bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ook niet in die speciaal afgesloten kast?ik heb vaker aceton gehaald bij bouwmarkten
quote:
hehehequote:
Als je een gaydar hebt ben je zelf een homoquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://hoefer-shop.nl/is(...)mg5ZKR7uEaAi2I8P8HAQ
Leveren naar Nederland is gratis*
echt triestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar verkopen ze niet eens aceton
nee ik zeg toch is schoonmaakmiddelquote:
nja wist nie dat 3 eu was dus ga daar wel bestellen. vind alleen btje storen om iets te kopen waarvan de verzendkosten evenveel als het product zijn, maar heb toch nog wat meer chemicaliėn nodig dus kan welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn zelf maken
en wat was er mis met die 3 euro verzendkosten?
oh wat raarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagd
alleen een of andere acetonvervanger
Die twee keer experimenteren reken ik niet mee hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een gaydar hebt ben je zelf een homo
haha gvdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagd
alleen een of andere acetonvervanger
de libiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
noh man ben op mijn amfetamarijuana dieet
Lijkt Jesse welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
haha echt hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Een hetero stoot zich niet twee keer aan piemels.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee keer experimenteren reken ik niet mee hoor
Bij elk kruispunt een roadblock.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden telkens staande gehouden door de police
het is altijd weekend ;squote:
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is schoonmaakmiddel
en ghb is sws andere bestanddelen. o.m naoh wat ik trouwens wel nodig heb, maar niet voor ghb
rtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |