPzAVM7HXO[ afbeelding ] reageer retweet
Daar is het juist niet te zien omdat ze in hun nieuwe stadion verder van het veld zitten. Dus dat is een wat vreemd argument.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:09 schreef hafcfan het volgende:
Ook het gelul van JR dat je bij een nieuw stadion wat dicht op het veld meer sfeer krijgt hahah. Is te zien bij West Ham ja. En veel andere PL clubs. Een dooie boel man. Dan kun je beter in een oud stadion met sintelbaan blijven spelen.
En het zit helemaal vol, terwijl iedereen een hekel aan sintelbanen heeft volgens jouw, dus jouw argument is zowaar nog vreemder. Mensen hebben daar helemaal geen moeite mee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is het juist niet te zien omdat ze in hun nieuwe stadion verder van het veld zitten. Dus dat is een wat vreemd argument.
JR projecteert zijn mening over sintelbanen op sintelbaanstadions die niet zo vol zitten. En dat komt allemaal door de belevingquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En het zit helemaal vol, terwijl iedereen een hekel aan sintelbanen heeft volgens jouw, dus jouw argument is zowaar nog vreemder. Mensen hebben daar helemaal geen moeite mee.
Woensdagnacht is er weer het CONMEBOLfestijn, dus wat dat betreft niets te klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Man man man wat ben ik die interlands zat zeg.
Je kunt ook genieten van POSTCODELOTERIJ Miljoenenjacht nu.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:51 schreef Bolasie het volgende:
Man man man wat ben ik die interlands zat zeg.
Haha wat een losersquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:45 schreef Dakterras het volgende:
Heerlijk voor die Turken, bij rust 2-0 achterstaan bij IJsland. Die zijn er dus mooi niet bij op het WK.
Landje van 280.000 inwoners tegen een land van 75.000.000 inwoners.![]()
Die Costa hoort toch echt niet thuis bij Spanje zegquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gea; Ramos, Piqué, Monreal; Iniesta, Busquets, Koke, Thiago; Silva, Diego Costa y Vitolo
Want?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:01 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Die Costa hoort toch echt niet thuis bij Spanje zeg
geboren in Braziliëquote:
Ze missen een echte spits.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:07 schreef Dakterras het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks geen Italie op het WK, dat bestaat niet.
ik noem Balotelliquote:
Hoezo niet. Ze moeten sowieso play offs aangezien Spanje 1e wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:07 schreef Dakterras het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks geen Italie op het WK, dat bestaat niet.
Italie hoort erbij, evenals Duitsland, Brazilie en Argentinie. Zonder hen is het WK niet compleet.quote:
Dat gebeurt ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:11 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Italie hoort erbij, evenals Duitsland, Brazilie en Argentinie. Zonder hen is het WK niet compleet.
Argentinie moeten we ook nog maar zien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:11 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Italie hoort erbij, evenals Duitsland, Brazilie en Argentinie. Zonder hen is het WK niet compleet.
Ik ben nog van de tijd dat ze Spanje bespraken als de slapende reus. Altijd een goed team, maar ze deden nooit mee om de prijzenquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een verademing is Lopetegui na jarenlang het gekluns van Del Bosque.
:pquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies post je net wat ik wil zeggen, hafc.
Immobile heeft nooit kunnen aarden bij Sevilla, terwijl Unai het bij momenten toch geprobeerd heeft in een twee spitsen systeem. Toen Gameiro eenmaal op stoom gekomen was, werd het al snel duidelijk wie de eerste en enige spits zou worden. Daar is vervolgens nooit meer van af geweken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Cav waarom bakte Immobile er bij Sevilla eigenlijk niks van? Doet het nu bij Lazio ook weer meer dan prima. Fijne speler
Wat hij bij Dortmund liet zien deed pijn aan je ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Cav waarom bakte Immobile er bij Sevilla eigenlijk niks van? Doet het nu bij Lazio ook weer meer dan prima. Fijne speler
Dat is ook een niveau te hoogquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat hij bij Dortmund liet zien deed pijn aan je ogen.
Dat is een redelijke aderlating voor ze ook al is hij over twee jaar 31.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Pique stopt na Rusland 2018, klaar met de MARCA's van deze wereld.
Na 7 seconden. Blijkbaar een wereldrecord, snelste goal ooit in de historie van de WK kwalificaties.quote:
Wel een mooie treffer en natuurlijk fantastisch voor de speler in kwestie. Alleen maar mooiquote:Op maandag 10 oktober 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andorra scoort tegen Zwitserland
Lingardquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Sky sources: England XI to face Slovenia: Hart, Walker, Stones, Cahill, Rose, Dier, Henderson, Walcott, Alli, Lingard, Sturridge.
#NoRashfordNoParty
#NoAntonioNoParty
#NoVardyNoParty
Die Hector speelt voor twee, goed is ie he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer © -
Hector, Boateng, Hummels, Hector
Khedira, Kroos
Müller, Özil, Draxler
Götze
Hector is Kimmichquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Hector speelt voor twee, goed is ie he.
Gespleten peroonlijkheid?quote:
Het is geen Zoet he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee zag ik later, dacht dat hij hem stompte
twitter:sanmarinopasion twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 21:56:17GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL reageer retweet
twitter:jonoblain twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 21:59:33San Marino score their first away goal in a World Cup qualifier since 2001... reageer retweet
Dit is geen Europa.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef PSVCL het volgende:
Marokko met 1-0 voor tegen Canada.
Ziyech in de basis als contoleur
Rust nu
VBL / [WK 2018] Kwalificatie Afrikaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:00 schreef PSVCL het volgende:
Marokko met 1-0 voor tegen Canada.
Ziyech in de basis als contoleur
Rust nu
Lekker sparen voor ADO, Celta en Feye-uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Davinson Sanchez verbannen naar de tribune jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
http://forum.fok.nl/quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Davinson Sanchez verbannen naar de tribune jongens.
Wist je dat je zelf kunt bepalen waar forum.fok.nl naar toe leidt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu link je naar de Index. Wat moet ik hiermee?
VBL / [CONMEbol] WK Kwalificatie Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu link je naar de Index. Wat moet ik hiermee?
Hartelijk dank pik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
VBL / [CONMEbol] WK Kwalificatie Zuid-Amerika
Kijk eens aan amigo
2 San Marino spelers die scoren op 1 avondquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:14 schreef TLC het volgende:
En dan te bedenken dat de goal van Noorwegen een eigen doelpunt was van San Marino, dus 3 punten hadden er zeker ingezeten voor deze goden uit de dwergstaat![]()
Ging goed met Capelloquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoog tijd dat Engeland een niet-Engelsman aanstelt als bondscoach
Mancini waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of eens normale spelers opleiden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is het misgegaan met die man?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet idioot , eerder geldgeil en seniel
Sinds zijn vertrek bij Juventusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan met die man?
Wilde hij naar Real Madrid of gewoon 'weg'?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds zijn vertrek bij Juventus
Weg bij Juventus toen ze teruggezet werden . Samen met Cannavaro en Emerson naar Realquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilde hij naar Real Madrid of gewoon 'weg'?
Maar 'moest' hij weg bij Juventus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weg bij Juventus toen ze teruggezet werden . Samen met Cannavaro en Emerson naar Real
Nee , wilde per se weg net als iedereen op een paar clubiconen na .quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar 'moest' hij weg bij Juventus?
Roma was zijn hoogtepunt denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , wilde per se weg net als iedereen op een paar clubiconen na .
Z,on man voelt zich natuurlijk veel te groot voor de Serie B
Dat elftal was dan ook genieten met Totti-Cassano als spitsenkoppel. Ook niks mis met Samuel, Aldair en Cafu achterinquote:
Dat vond ik wat minder knap/bijzonder. Kampioen met Roma in toen nog de beste competitie was echt knap al hadden ze een heerlijk elftal zoals pl al zei.quote:
Montella/Batistuta goden. Toen waren er nog echte kerels met uitstraling. Welke club heeft nu nog echte beesten in het veld? Al vind ik Godin wel god.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftal was dan ook genieten met Totti-Cassano als spitsenkoppel. Ook niks mis met Samuel, Aldair en Cafu achterin
Wel humor dat ze Sacchi eruit sodemieterden omdat hij teveel eisend was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftal was denk ik vooral een creatie van Sacchi
Zuid Amerikaanse clubs zoals Boca hebben er nog genoeg rondlopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Montella/Batistuta goden. Toen waren er nog echte kerels met uitstraling. Welke club heeft nu nog echte beesten in het veld? Al vind ik Godin wel god.
Die zie ik nooit. Onze Europese topclubs lopen vol met aids. Dieptepunt is wel Barcaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zuid Amerikaanse clubs zoals Boca hebben er nog genoeg rondlopen
2de achter Sampdoria in zijn laatste seizoen kan natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel humor dat ze Sacchi eruit sodemieterden omdat hij teveel eisend was.
Busquets , Naaimaar , Alba .quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zie ik nooit. Onze Europese topclubs lopen vol met aids. Dieptepunt is wel Barca
Waarvan de derde godvergeten slecht isquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Busquets , Naaimaar , Alba .
Wijven ipv mannen
Typisch Spaans backje . Lekker hard op en neer rennen met Carvajal en Bernatquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvan de derde godvergeten slecht is
En een bijter + ontspoorde Messi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Busquets , Naaimaar , Alba .
Wijven ipv mannen
Wat dat betreft is Sergio Roberto wel een verademing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Typisch Spaans backje . Lekker hard op en neer rennen met Carvajal en Bernat
Arme Andres.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt
Op doel staan ook 2 kinderen met hun Arische grafhoofden
Maar dat is geen back . Krijg daar een Sinkgraven-gevoel bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Sergio Roberto wel een verademing.
Ik vind het hem vooralsnog heel goed doen hoor. Barcelona heeft bewust geen andere rechtsback, nou ja Aleix Vidal maar Lucho doet liever aan Umtiti als rechtsback. Miskoop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat is geen back . Krijg daar een Sinkgraven-gevoel bij
Waarom ging Dani Alves weg ? te oud ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het hem vooralsnog heel goed doen hoor. Barcelona heeft bewust geen andere rechtsback, nou ja Aleix Vidal maar Lucho doet liever aan Umtiti als rechtsback. Miskoop.
Hij wou naar een andere competitie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ging Dani Alves weg ? te oud ?
Zelfbesloten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ging Dani Alves weg ? te oud ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij wou naar een andere competitie.
Serie A is dan best wel een 'aparte' keuzequote:
Hij fit ideaal in een 3-5-2 en bij Juventus is de enige uitdaging de CL.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Serie A is dan best wel een 'aparte' keuze
Voor een wat oudere speler inderdaad ideaal om alles te gooien op de CL .quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij fit ideaal in een 3-5-2 en bij Juventus is de enige uitdaging de CL.
Tjah het was Juve of Bayern. Rest zit niet aan dat niveau. En het leven is goed voor hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Serie A is dan best wel een 'aparte' keuze
En Lichtsteiner is geen concurrent voor hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah het was Juve of Bayern. Rest zit niet aan dat niveau. En het leven is goed voor hem.
Welke rb wel? Misschien barzagli in 4-4-2. En Lahm natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Lichtsteiner is geen concurrent voor hem
De Marcos kan misschien meequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke rb wel? Misschien barzagli in 4-4-2. En Lahm natuurlijk.
Azeri's zijn wel een partij op de brommer. Allemaal Turken gekocht ofzo?quote:
Umtiti speelt daar rechtsback?! Dat is toch een centrale verdediger/linksback?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het hem vooralsnog heel goed doen hoor. Barcelona heeft bewust geen andere rechtsback, nou ja Aleix Vidal maar Lucho doet liever aan Umtiti als rechtsback. Miskoop.
Hij speelt ook geen rechtsback. Umtiti is een pure centrale verdediger.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Umtiti speelt daar rechtsback?! Dat is toch een centrale verdediger/linksback?
Ik schreef dat hij liever aan Umtiti als rechtsback deed als Roberto verhinderd zou zijn. Volgens Sport is dat een reële optie.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Umtiti speelt daar rechtsback?! Dat is toch een centrale verdediger/linksback?
San Marino was niet zo moeilijk. Noorwegen zit in een schandalig slechte periode, zie ook gisteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azeri's zijn wel een partij op de brommer. Allemaal Turken gekocht ofzo?
En Tsjechië? Ik zei een halve week geleden nog dat Azerbeidzjan in een zeer onprofessionele staat verkeert. Is dit geluk ende toeval of zitten ze eindelijk op het niveau van een Georgië, Letland etcquote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
San Marino was niet zo moeilijk. Noorwegen zit in een schandalig slechte periode, zie ook gisteren.
En niet voor KDB?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:07 schreef Bolasie het volgende:
Voor YFC moeten we bang zijn. Voor Hazard ook wel een beetje, die begint langzaam weer de oude te worden. Is ie nog niet natuurlijk.
Heb je dinsdag niet gekeken of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ah ja, die is weer volledig fit inderdaad.
Neen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dinsdag niet gekeken of zo?
Er staat anders iemand de hele tijd er doorheen te toeteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland kan het blijkbaar wel, stil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |