ik ben onschuldig zeer was het ik zag hemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEET JIJ WEL DAT IK HARTSTIKKE BOOS OP JE BEN DEADJE-KADETJE
en dan toch ons komen lastig vallen hierquote:
coolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, 4 oktober aangekomen
heb je gemist ja...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zeer was het ik zag hem
hij gebruikt caps, dan moet het wel ernstig zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEET JIJ WEL DAT IK HARTSTIKKE BOOS OP JE BEN DEADJE-KADETJE
ik beken folter mij pls pls plsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zeer was het ik zag hem
rtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij gebruikt caps, dan moet het wel ernstig zijn
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg wasquote:
dat is anders, ik ben dement...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg was
klinkt fantastischquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zwemmen in het zweet
wij zijn ook altijd een beetje ongerust tijdens je comateuze periodes..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik jou ook toen je opeens maanden weg was
tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat is anders, ik ben dement...
toch?
ja daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn ook altijd een beetje ongerust tijdens je comateuze periodes..
awquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zit een leguaan in de tuin:)
Lekker smikkelen vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heet 'ie Johnny? Dan krijg ik nog 5 euro van 'm, de bastardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vang hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |