eyyquote:
hahahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze staartjes inhebben en van die witte sokken met van die randjes en heel geil kijken wel hoor.
ja sws met jouquote:
o, misschien moet je je filter wat aanpassenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zijn geen 10 zo te zien wat is dit voor oplichterij kutgoogle
en het gaat weer over druks hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws met jou
ik zag dat je ook op zoek bent naar isopropanol
ja jij ook?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws met jou
ik zag dat je ook op zoek bent naar isopropanol
is schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en het gaat weer over druks hoor
idd alkkoholquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar ook geen succes in fysieke winkels tot nu toequote:
ey haagse fekkitquote:
hm jammer. ik hoopte dat gwn bij gamma zou liggen ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar ook geen succes in fysieke winkels tot nu toewerd bij de apotheek enorm raar aangekeken toen ik ernaar vroeg
Lekker isopropanol drinkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar verkopen ze niet eens acetonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
hm jammer. ik hoopte dat gwn bij gamma zou liggen ofzo
gwn zelf makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
hm jammer. ik hoopte dat gwn bij gamma zou liggen ofzo
Dat kun je bij de Hema wel kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar verkopen ze niet eens aceton
kruidvat en etos en zo ook maar daar hebben ze alleen van die tyfus kleine flesjesquote:
ook niet in die speciaal afgesloten kast?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat moet ik nog gaan checken idd maar is zoveel moeitequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
gwn belgie of duitsland
Hebben alles daar
Je hebt ook zo'n druk dagschema elke dag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat moet ik nog gaan checken idd maar is zoveel moeite
bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ook niet in die speciaal afgesloten kast?ik heb vaker aceton gehaald bij bouwmarkten
quote:
hehehequote:
Als je een gaydar hebt ben je zelf een homoquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://hoefer-shop.nl/is(...)mg5ZKR7uEaAi2I8P8HAQ
Leveren naar Nederland is gratis*
echt triestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is schoonmaakmiddelquote:
nja wist nie dat 3 eu was dus ga daar wel bestellen. vind alleen btje storen om iets te kopen waarvan de verzendkosten evenveel als het product zijn, maar heb toch nog wat meer chemicaliën nodig dus kan welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn zelf maken
en wat was er mis met die 3 euro verzendkosten?
oh wat raarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagd
alleen een of andere acetonvervanger
Die twee keer experimenteren reken ik niet mee hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een gaydar hebt ben je zelf een homo
haha gvdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij de praxis en formido hier iig niet, heb nagevraagd
alleen een of andere acetonvervanger
de libiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
noh man ben op mijn amfetamarijuana dieet
Lijkt Jesse welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Bij scheikunde nooit opgelet maar als het om duistere zaakjes gaat dan ze ze ineens meesters in de chemie.
haha echt hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Een hetero stoot zich niet twee keer aan piemels.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee keer experimenteren reken ik niet mee hoor
Bij elk kruispunt een roadblock.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden telkens staande gehouden door de police
het is altijd weekend ;squote:
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is schoonmaakmiddel
en ghb is sws andere bestanddelen. o.m naoh wat ik trouwens wel nodig heb, maar niet voor ghb
rtquote:
oioioiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Drug het volgende:
[..]
alleen nog ff wachten op nwe vaporizer, hopelijk komt ie morgen want fuck combustion
Dan kan je er ook niet naar uitkijken.quote:
Dat is toch voor kneuzen??quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Drug het volgende:
[..]
alleen nog ff wachten op nwe vaporizer, hopelijk komt ie morgen want fuck combustion
hoezoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.
Lekker Amaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb pringels en drop gekocht
Deze welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een hetero stoot zich niet twee keer aan piemels.
welke pringlesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb pringels en drop gekocht
o ja de ispropyl ga ik gebruiken om shit te reinigen iigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Gootsteenontstopper is ook schoonmaakmiddel, maar betekent in jullie geval natuurlijk niet per se dat het voor schoonmaakdoeleinden gebruikt gaat worden.
dan kun je toch net zo goed voor gedenatureerde alcohol ofzo gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:55 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja de ispropyl ga ik gebruiken om shit te reinigen iig
Je bent ook een dropjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja dat ben ik zeker
ja weenie welke smaak dat isquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
kom naar roffa dan, geef je zo die drie batras jwz
gewoon naturelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie welke smaak dat is
hot & spicy beste
vaporizer? nee man btr dan jonko, want fuck tabak, en beter dan shit verbranden met kanker inademen. gwn cleane damp en cleane highquote:
wordt wel erg dure isopropanol danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
kom naar roffa dan, geef je zo die drie batras jwz
wat voor een heb je besteld eiglk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:57 schreef Drug het volgende:
[..]
vaporizer? nee man btr dan jonko, want fuck tabak, en beter dan shit verbranden met kanker inademen. gwn cleane damp en cleane high
Doe nooit tabak, gewoon volledig groen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:57 schreef Drug het volgende:
[..]
vaporizer? nee man btr dan jonko, want fuck tabak, en beter dan shit verbranden met kanker inademen. gwn cleane damp en cleane high
nee gaat om hardnekkige olie residu op een kunststof en fabrikant adviseert die isopropyl. heb geen zin dat die shit corrosie krijgt of zoietsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan kun je toch net zo goed voor gedenatureerde alcohol ofzo gaan
oh aightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Drug het volgende:
[..]
nee gaat om hardnekkige olie residu op een kunststof en fabrikant adviseert die isopropyl. heb geen zin dat die shit corrosie krijgt of zoiets
Koffie als je hebt en anders even zetten alsjeblieft.quote:
Ja, wel senseo dan...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Koffie als je hebt en anders even zetten alsjeblieft.
wat is jouw beroep eigenlijk? Doe je voor de kost?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Drug het volgende:
[..]
nee gaat om hardnekkige olie residu op een kunststof en fabrikant adviseert die isopropyl. heb geen zin dat die shit corrosie krijgt of zoiets
olijfolie als glijmiddel voor je dildo's was niet zo'n heel groot succes?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Drug het volgende:
[..]
iets over je moederquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Oh Drug komt uit Rotterdam, dus dat is wat ik ruik.
Bedankt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo. Gezellig... koekjes erbij...
voor Haags een kletsmajoor, voor Chai een mergpijpje, voor Frozen een rozijnenboterstaaf en voor Deadprez een plakje spacecake.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Koffie als je hebt en anders even zetten alsjeblieft.
jahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
wordt wel erg dure isopropanol dan
Ik zet altijd Pitbulls uit de selectie, hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga ff edgar davids uit de selectie zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |