abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165925936
Dat is wel heel erg vroeg ja kris! c_/ ?

Hier zijn de nachten ook drama. En vervolgens krijgen de duutser en ik er ruzie om, omdat ik het niet met zijn oplossing eens ben. Hij wil in 1x van borstvoeding af snachts. Dus dat hij naar T gaat als hij huilt, en hem dan probeert te troosten en weer in slaap te begeleiden. Alleen, dat resulteert niet in slapen maar in een krijsfestijn, dat makkelijk een uur duurt, en dat kan ik niet zo goed aan. Ik weet ook geen andere oplossing, maar dit wil ik eigenlijk ook niet. Ik vind het maar lastig...
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:43:46 #152
327807 Mariposas
יה&#14
pi_165926067
Dat is ook wel erg vroeg ja, kris!

Jagar, en wat anders aanbieden zoals water of een fles melk? Ik was op een gegeven moment ook wel klaar met de nachtvoedingen, want hij kwam niet meer voor de trek. Na een paar nachten alleen water of flesje melk was het snel klaar.
Ik denk wel dat je nu een knoop moet doorhakken wat je gaat doen. Als je hem een uur laat huilen en hij krijgt alsnog de borst, is dat verwarrend en frustrerend voor T. En dan wordt het sowieso nog moeilijker het te doorbreken, immers hij krijgt het nu op een gegeven moment toch wel. Dus of toch doorzetten en écht geen borst, of accepteren dat je nog veel voedt 's-nachts en hopen dat het ooit minder wordt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_165926091
Wat pittig Jagar. Hoop dat jullie een oplossing vinden die voor jullie alledrie werkt. :*

Hier lijkt het gelukkig beter te gaan! Ketel at gisteravond voor het eerst in dagen weer goed, sliep van half 8 's avonds tot half 7 's ochtends en er ging zelfs nog wat ontbijt in! Was gisteren behoorlijk geīrriteerd dat de huisarts (nog) niks wilde doen, maar misschien had ze dan toch gelijk... :')
pi_165926126
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:43 schreef Mariposas het volgende:
Dat is ook wel erg vroeg ja, kris!

Jagar, en wat anders aanbieden zoals water of een fles melk? Ik was op een gegeven moment ook wel klaar met de nachtvoedingen, want hij kwam niet meer voor de trek. Na een paar nachten alleen water of flesje melk was het snel klaar.
Ik denk wel dat je nu een knoop moet doorhakken wat je gaat doen. Als je hem een uur laat huilen en hij krijgt alsnog de borst, is dat verwarrend en frustrerend voor T. En dan wordt het sowieso nog moeilijker het te doorbreken, immers hij krijgt het nu op een gegeven moment toch wel. Dus of toch doorzetten en écht geen borst, of accepteren dat je nog veel voedt 's-nachts en hopen dat het ooit minder wordt.
Ja, dat is ook mijn idee, een flesje melk aanbieden als alternatief. Daarvan gelooft de duutser niet dat het gaat werken. Maar dat gaan we de komende tijd eens proberen. En inderdaad, na een uur krijsen dan de borst is niet effectief..
pi_165926732
Waarom zou dat niet werken? Als het echt honger is dan zou dat ook voldoende moeten zijn en hij drinkt tegenwoordig op het kdv ook flessen dus dat principe snapt hij. En anders wellicht voor het slapen gaan nog een (pap)fles zodat hij een goede bodem heeft? Het is iig een poging waard lijkt me!

Hier was het s nachts duidelijk geen honger meer maar sabbelen, en toen heeft m'n man de nacht een paar nachten vol overgenomen (al moest ik hem er wel heen sturen soms...) en bracht hij O alleen naar mij toe als hij dacht dat het echt honger (niet stil te krijgen en >3 uur sinds laatste voeding) was en werd troosten voldoende. Maar dat was rond de 8 maanden ofzo dus niet helemaal vergelijkbaar, en O kreeg nog een extra papfles voor het slapen gaan, die is er pas bij 1 jaar af gegaan.

Hier ook een betere nacht! Wel met drie onderbrekingen, maar hij sliep daarna binnen tien minuutjes weer, dus dat is een flinke vooruitgang! En geen paniekhuilen meer, maar gewoon huilen.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:49:27 #156
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165926920
Iets met gedeelde smart is halve smart :O
Hier ook al een paar beroerde nachten. Waaraan het ligt is duidelijk: snotverkouden en bijna een heel gebit rijker. Volgens mij loopt F behoorlijk voor op tandenschema, zoals ik nu telde zijn er 4 kiezen door (1in elke 'hoek'), zijn er 2 hoektanden al door, en komen er nu nog 2 aan. Ik moet voortaan opletten bij Dentinox smeren dat ik niet gebeten word :X

Maar verder is mijn jongetje zo O+
Hij loopt steeds meer, behalve als ie met de auto's speelt, want daarmee moet je door het huis kruipen en broeeeem zeggen. Hij komt knuffels en kusjes geven aan iedereen in huis (inclusief de kat, die de 'knuffels' nog niet zo kan waarderen) en pakt je hand om je ergens mee naartoe te nemen. Hij is zo anders dan zn grote broer, maar ook op zijn eigen manier zo tof!
pi_165927038
Mijn dag begon overigens om half 3 al, toen er brand in de straat naast ons was waar het alarm een uur van af ging en sirenes loeiden en er op deuren werd gebonkt enzo. Heb geen rook of vuur gezien, maar wakker was ik wel. L. kwam om 4 uur om wat te drinken. Om 10 voor 5 viel ik weer in slaap en om 5 uur was L. wakker. Team zombie present. *O*

Jagar, lastig. Is het nog steeds geen optie om het de Duutser een weekend met T. te laten proberen? Met een flesje als noodoplossing?

MM, wat klinkt dat fijn. O+ En flauw van de kat. :{w
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165928627
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Hij is zo anders dan zn grote broer, maar ook op zijn eigen manier zo tof!
Oh dit wou ik ook tikken O+

Ego post jongens (ik lees wel veel mee maar tijd voor posten schiet erbij in) maar mijn kleintje O+ O+ O+ Hij is zo leuk, ik ben zo weg van hem O+
Het is zo'n vrolijk lief jochie, dat lekker zelf speelt en overal op timmert, zich continu verticaal wil verplaatsen en soms even ongemerkt los staat, aan de hand meeloopt en dan zķ trots kijkt O+ Dol op grote broer en andersom, die twee samen *; Fan van eten en vindt alles lekker maar het allerleukste is mama O+ O+ O+ (stiekem vind ik dat ook heerlijk, de oudste is fan van papa). Zo neem ik die nachten waarin hij ook graag dichtbij ons wil zijn wel voor lief hoor O+

Kris, ik wou je nog veel sterkte wensen. Wat verdrietig, en wat een schok ook :*
pi_165930239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg ja kris! c_/ ?

Hier zijn de nachten ook drama. En vervolgens krijgen de duutser en ik er ruzie om, omdat ik het niet met zijn oplossing eens ben. Hij wil in 1x van borstvoeding af snachts. Dus dat hij naar T gaat als hij huilt, en hem dan probeert te troosten en weer in slaap te begeleiden. Alleen, dat resulteert niet in slapen maar in een krijsfestijn, dat makkelijk een uur duurt, en dat kan ik niet zo goed aan. Ik weet ook geen andere oplossing, maar dit wil ik eigenlijk ook niet. Ik vind het maar lastig...
Misschien heb je het al geprobeerd hoor maar een beker drinken (water) in zijn bed. Dan kan hij wat drinken als hij wakker wordt.
Wij hebben dat bij Etje zo gedaan en zij doet momenteel een combi. Hoewel ze dus nog steeds 's nachts drinkt zegt ze andere keren als ze wakker wordt resoluut 'nee, fles drinken'.
Nu is mijn Etje al wel een stukje ouder dan T en kan ze zich ook beter verstaanbaar maken/ begrijpt me meer.
Sowieso begint ze ook in zijn algemeenheid beter te slapen (3x wakker 's nachts gemiddeld) .

Hopelijk vinden jullie gauw iets dat bij en voor jullie werkt.
pi_165931065
Welkom Cassandra met G! Gefeliciteerd! *G*
pi_165933390
Pfoe sterkte voor alle slechte nachten.
Jagar, een flesje water bij zijn bedje is misschien een goed idee ja?
Selvaria wat een heerlijk vrolijk meisje.
Kris wat een gedoe zo midden in de nacht.

Wij waren vanmiddag op visite bij mijn voormalig buurvrouw. Zij is verhuisd van een mega hoekwoning naar een klein appartement maar dat heeft ze wel helemaal volgezet met snuisterijen. Echt ooooveral glaswerk, serviesjes, mooie glinsterschelpjes, vaasjes en krantjes/blaadje en andere breekbare meuk.
Paradijs voor Mies, hel op aarde voor mij.
Heb nog nooit zovaak NEE MIES NEEE moeten zeggen.
pi_165934244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef Missladybug het volgende:
Pfoe sterkte voor alle slechte nachten.
Jagar, een flesje water bij zijn bedje is misschien een goed idee ja?
Selvaria wat een heerlijk vrolijk meisje.
Kris wat een gedoe zo midden in de nacht.

Wij waren vanmiddag op visite bij mijn voormalig buurvrouw. Zij is verhuisd van een mega hoekwoning naar een klein appartement maar dat heeft ze wel helemaal volgezet met snuisterijen. Echt ooooveral glaswerk, serviesjes, mooie glinsterschelpjes, vaasjes en krantjes/blaadje en andere breekbare meuk.
Paradijs voor Mies, hel op aarde voor mij.
Heb nog nooit zovaak NEE MIES NEEE moeten zeggen.

Exact dat! Maar dan bij mijn Oma, Twix' overoma dus. Ik ben altijd kapot als we daar geweest zijn.
pi_165934397
MM en Mineola, echt O+ wat jullie schrijven over jullie jongetjes!

Jagar, sterkte. Heb geen tips want geef geen BV maar :* want slaapgebrek is echt niet tof.

Oh ja, de foto van N! Selvaria, wat een heerlijk mopje!! O+
  donderdag 13 oktober 2016 @ 19:22:52 #164
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165936458
Ok, ik wist al dat F vrij lang was, dus ik dacht, laat ik de zolder eens op gaan om in de dozen kleding van J te kijken. Alle broeken maat 86 maar eens naar beneden gehaald, Zara truien in 92, ok, dat had ik verwacht. Maar dat ik ook een bodywarmer maat 98 zou vinden die perfect past, da's een beetje vreemd toch? * mousemicky twijfelt aan zichzelf, of toch aan de maatvoering van de Primark :?
pi_165936893
Primark valt heel klein. :)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 13 oktober 2016 @ 19:39:48 #166
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165937025
Het is idd het enige van de primark wat hier in huis is, dus ik heb geen vergelijk (vond de jongenskleding daar maar zo zo), maar voor de beeldvorming, hij draagt verder nog maat 80, maat 74 van H&M heb ik vorige week pas naar de verkoopdoos verhuisd...

Ach ja, hij kan iig al die leuke dingen van zn broer al snel weer aan, ipv de verwachte 2,5 jaar later, al na ruim een jaar 8-)
pi_165937188
Primark valt heel klein is mijn ervaring mm. N. zat al in de broeken maat 86 van Primark (evenals Zara trouwens) toen ze verder nog in maat 74 zat.

Haha MLB, dat is de reden dat we mans oma altijd ophalen en nooit daarheen gaan. :Y)

Ik las nog verliehiefde moeders. :6 ;) O+

Kris :O Hopelijk wordt 8 uur snel het nieuwe 5 uur. :*

Jagar, het klinkt inderdaad alsof er knopen doorgehakt moeten worden en jullie even flink aan de bak moeten als je dit wil veranderen. Succes ermee, hopelijk zitten jij en de Duutser snel op een lijn.

Even onder een spoiler want werkgeblaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 20:12:05 #168
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165937989
Selvaria, je werkgeblaat, blegh :( En dat de directie dan ook gewoon weg is, waardeloos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165938979
Argh, dat laatste hoop ik ook voor je, MM. Frustrerend is dat als je door dat soort factoren het gevoel hebt er weinig grip op te hebben. :( Aan welke opleiding geef je ook alweer les?
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:02:39 #170
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165939730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef Selvaria het volgende:
Argh, dat laatste hoop ik ook voor je, MM. Frustrerend is dat als je door dat soort factoren het gevoel hebt er weinig grip op te hebben. :( Aan welke opleiding geef je ook alweer les?
SPOILER
pi_165939885
Oh, heel herkenbaar! Ik werk in A.lmelo, maar wij krijgen veel leerlingen uit de omliggende dorpen. Van die jongens die het hele weekend met pa op de trekker zitten en nog nooit een Engelse film gezien hebben zeg maar. :+ O+
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:13:34 #172
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_165940262
Ja, die dus, maar dan een paar jaar later als ze de havo of, nog 'erger' (qua beginniveau), het mbo hebben afgerond :P
pi_165941509
* bijleest*

:* voor alle slechte nachten en werktroubles.
*O* voor alle jarigen die ik heb gemist.

Kris nog gecondoleerd. Wat een enorm verdrietig nieuws..

Hier gaat alles z'n gangetje. M's taalontwikkeling gaat ineens belachelijk hard. Zowel dingen die ze zelf *ineens* kan zeggen zonder dat we daar zelf veel mee geoefend hebben (boek, open, auto) als dingen die ze ineens snapt, zoals dat je je voet omhoog moet houden als je sok uit is en mama hem weer aan moet doen.

Slapen is hier wisselend bagger. De ene keer zitten we (lees: ik terwijl meneer :Z ) 's nachts of 's ochtends heel vroeg weer met een wakker kind en een flesje warme melk en de andere keer slaapt ze *uit* tot half 7. Gelukkig gaat ze 's nachts na zo'n fles weer lekker slapen. Lang leve de magnetron wat dit betreft _O_
pi_165944661
Oh hai :W
Ik kom even spieken. Mag vanaf vandaag. Maar te chaotisch om bij te lezen.
Ben ook best druk in mijn hoofd. Vast te merken aan mijn onsamenhangende posts.
Vanochtend cakesmash gehad van onze knappe dreumes. Tijdens de fotoshoot werd manlief gebeld dat zijn opa vanochtend overleden is. Erg dubbele dag dus. Staat ook niet volledig in het teken van yeah mijn baby is jarig. Maar mijn goede voornemen is om in dit topic actiever mee te posten dan in het babytopic.
En leuk want allemaal oude bekenden O+
pi_165946393
Welkom en gefeliciteerd, Cassandra! En sterkte, heel dubbel zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')