was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
haha echt hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
Een hetero stoot zich niet twee keer aan piemels.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee keer experimenteren reken ik niet mee hoor
Bij elk kruispunt een roadblock.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden telkens staande gehouden door de police
het is altijd weekend ;squote:
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is schoonmaakmiddel
en ghb is sws andere bestanddelen. o.m naoh wat ik trouwens wel nodig heb, maar niet voor ghb
rtquote:
oioioiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Drug het volgende:
[..]
alleen nog ff wachten op nwe vaporizer, hopelijk komt ie morgen want fuck combustion
Dan kan je er ook niet naar uitkijken.quote:
Dat is toch voor kneuzen??quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Drug het volgende:
[..]
alleen nog ff wachten op nwe vaporizer, hopelijk komt ie morgen want fuck combustion
hoezoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.
Lekker Amaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb pringels en drop gekocht
Deze welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een hetero stoot zich niet twee keer aan piemels.
welke pringlesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb pringels en drop gekocht
o ja de ispropyl ga ik gebruiken om shit te reinigen iigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.
dan kun je toch net zo goed voor gedenatureerde alcohol ofzo gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:55 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja de ispropyl ga ik gebruiken om shit te reinigen iig
Je bent ook een dropjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja dat ben ik zeker
ja weenie welke smaak dat isquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
kom naar roffa dan, geef je zo die drie batras jwz
gewoon naturelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie welke smaak dat is
hot & spicy beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |