Hoefde gisteren nog maar 2 koffings voor een Weezing. Zit in de kroeg, kijk ff op mijn telefoon, wilde Weezing. Zonder snelle pokemap geen zin om doelloos door de binnenstad te lopen, dus geef het netjes op. Spawnt ie in mijn avatar, precies waar ik zit. Hebbesquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag op zoek naar een Snorlax, Lapras, Weezing en Exeggcutor.
Stiekem haat ik dat een beetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:55 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Hoefde gisteren nog maar 2 koffings voor een Weezing. Zit in de kroeg, kijk ff op mijn telefoon, wilde Weezing. Zonder snelle pokemap geen zin om doelloos door de binnenstad te lopen, dus geef het netjes op. Spawnt ie in mijn avatar, precies waar ik zit. Hebbes
117/118
Ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog interesse in het bagger wat ik vandaag uit de pokestops haal![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stiekem haat ik dat een beetje
Wanneer je echt je best aan het doen bent om die candies te verzamelen en dan als je er bijna bent heb je die evolutie te pakken
Of nog irritanter, dat je hem eindelijk voor elkaar hebt en dat je ze dan overal ziet rondrennen in het wild
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog interesse in het bagger wat ik vandaag uit de pokestops haal![]()
[ afbeelding ]
Damn en ik kom om in die lijken dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Triest...
Ik heb echt al heel lang geen revive gekregen. Sinds ik actief ben gaan gymmen heb ik er 3 gekregen. Tegen minstens 100 pokeballen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Damn en ik kom om in die lijken dingen![]()
![]()
Als ik ze kon overdragen....
Als je veel gymbattles doet, krijg je veel ballen, doe je veel jagen en vangen, krijg je juist veel potions.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen revive gekregen. Sinds ik actief ben gaan gymmen heb ik er 3 gekregen. Tegen minstens 100 pokeballen.
Slaat echt nergens op
Ik dacht dat dat enkel psychologisch was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je veel gymbattles doet, krijg je veel ballen, doe je veel jagen en vangen, krijg je juist veel potions.
Dan baal je nu echt als je een keer een gym tegenkomt waar een wereldreiziger een regio-exclusieve pokemon in heeft gezet... dat blijft je dan achtervolgen als je je pokedex opentquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, bij mij schijn ik nu een Dragonite gezien te hebben, tof, vaarwel 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik stond daar op wacht bij die portal om bloklinks tegen te gaan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat laatste viel mij ook op vanochtend op de fiets, iets om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Het slaat ook nergens op als je t mij vraagt.
Ben ik de enige die sinds de laatste update veel meer geregistreerde kilometers heeft? Lijkt wel of ie beter registreert bij lopen/fietsen, maar vooral ook meer meepikt als ik in de auto zit. Welkome wijziging.
Ik heb een geweldig probleem met revives.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Heb ik verder nog iets gemist vandaag qua ontwikkelingen?.
Minder vaak je pokemon laten sterven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig probleem met revives.
Gisteren alles opgemaakt in de training tegen Vaporeon en vandaag bleek een Lapras even iets lastigerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Minder vaak je pokemon laten sterven.
Extra reden om m'n Tauros ergens te droppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan baal je nu echt als je een keer een gym tegenkomt waar een wereldreiziger een regio-exclusieve pokemon in heeft gezet... dat blijft je dan achtervolgen als je je pokedex opent.
Lapras blijven hufters.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren alles opgemaakt in de training tegen Vaporeon en vandaag bleek een Lapras even iets lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |