rijden negers zelfs langzaam of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vandaag over de snelweg gefietst, stoere boi he
Nee die blijven gewoon allemaal thuisquote:
okequote:
racial profiling is een heel srs probleem in surinamequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden telkens staande gehouden door de police
ben je in suriname nuquote:
ik ben onschuldig zeer was het ik zag hemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEET JIJ WEL DAT IK HARTSTIKKE BOOS OP JE BEN DEADJE-KADETJE
en dan toch ons komen lastig vallen hierquote:
coolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, 4 oktober aangekomen
heb je gemist ja...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zeer was het ik zag hem
hij gebruikt caps, dan moet het wel ernstig zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEET JIJ WEL DAT IK HARTSTIKKE BOOS OP JE BEN DEADJE-KADETJE
ik beken folter mij pls pls plsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zeer was het ik zag hem
rtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij gebruikt caps, dan moet het wel ernstig zijn
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg wasquote:
dat is anders, ik ben dement...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg was
klinkt fantastischquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zwemmen in het zweet
wij zijn ook altijd een beetje ongerust tijdens je comateuze periodes..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg was
tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat is anders, ik ben dement...
toch?
ja daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd een beetje ongerust tijdens je comateuze periodes..
awquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zit een leguaan in de tuin:)
Lekker smikkelen vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heet 'ie Johnny? Dan krijg ik nog 5 euro van 'm, de bastardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vang hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb ik, maar rende weg toen ik het moment beter vast wou leggen met een gopro op mijn hoofd voor een kekke vlogquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik, maar rende weg toen ik het moment beter vast wou leggen met een gopro op mijn hoofd voor een kekke vlog
stage duurt tot eerste week februariquote:
Wowow en ga je Bouterse ook nog ontmoeten? Koop dan wat coke voor dp.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stage duurt tot eerste week februari
Van de week met hoofd generaal politie onderhandelen daarover
geef hem steekpenningen danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stage duurt tot eerste week februari
Van de week met hoofd generaal politie onderhandelen daarover
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wowow en ga je Bouterse ook nog ontmoeten? Koop dan wat coke voor dp.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"
Ja nee, soort koningsdag in het groot
Hihaho
...
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen heeft het heel druk met december want dan gaat er van alles gebeuren? Dus ik zei "ooh weer wat decembermoorden zeker?"
Ja nee, soort koningsdag in het groot
Hihaho
...
hallootjesquote:
net bij vreemdelingenpolitie geweest had snel 500 srd gepind maar was niet nodig geweestquote:
goed mi mangquote:
iemand pikte mij op van vliegveld, reden door zo'n rimboe dorpje stond zo'n dikke negerin langs de weg met twee grote zakken wit spul. Dacht echt coke. Dus ik kijken, roepte ze wat en deed zo'n kus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat kosten hoeren daar? Ik vraag dit voor een FOK!vriend.
Maar het is pas half 8 dus hoe kan je nu al 5 uur bier hebben gedronken vanaf 5 uur?quote:
af en toe moet dat kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ook wel, heb vandaag een Nielsje gedaan, we gingen 5 uur bier drinken
Gewoon je gopro opdoen en gaan met die banaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand pikte mij op van vliegveld, reden door zo'n rimboe dorpje stond zo'n dikke negerin langs de weg met twee grote zakken wit spul. Dacht echt coke. Dus ik kijken, roepte ze wat en deed zo'n kus.
Dus had de mogelijkheid deze vraag te beantwoorden maar wou geen dima doen. Naar de hoeren
scherpe vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar het is pas half 8 dus hoe kan je nu al 5 uur bier hebben gedronken vanaf 5 uur?
niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
ja in suriname lopen ze gewoon met zakken sos langs de weg
weenie denk t nie :squote:
zal ik anders een reisblog beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je gopro opdoen en gaan met die banaan
Die Hans neemt volgens mij vaak een loopje met de werkelijkheid omdat de werkelijkheid nogal saai is bij hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
scherpe vraag
Hou wel van je kritische houding, jij laat je niks aanpraten door hans
Ja zou kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik anders een reisblog beginnen?
Jawel hoor betalen ze gewoon voor.quote:
hangt op 100 meter van mijn huis heel groot bord met XTC - life your life to the fullestquote:
ja same, zit helemaal niet in Suriname, zit gewoon in ter apel te boekhoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die Hans neemt volgens mij vaak een loopje met de werkelijkheid omdat de werkelijkheid nogal saai is bij hem.
ja haha hilarisch hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar het is pas half 8 dus hoe kan je nu al 5 uur bier hebben gedronken vanaf 5 uur?
jeetje zijn ze allemaal zo slecht in engels daarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hangt op 100 meter van mijn huis heel groot bord met XTC - life your life to the fullest
Weenie of zelfde is
Nee, maar de buuv nu welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
af en toe moet dat kunnen
en, ben je al op nielsniveau of niet?
picsquote:
quote:
Ach sta je toch mooi even in de belangstelling.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja same, zit helemaal niet in Suriname, zit gewoon in ter apel te boekhouden
och, door m'n enthousiasme een foutje, nou boehoequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje zijn ze allemaal zo slecht in engels daar
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgooglequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Google maar op lekkere buurmeid van 10
mag ik ook graag staan, dusjaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach sta je toch mooi even in de belangstelling.
Als ze staartjes inhebben en van die witte sokken met van die randjes en heel geil kijken wel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgoogle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |