Ja, dat is ook mijn idee, een flesje melk aanbieden als alternatief. Daarvan gelooft de duutser niet dat het gaat werken. Maar dat gaan we de komende tijd eens proberen. En inderdaad, na een uur krijsen dan de borst is niet effectief..quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:43 schreef Mariposas het volgende:
Dat is ook wel erg vroeg ja, kris!
Jagar, en wat anders aanbieden zoals water of een fles melk? Ik was op een gegeven moment ook wel klaar met de nachtvoedingen, want hij kwam niet meer voor de trek. Na een paar nachten alleen water of flesje melk was het snel klaar.
Ik denk wel dat je nu een knoop moet doorhakken wat je gaat doen. Als je hem een uur laat huilen en hij krijgt alsnog de borst, is dat verwarrend en frustrerend voor T. En dan wordt het sowieso nog moeilijker het te doorbreken, immers hij krijgt het nu op een gegeven moment toch wel. Dus of toch doorzetten en écht geen borst, of accepteren dat je nog veel voedt 's-nachts en hopen dat het ooit minder wordt.
Oh dit wou ik ook tikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Hij is zo anders dan zn grote broer, maar ook op zijn eigen manier zo tof!
Misschien heb je het al geprobeerd hoor maar een beker drinken (water) in zijn bed. Dan kan hij wat drinken als hij wakker wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg ja kris!?
Hier zijn de nachten ook drama. En vervolgens krijgen de duutser en ik er ruzie om, omdat ik het niet met zijn oplossing eens ben. Hij wil in 1x van borstvoeding af snachts. Dus dat hij naar T gaat als hij huilt, en hem dan probeert te troosten en weer in slaap te begeleiden. Alleen, dat resulteert niet in slapen maar in een krijsfestijn, dat makkelijk een uur duurt, en dat kan ik niet zo goed aan. Ik weet ook geen andere oplossing, maar dit wil ik eigenlijk ook niet. Ik vind het maar lastig...
Exact dat! Maar dan bij mijn Oma, Twix' overoma dus. Ik ben altijd kapot als we daar geweest zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:47 schreef Missladybug het volgende:
Pfoe sterkte voor alle slechte nachten.
Jagar, een flesje water bij zijn bedje is misschien een goed idee ja?
Selvaria wat een heerlijk vrolijk meisje.
Kris wat een gedoe zo midden in de nacht.
Wij waren vanmiddag op visite bij mijn voormalig buurvrouw. Zij is verhuisd van een mega hoekwoning naar een klein appartement maar dat heeft ze wel helemaal volgezet met snuisterijen. Echt ooooveral glaswerk, serviesjes, mooie glinsterschelpjes, vaasjes en krantjes/blaadje en andere breekbare meuk.
Paradijs voor Mies, hel op aarde voor mij.
Heb nog nooit zovaak NEE MIES NEEE moeten zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef Selvaria het volgende:
Argh, dat laatste hoop ik ook voor je, MM. Frustrerend is dat als je door dat soort factoren het gevoel hebt er weinig grip op te hebben.Aan welke opleiding geef je ook alweer les?
Ah, das jammer. Kun je die niet zelf ergens krijgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:28 schreef Malteser het volgende:
Helaas, twee plaatselijke kledingreparatiewinkeltjes kunnen het niet maken. Allebei de winkeltjes gaven aan dat ze zulke kleine drukkers niet hebben.
Dat vraag je aan de minst creatieve en handige mama aller tijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, das jammer. Kun je die niet zelf ergens krijgen?
Herkenbaar, ik heb ook 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de minst creatieve en handige mama aller tijden.
We hebben hier wel zo'n stoffen- en naaiwinkel maar wat als ik er dan een heb? Dan heb ik geen idee hoe ik die op dat blouseje krijg. #noob
Ja, goed he! Ik stond echt wel even te kijken! Ik houd alleen wel in mijn achterhoofd dat het misschien ook voor een deel ligt aan een verschil in meetinstrument tussen KA en CB, maar toch. 1,5 centimeter zou ook al heel goed zijn, voor 1 maand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:35 schreef Malteser het volgende:
Oh wow! 2,5 cm gegroeid is echt super LuDann!!
Wat een leukerd heb je toch!
in Almere kun je op de markt terecht morgen en er zit ook een of twee reparatie zaakjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:28 schreef Malteser het volgende:
Helaas, twee plaatselijke kledingreparatiewinkeltjes kunnen het niet maken. Allebei de winkeltjes gaven aan dat ze zulke kleine drukkers niet hebben.
Ik ken er 0,0 de weg. Dus weet niet of ik dat durf. Ben al blij als ik jullie straat weet te vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
in Almere kun je op de markt terecht morgen en er zit ook een of twee reparatie zaakjes
ja ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ken er 0,0 de weg. Dus weet niet of ik dat durf. Ben al blij als ik jullie straat weet te vinden. Heeft Almere een Zara?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |