Gaat wel weer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
rt nacht beste tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
ik hou ervan als de wereld zo stil is dat ik mijn muziek fucking zacht zet en nog steeds goed hoor.
dat is de tijd datik me beste voel
Zeikwijfquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
gwn genoeg middelen naar binnen gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Het is pas echt kut als je je zo voelt met oud & nieuw.
weet ik veelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Fylax wat is de status van je relatie op dit moment?
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn genoeg middelen naar binnen gooien
dat klinkt niet positiefquote:
o chill...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het losgelaten en nu gaat m'n leven echt lekker
shit gaat in slowmo en zoquote:
netjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.Tegen 00:00 voelde ik mij wel weer oké en de dag erna was het stukken minder.
zeg dat ze duidelijk is of optyftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
Dat had je niet zien aankomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze is heel verwarrend
Jeetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze is heel verwarrend
gelukkig gebruik je deze vrije dagen om goed uit te rusten en niet hele nachten te FOK!kenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
ben al 2 dagen thuis en morgen ook nog maar ff
Eh, doe ik dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig gebruik je deze vrije dagen om goed uit te rusten en niet hele nachten te FOK!ken
's nachts. De wind die zachtjes je haren streelt terwijl je het zwart tegemoet gaat maar zo vertrouwd ben met de weg dat je je ogen dicht kunt doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
ik hou ervan als de wereld zo stil is dat ik mijn muziek fucking zacht zet en nog steeds goed hoor.
dat is de tijd datik me beste voel
Hoezo datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Zon jongen op werk doet me zo erg denken aan jou he
Geloof er sindsdien ook wel echt in dat het kan helpen als je snotverkouden bent.quote:
waarom moet je zijn en doen zoals hen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill...
weenie of ik da kan. ik kan niet met mensen omgaan irl, niet zoals ik anderen zie doen
[..]
shit gaat in slowmo en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |