Waarschijnlijk neemt hij deze zelf mee. Naar het schijnt afkomstig van Lelijk Industriesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Krijg je er wel of geen landbouwvoertuig bij?
Gestript geef ik daar 60 euro voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt hij deze zelf mee. Naar het schijnt afkomstig van Lelijk Industries
Ben jij nou echt geld aan het bieden voor iets dat ik gratis aanbied?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gestript geef ik daar 60 euro voor.
Voor je weet biedt iemand het dubbele en blijkt het om een mega voertuig te gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ben jij nou echt geld aan het bieden voor iets dat ik gratis aanbied?
Ik reserveer hem voor je. Als ie voor morgen niet is opgehaald gaat de kans naar iemand andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Voor je weet biedt iemand het dubbele en blijkt het om een mega voertuig te gaan.
Frieten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
NIELS! Eet jij friet? of patat?
Voor m'n date altijd een presentje. Wat, dat is een verassing.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef lichtekooi het volgende:
Neemt hij de Lego mee?
En eet ie friet?
Zindelijk ligt aan het tijdstip en alcoholinname op dat moment.quote:
hahahah ohja, ff noterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Hij kan ook goed bierflesjes verstoppen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef lichtekooi het volgende:
klinkt tot nu toe wel OK allemaal.
Ik sta ervoor open vooralsnog.
Mocht t niet werken, kan ie altijd naar de opvang nog.
Ja maar, maar, maar. Die opvang is bij jou toch? Toch? Toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef lichtekooi het volgende:
Als het echt niet werkt neem ik je wel terug tot we iets nieuws voor je hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar. Die opvang is bij jou toch? Toch? Toch?
dus.. deal is rond?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef lichtekooi het volgende:
ik hoor net van mn vriend dat hij er niet nog n man bij wilquote:
Wanne zeikert. Flikker hem toch buitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik hoor net van mn vriend dat hij er niet nog n man bij wil
ja, ik mocht ook al geen ratquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanne zeikert. Flikker hem toch buiten
Ik heb m'n oogappel nog niet ingelicht, maar het lijkt dus vanuit uw zijde niet door te gaan. Ok, jammer voor KLB dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik hoor net van mn vriend dat hij er niet nog n man bij wil
Weet je het zeker? Ik heb uit betrouwbare bronnen dat er nog een vrouwelijke user geïnteresseerd isquote:
ik pak niks af.. sterker nog, je mag hem gratis hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |