Wel lelijk als je graag in een dikke auto rijdt maar constant staande wordt gehoude. Misschien helpt het om een bril op te doen. Ik merk zelf vaker dat vreemde mensen veel opener tegen me zijn als ik een bril op doe en bekakt(overdreven formeel) praat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:26 schreef Heisenberg77 het volgende:
Als allochtoon rijd ik express in een tweedehandse Opel Zafira. Lease ik een dikke SUV of een mooie Mercedes word ik om het halfuur staande gehouden en daar heb ik absoluut geen zin in. Daarnaast is het allemaal leuk en aardig dat je in een dikke bak rijdt maar dat trekt wel enorm veel aandacht zeker van jaloerse mensen/misgunners en dieven.
Nee hou het gewoon lekker rustig en bescheiden.
Ja je gaat even iedereen googelen voordat je iemand aanspreektquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Maar dan nog, als jij een kenteken check doet als agent terwijl je achter een (dure) auto rijd, en je ziet staan Remy Bonjaski op je scherm, dan weet je toch genoeg of andere bekende namen? Miss moeten meer agenten even googlen
Als je blank bent schiet dat nog niet op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:24 schreef NobodyKerz het volgende:
Als ik ooit in een dikke wagen ga rijden ga ik me kleden in zo'n stereotype hiphop drugsdealer stijl om te kijken of het allemaal echt zo gaat.
Er zijn niet meer Marokanen crimineel dan Nederlanders. Ze worden alleen vaker betrapt.quote:Het is algemeen ook bekend dat Marokannen vaker in het criminele circuit zitten dan Nederlanders of chinezen. Daarom worden ze ook vaker aangehouden.
mietjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:56 schreef Sigaartje het volgende:
Ik spreek Marokkanen nooit aan.
Ik loop een blokje om als ik Marokkanen zie.
Dit inderdaad. Gewoon iedereen die je verkeerd aankijkt keihard neerhoeken!quote:
Worden moslims (lees Arabieren/noord-Afrikanen) etnisch geprofileerd omdat Osama Bin laden de twin towers neer hield?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ts, als in de toekomst blanken worden vervolgd (want dat is het gevolg van etnisch profileren in de loop der tijd) omwille van wat sommige blanke politici in andere werelddelen hebben misdaan, dan mag jij dat natuurlijk net zo hard gaan toejuichen als dat je nu doet bij andere etniciteiten.
Ze discrimineren ook nog op basis van leeftijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:49 schreef TripleSec het volgende:
Wedden dat de politie ook aan sekseprofilering doet en hoofdzakelijk kerels eruit pikt?
Over het algemeen gaan de meeste mocro's niet via de kassa..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Straks gaan Marokkanen nog klagen dat ze vaker worden gecontroleerd bij de zelfscankassa van AH.
Wat heeft dit met buitenlandse politici te maken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ts, als in de toekomst blanken worden vervolgd (want dat is het gevolg van etnisch profileren in de loop der tijd) omwille van wat sommige blanke politici in andere werelddelen hebben misdaan, dan mag jij dat natuurlijk net zo hard gaan toejuichen als dat je nu doet bij andere etniciteiten.
Op zich best een goed idee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:26 schreef Rodawa het volgende:
Dit zou dan echter wel direct in een systeem geregistreerd moeten worden, waarna andere agenten deze informatie direct op kunnen vragen aan de hand van een nummerplaatcontrole, zodat diegene niet met regelmaat voor niks staande wordt gehouden.
Ben niet blank, dus het experiment telt voor 100%quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als je blank bent schiet dat nog niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |