quote:
Maarten Stekelenburg (Everton)
Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Jeroen Zoet (PSV)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Joël Veltman (Ajax)
Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg)
Stefan de Vrij (Lazio Roma)
Virgil van Dijk (Southampton)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Daley Blind (Manchester United)
Jetro Willems (PSV)
Davy Pröpper (PSV)
Davy Klaassen (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Jordy Clasie (Southampton)
Kevin Strootman (AS Roma)
Luciano Narsingh (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Siem de Jong (PSV)
Bas Dost (Sporting Lissabon)
Vincent Janssen (Tottenham Hotspur)
Memphis Depay (Manchester United)
too soonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Dat meisje keek niet blij met dat twin towers kapsel.
Hij blesseert zich?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:43 schreef Rabieluh het volgende:
Stroot al op geel, we weten allemaal wat er gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Sfeer in de Kuip is toch veel mooier dan de arena
We spelen tegen Wit-Russen.quote:
Propper is ook in shite vorm. Hebben we echt niks beters?quote:
De_Wijn speelt laatmaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper is ook in shite vorm. Hebben we echt niks beters?
Helemaal nietus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper is ook in shite vorm.
Davy heeft zijn PSV-bril nog op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft toch dat nummer geschreven, hoe heet dat ook alweer. Joe neffer wok eloon?quote:
Ja Ziy... o wacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uhm nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog steeds heb je meer aan Pröpper dan aan Klaassen naast Wijnaldum.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zelfs dan de sfeer 10x beter is dan in de arenaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, de treinen rond De Kuip hebben vast vertraging!
Hendrix was de man bij PSVquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Andre Hazes in de Kuip. Dat zou hij zelf niet eens willen
Ja zelfs een Propper in matige doen is beter dan Klaassen, maar goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds heb je meer aan Pröpper dan aan Klaassen naast Wijnaldum.
Tagliano is patient zero.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb het sinds gisteren te pakken
Wat een geluk heb jij dat Caland er niet is. Die jongen had jou snoeihard de grond ingestampt.quote:
Derhalve was je post overbodig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zelfs een Propper in matige doen is beter dan Klaassen, maar goed.
Daar zie ik je bevallen moeder inquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kijkt weer eens in de spiegel?
En de Steek natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hand van Karsdorp is al duidelijk te zien.
Praat eens normaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland en Belgie verliest dan win ik 4 barkie
quote:
Er staat hier een extra tekst boven. Ik vermoed dat dat niet de bedoeling wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Als dit al niet
[..]
Voor 1993 nog niet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De hand van Strootgod is duidelijk te zien.
Stelenburg, is dat een Marrokkaan?quote:
Jij hebt er kijk opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De hand van Strootgod is duidelijk te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
moeten die tegen Gibraltar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
foutjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat hier een extra tekst boven. Ik vermoed dat dat niet de bedoeling was
even quotenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Als Belarus wint neem ik tot het einde van het jaar een UI van Youri Mulder.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Andorra, die zijn nog slechter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moeten die tegen Gibraltar ofzo?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Volgens JR moeten we hem de tijd gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Janssen eens lekker hard werken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelenburg, is dat een Marrokkaan?
Dan geven wij hem de tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens JR moeten we hem de tijd geven
Wat is er op 17 december?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Belarus wint neem ik tot en met 17 december een Sigthorsson UI
Zegt genoeg dat hij alweer op de bank werd gezet tegen City.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens JR moeten we hem de tijd geven
zeg dan 3 maandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Jansen speelt in Engeland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Dost er niet in ipv Janssenhype?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik denk dat ze zometeen wel komen, zo niet dan zullen ze wel een geldige reden hebben denk ik zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie missen we nog? Karina, Lavenderr
Lav is zelden in de live-VBL-topics.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie missen we nog? Karina, Lavenderr
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat komende zomer verhuurd worden aan een Bournemouth of WBAquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat hij alweer op de bank werd gezet tegen City.
afwas, stofzuigenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zometeen wel komen, zo niet dan zullen ze wel een geldige reden hebben denk ik zo
Bijna gejinxtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Dost er niet in ipv Janssenhype?
Lekker naar een grauwe club die saai en anoniem voetbal speelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat komende zomer verhuurd worden aan een Bournemouth of WBA
Dat is al een hele prestatie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland speelt echt goed.
Tegen Wit-Rusland.
Kan die wel hard werken daar . Dat vinden ze al genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker naar een grauwe club die saai en anoniem voetbal speelt.
Bournemouth gaat hem nooit van zijn leven willen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die wel hard werken daar . Dat vinden ze al genoeg
Dan is Brighton een leuke optiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bournemouth gaat hem nooit van zijn leven willen.
#Howegod
Wees blij geen Narsingh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:54 schreef Zorro het volgende:
"Het gaat mis bij Promes" Ergens verbaast me dat niet.
Ik zag dat ie nep was en toch klikte ik eropquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Brammess het volgende:
Ik traptte erin, gelukkig stond mijn geluid uit
Zwart-Rusland lijkt me beter jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom heet dat land Wit Rusland? Sneeuwt het daar zo vaak?
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, mijn post was zo snel weg dat ik 'm zelf niet eens heb gezien. Respect.
Omdat Rusland rood is/wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom heet dat land Wit Rusland? Sneeuwt het daar zo vaak?
SOWquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar hoeft hij niet eens voor te posten.
sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar hoeft hij niet eens voor te posten.
piep piep.quote:
Blindquote:
Eigenlijk moeten we Brad Jones Nederlander maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij keept heel goed bij Everton, amice.
Ja, of Neuer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Brad Jones Nederlander maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Brad Jones Nederlander maken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:58 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jouw keuze om gisteren niet Pauw te kijken was geheel terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |