Freude am fahren!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:17 schreef Hyperdude het volgende:
Ja hoi,
Waar ging het ook alweer over?
Kein freude am Bremsen, toch?quote:
Du hasst rechtquote:
Kunstmatige inseminatie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:17 schreef Hyperdude het volgende:
Ja hoi,
Waar ging het ook alweer over?
Neuh, ging toch echt over remmen.quote:
Je moet vroeger naar Theo en Thea gekeken hebben om de grap te snappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Neuh, ging toch echt over remmen.
[ afbeelding ]
Kennelijk gemistquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Je moet vroeger naar Theo en Thea gekeken hebben om de grap te snappen.
Ja, de BMW-slowchat, maar da's niet nieuw.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kennelijk gemist
Is dit de nieuwe Slowchat?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef -Richard- het volgende:
CIC retrofit probleemloos verlopen. Nu nog even aan de laptop coderen, maar 95% werkt al naar behoren![]()
[ afbeelding ]
Ik had al CCC navigatie. Dus er hoeft geen nieuw dashboard in. Ook al je een 1 heb zonder navi dan kun je gewoon een gat in het dashboard zagen (mij niet gezien...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Lekker van je CIC retrofit, Richard! Ik ken de Einzer niet zo goed, maar moest er nu ook een nieuw dashboard in? Bij de E9x moet dat wel, dat maakt retrofitten al een stuk minder aantrekkelijk.
LN, over je draagarmen: Meyle HD is mij ook prima bevallen, zeker doen. In ruim anderhalve ton geen problemen mee gehad.
Dit soort foto's geven mij een warm gevoel. Wat een liefhebber ben je als je ook je kamer wilt delen met je Beamerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:05 schreef Hyperdude het volgende:
^^^^ Mooi gedaan.![]()
Stomme storm![]()
[ afbeelding ]
idd. Gewoon niet trappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:39 schreef Hyperdude het volgende:
Verwacht niet zoveel problemen met een kapotte thermostaat binnen een paar honderd km.
Niks aan de hand. Kennissen van me hebben een jaar rondgereden met een kapotte thermostaat (te eigenwijs om het te maken, maar wel de 10% meerverbruik voor lief nemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Thermostaat, EGR thermostaat en wat spul voor een beurtje ondertussen besteld. Komt als het goed is volgende week binnen. Als ik het goed begrijp wordt mijn motor nu constant gekoeld, zit meerendeel van de rit net voorbij het eerste streepje. Hoe niet fijn gaat ie dit vinden? Moet nog zo'n goede 4 a 500km woon-werk ermee doen.
Of stel ik me aan?
Dat is wel heel erg vroeg, zo koud is het nog niet. Ik heb hier de winterbanden net ingebouwd tussen de tuinstoelen. Moet nog twee nieuwe banden regelen, zitten op 2mm ofzo. Maar tijd zat, die dingen gaat er hier echt pas onder als er een serieuze kans op sneeuw is. Daarvoor vind ik het onzin en rij ik liever op de zomerbanden, die rijden in het Nederlandse winterweer minstens zo goed. Heb afgelopen jaren al vaker gehad dat ik de winterbanden eigenlijk alleen gemonteerd heb voor de wintersport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:39 schreef Hyperdude het volgende:
Verwacht niet zoveel problemen met een kapotte thermostaat binnen een paar honderd km.
Deze week winterbandjes gemonteerd. Beetje vroeg, maar had nu tijd.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
...
Dat is wel heel erg vroeg, zo koud is het nog niet. ...
Klinkt goed. Hopelijk wat minder gedoe dan de de vorige.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb eergisteren een e90 330i sapphire black gekocht! Dinsdag is hij klaar om opgehaald te worden.![]()
Moet ik alleen nog een reservewieletje weg zien te werken in de achterbak.
Wat hebben jullie er op liggen? Ik heb 18 inch velgen nu.
Vandaar ook mijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat toch om de max temperatuur <10 graden? Tenminste dat dacht ik.
die had ik niet gezienquote:
Ik kom nog wel eens in D. Ook komende weken. bv. Bayreuth. Daar zit je al snel boven de 500-1000 meter. En heb hier voor de deur zo'n bolstaand klinkerweggetje zonder verkeer, behalve ik. Kom ik 's ochtends bijna niet meer weg, met verkeerde banden, als ik éénmaal met een achterwiel tegen de stoeprand zit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had ik niet gezien, ik heb ze er vorig jaar helemaal niet onder gehad, dit jaar misschien maar wel weer doen.
Ik ben ook van 18 inch runflat naar 19 inch non-runflat gegaan en het comfort is gelijk gebleven.quote:Wat hebben jullie er op liggen? Ik heb 18 inch velgen nu.
Bij mijn E46 330i zat een stalen noodwiel. Die had minstens 17" nodig. Misschien ook een optie?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:32 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik ben ook van 18 inch runflat naar 19 inch non-runflat gegaan en het comfort is gelijk gebleven.
Voor nood heb ik dit achterin liggen:
[ afbeelding ]
Ik heb weleens gehoord dat deze witte wielen voor de 330, 335 en M3 zijn omdat de schijfremmen groter zijn en een normaal staal reservewiel niet past.
WTFquote:
Ik geef toe dat de E92 een net wat strakkere look heeft, vooral door de achterkant en de grill voor.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Jammer dat het geen E92 is, ik vind de E90 toch al best saai worden qua uiterlijk... maar het gaat wel hard
Mooi man! Hopelijk kun je van deze een stuk langer genieten! Heerlijke motor in ieder geval. Vind zelf de Touring nog mooier (zeker met M-pakket). Geniet er van!quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de E92 een net wat strakkere look heeft, vooral door de achterkant en de grill voor.
Maar ja, ik heb een vrouw he en 4-deurs was voor ons wel een harde eis. Ook met oog op eventuele gezinsuitbreiding![]()
Maar ik vind ook de E90 nog erg mooi, vooral van de zijkant gezien vind ik het eigenlijk het ultieme auto-design. Alles precies in verhouding. Dit is niet mijn auto, maar wel precies hetzelfde qua uiterlijk en dezelfde velgen:
[ afbeelding ]
Vind hem ook, behalve dan de witte achterlichten, er nog steeds 'modern' uitzien. Mensen die BMW niet kennen zullen niet denken dat dit een model is van 11 jaar oud denk ik. Sterker nog, van de zijkant gezien lijken ze verdomd veel op laatste 3-series vind ik.
Die banden waren ook al aardig op. En laat ze nu maar 1 doen?quote:
En door de coupé-lijn die bij een E90 totaal ontbreekt. En door de 2 lange deuren ipv 4 kort deuren. En de koplampen zijn ook een stuk beter, de eerste E92 vind ik ook mooier dan de facelift.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:30 schreef matigeuser het volgende:
Ik geef toe dat de E92 een net wat strakkere look heeft, vooral door de achterkant en de grill voor.
Ik had het op prijs gesteld als je mij voor je verkoop ervan op de hoogte had gesteld dat de E46 bij jou een olie probleem had gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb eergisteren een e90 330i sapphire black gekocht! Dinsdag is hij klaar om opgehaald te worden.![]()
Na veel problemen gehad te hebben met de 325i die ik 4 maanden geleden heb gekocht, heb ik besloten om maar weer iets bij te leggen voor een 330i. Die schijnen minder vaak olieproblemen te krijgen, plus dat ik dan niet het gevoel heb precies hetzelfde te kopen weer. Een trapje hoger in pk's en wat meer opties erbij waaronder weer een sportonderstel. Dat maakt het toch nog wel extra freude am fahren.![]()
De eerste ritjes in je nieuwe bak zijn altijd leuk. Hopelijk meer geluk met de auto deze keer. Wel moeten er binnenkort al 2 nieuwe bandjes op kwam uit de APK. Ik zit er aan te denken om er 4 nieuwe non-runflats op te gooien. Scheelt in geld én in comfort. Moet ik alleen nog een reservewieletje weg zien te werken in de achterbak.
Wat hebben jullie er op liggen? Ik heb 18 inch velgen nu.
Die BMW ziet er heel mooi uit! Veel spassquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb een vrouw he en 4-deurs was voor ons wel een harde eis. Ook met oog op eventuele gezinsuitbreiding![]()
Maar ik vind ook de E90 nog erg mooi, vooral van de zijkant gezien vind ik het eigenlijk het ultieme auto-design. Alles precies in verhouding. Dit is niet mijn auto, maar wel precies hetzelfde qua uiterlijk en dezelfde velgen:
[ afbeelding ]
Vind hem ook, behalve dan de witte achterlichten, er nog steeds 'modern' uitzien. Mensen die BMW niet kennen zullen niet denken dat dit een model is van 11 jaar oud denk ik. Sterker nog, van de zijkant gezien lijken ze verdomd veel op laatste 3-series vind ik.
Dit lijkt me meer iets voor een PM bericht, maar ik had geen olieproblemen met de E46. Ik doelde op de 325i die ik daarna heb gekocht die een liter per 750 km verbruikt. Als ik Google op e90 325i en olieproblemen, dan kom ik heel erg veel tegen. Veel mensen zeggen daar dan dat de 330i daar minder om bekend staat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had het op prijs gesteld als je mij voor je verkoop ervan op de hoogte had gesteld dat de E46 bij jou een olie probleem had gehad. Na het repareren van de olie lekkage en het vervangen van de olie toch nog steeds een stevig olie verbruik. En dan heb ik het natuurlijk nog niet gehad over veel andere dingen die ik al heb moeten vervangen wegens achterstallig onderhoud. (stabilisatorstangen, draagarmrubbers, stukje daksierlijst etc)...Als bonus trilt mijn auto bij 120 kilometer per uur en hoger!
Dat je daarna bij de aanschaf bij je BMW bij de dealer allemaal problemen had is wellicht een beetje karma.
Ik weet dat je doelde op de 325iquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:48 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor een PM bericht, maar ik had géén olieproblemen met de E46. Ik doelde op de 325i die ik daarna heb gekocht die een liter per 750 km verbruikt. Als ik Google op e90 325i en olieproblemen, dan kom ik heel erg veel tegen. Veel mensen zeggen daar dan dat de 330i daar minder om bekend staat.
Jij hebt gewoon pech gehad dat je je koppaking kapot rijdt in de eerste maand. Hoe dat kan, geen idee. Waarschijnlijk gewoon stomme pech.
De draagarmrubbers (voor) heb ik overigens bij jouw auto laten vervangen bij de laatste APK voor de verkoop dus die zijn nog geen 1.5 jaar oud.
Ik heb overigens nooit wat gemerkt van een trillend stuur, maar wellicht ben jij daar gevoeliger voor. Het enige wat mij opviel was dat het stuur 2 graden scheef stond en ik gaf aan dat dat een kwestie was van uitlijnen.
Maar goed. De karma heeft inderdaad toegeslagen. Maar dan heeft het waarschijnlijk betrekking op andere acties uit mijn leven
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!.. Als ik naar de volgende auto ga dan ga ik denk ik voor inruil bij een dealer. Dan wordt het de strategie van wat bijbetalen en dan garantie erbij.. Een 10 jaar oude auto heeft risico's en dat wist ik ook wel van te voren.. Ik zeg wel eens tegen mijzelf een 3 serie nieuw is onbetaalbaar. (Ik moet toch wat bedenken om lekker te slapen in de nachtquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:27 schreef Hyperdude het volgende:
Zoals je al schrijft. 13 jaar oude auto. Is altijd moeilijk. Want er is, bijna, altijd wel iets wat moet gebeuren, of wat er aan komt.
Ik rij mijn auto's aardig op; maar probeer onderhoud ook goed bij te houden. Toch raak ik een oudere auto liever kwijt via inruil dan via verkoop aan, min of meer, bekenden. Dan sluit je de kans op gedoe uit. Maar heeft natuurlijk ook nadelen.
Sorry dat ik het zeg maar jij hebt gewoon een afgeragd kuthok gekocht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had het op prijs gesteld als je mij voor je verkoop ervan op de hoogte had gesteld dat de E46 bij jou een olie probleem had gehad. Na het repareren van de olie lekkage en het vervangen van de olie toch nog steeds een stevig olie verbruik. En dan heb ik het natuurlijk nog niet gehad over veel andere dingen die ik al heb moeten vervangen wegens achterstallig onderhoud. (stabilisatorstangen, draagarmrubbers, stukje daksierlijst etc)...Als bonus trilt mijn auto bij 120 kilometer per uur en hoger!
Dat je daarna bij de aanschaf bij je BMW bij de dealer allemaal problemen had is wellicht een beetje karma.
[..]
Die BMW ziet er heel mooi uit! Veel spass
De auto kan bij verkoop 100% zijn, maar een week later kan net de druppel zijn geweest voor een onderdeel. Dat is nooit te voorspellen, want een auto slijt. Mijn A3 was destijds ook goed. Maar als je naderhand zeurt dat er een dummy alarmlichtje in zit en sommige delen wat versleten zijn, er toch goedkopere op internet te vinden zijn.. Dan heb ik niks verborgen toch? Dat was van te voren allemaal te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Een liefhebber kent zijn auto, waarom zou je dan iets verbergen bij verkoop.
Ik heb voor mijn 15 jaar oude E46 cabrio een mooie prijs gekregen, maar heb hem wel een nieuwe APK gegeven, een slot laten fixen en een nieuwe sleutel gekocht omdat deze weleens een storing had. De facturen heb ik aan de koper laten zien en de auto was écht 100%.
Geeft een veel beter gevoel, al zie ik die man nooit meer.
Bij inruil waar ze alleen naar bouwjaar en kilometerstand kijken zou ik dat niet doen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Een liefhebber kent zijn auto, waarom zou je dan iets verbergen bij verkoop.
Ik heb voor mijn 15 jaar oude E46 cabrio...
160.000 kmquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar mijn bijna 15 jaar oude E46 had, bij verkoop, 350000 kms. op de teller. Ik deed 'm weg omdat ik er 2 keer mee was gestrand. Vaker dan 1 keer stranden accepteer ik niet van een auto.![]()
Bij dergelijke km. standen is er ieder jaar wel iets groters/duurders dat vervangen moet worden. Banden waren ook 8x redelijk aan hun einde.
Dan doe ik 'm weg. En stop er geen cent meer in.
Hoeveel had jouw cabrio gelopen?
Ik heb gewoon de gok genomen en non-RFT gemonteerd zonder reservewiel. Moet voor de kerst nog een keer zo'n kitje vragen met plakspul. Compressortje heb ik thuis liggen maar moet ik nog wegwerken in de bak. Zo'n reservewiel ligt je toch constant in de weg als je iets wil vervoeren en ik heb een ANWB-abo...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef matigeuser het volgende:
Wel moeten er binnenkort al 2 nieuwe bandjes op kwam uit de APK. Ik zit er aan te denken om er 4 nieuwe non-runflats op te gooien. Scheelt in geld én in comfort. Moet ik alleen nog een reservewieletje weg zien te werken in de achterbak.
Nee dan heb je niets verborgen, maar omdat ik niet veel verstand van auto's heb vind ik het beter om hem te laten keuren zodat zwart op wit staat dat het goed is op de geteste onderdelen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:13 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De auto kan bij verkoop 100% zijn, maar een week later kan net de druppel zijn geweest voor een onderdeel. Dat is nooit te voorspellen, want een auto slijt. Mijn A3 was destijds ook goed. Maar als je naderhand zeurt dat er een dummy alarmlichtje in zit en sommige delen wat versleten zijn, er toch goedkopere op internet te vinden zijn.. Dan heb ik niks verborgen toch? Dat was van te voren allemaal te zien.
Dat is wel treurig. Al kan het ook zijn om geen nodeloze meldingen te krijgen. E46 begon ook al te jengelen ruim voordat de blokken op waren, konden zo nog tien- ā twintigduizendkm mee. Daar heb ik op een gegeven moment ook gewoon geen indicatoren meer gemonteerd. Kost alleen maar geld en ik kan zelf ook wel naar de dikte van de blokken kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb ooit eens een Clio Williams van een Renault monteur gekocht en ik merkte later dat de remmen versleten waren en de remindicatoren waren doorgeknipt om het te verbergen. Dan ben je bewust aan het oplichten.
Ach zelfs als je 'm laat keuren ben je blijkbaar niet zeker van (verborgen?)gebreken. Ik heb hem nog laten nakijken door een BOVAG aangesloten garage bij aanschaf. Die zijn dat alles in orde was...quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Nee dan heb je niets verborgen, maar omdat ik niet veel verstand van auto's heb vind ik het beter om hem te laten keuren zodat zwart op wit staat dat het goed is op de geteste onderdelen.
Ik heb ooit eens een Clio Williams van een Renault monteur gekocht en ik merkte later dat de remmen versleten waren en de remindicatoren waren doorgeknipt om het te verbergen. Dan ben je bewust aan het oplichten.
Ze hadden wel kunnen zeggen dat het blok opvallend schoon (gemaakt) was, voor een auto van die leeftijd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach zelfs als je 'm laat keuren ben je blijkbaar niet zeker van (verborgen?)gebreken. Ik heb hem nog laten nakijken door een BOVAG aangesloten garage bij aanschaf. Die zijn dat alles in orde was...
Bij de garage waar ik nu steeds naartoe ga hoorde ik al binnen enkele weken dat hij vond dat het motorblok wel erg mooi schoon was, volgens hem was het met een hoge druk spuit schoongemaakt zodat de lekkage niet opviel.
2001 330i Touring.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
160.000 km
...
Maar ik heb er ook 8200 euro voor gevraagd én gekregen.
Weet ik niet precies. Wat ik weet is dat ik afgelopen donderdag de olie melding krijg. Ik heb er toen weer wat bij gedaan. Van minimum naar iets onder het maximum. Ik heb toen de kilometerstand genoteerd. De vorige keer dat ik olie moest bijvullen was ongeveer een maand geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:28 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ze hadden wel kunnen zeggen dat het blok opvallend schoon (gemaakt) was, voor een auto van die leeftijd.
Hoeveel kilometer doe je nu met één liter?
Oude Touring is meer waard dan een oude sedan. Want IKEA.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor een touring met 3,5 ton op de klok en versleten banden valt dat niks tegen.
Buienradar.nl lag er uit?quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:39 schreef -Richard- het volgende:
Vandaag flink wat codeerwerk verzet. Zo heb ik mijn nieuwe CIC voorgesteld aan de auto en andersom. Alles werkt goed nu, ook de 6 CD wisselaar, AUX en het oliepeil (aflezing op scherm) zijn weer in orde.
En in een kameraad zn 1 serie een combox gecodeerd. Werkt allemaal wel maar niet perfect zoals we het willen. Maar grotendeels is alles in werking!![]()
Super vet als je handig bent met die rommel![]()
[ afbeelding ]
Respectos, handig gedaan! Heb je nu een aparte draadloze internet receiver in je auto? Of moet je telefoon in de buurt staan en dienen als hotspot? Die nieuwe BMW's lijken mij met die displays prima voor een beetje browsen of een filmpje kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:39 schreef -Richard- het volgende:
Vandaag flink wat codeerwerk verzet. Zo heb ik mijn nieuwe CIC voorgesteld aan de auto en andersom. Alles werkt goed nu, ook de 6 CD wisselaar, AUX en het oliepeil (aflezing op scherm) zijn weer in orde.
En in een kameraad zn 1 serie een combox gecodeerd. Werkt allemaal wel maar niet perfect zoals we het willen. Maar grotendeels is alles in werking!![]()
Super vet als je handig bent met die rommel![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog niks dan ellende gelezen over die autoquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Anders laat je iedereen even blij zijn met zijn spullen..
niet iedereen kan een bak kopen met 40K op de teller
Man man..
Ik heb de mijne ook BOVAG laten keuren. Maar blijkbaar is zo'n labeltje ook niet iets wat iets zegt over de kwaliteit van de garage en keuring.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach zelfs als je 'm laat keuren ben je blijkbaar niet zeker van (verborgen?)gebreken. Ik heb hem nog laten nakijken door een BOVAG aangesloten garage bij aanschaf. Die zijn dat alles in orde was...
Bij de garage waar ik nu steeds naartoe ga hoorde ik al binnen enkele weken dat hij vond dat het motorblok wel erg mooi schoon was, volgens hem was het met een hoge druk spuit schoongemaakt zodat de lekkage niet opviel.
Muah, het is niet zo moeilijk. Het programma installeren en gereedmaken voor gebruik kost meer tijd. Ik vind het dan ook compleet ongegrond dat sommige bedrijven 75 eu per codering vragen. Het is niet bepaald veel werk...quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Buienradar.nl lag er uit?
Idd. vet/handig als je hier benul van hebt. Heb ik niet.
Mijn 2011 heeft ook internet, maar zo langzaam dat de verkoper adviseerde het maar niet te gebruiken. Ook nog niet geprobeerd.
Ja je verbind je mobiele telefoon en dan met Bleutooth tethering kunt je internetten via het display. Maar zoals hierboven aangegeven werkt het erg langzaam dus iets klopt er nog niet...quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Respectos, handig gedaan! Heb je nu een aparte draadloze internet receiver in je auto? Of moet je telefoon in de buurt staan en dienen als hotspot? Die nieuwe BMW's lijken mij met die displays prima voor een beetje browsen of een filmpje kijken.
3 keer mee gestrand? Wow das wel klote dan. Ik heb zo wat dingen die ik vervelend vind aan mijn BMW maar hij is nog niet gestrand. Heb je die auto naar 3 x gestrand te zijn omgeruild voor een andere BMW maar dan met garantie op bijna alles?quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook BOVAG laten keuren. Maar blijkbaar is zo'n labeltje ook niet iets wat iets zegt over de kwaliteit van de garage en keuring.
Inmiddels 3 keer mee gestrand in minder dan 2 maanden en 2/3e in geīnvesteerd als dat ie waard was. Maar goed, ik heb nu een BMW onderhouden auto met 3 jaar garantie op bijna alles. Dus wegdoen zal ik hem niet snel meer. Had ik na de eerste keer al moeten doen.
Inderdaad twee jaar via de officiële BMW dealer, wel dat het mogelijk is om alvast meer jaren te kopenquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:13 schreef Hyperdude het volgende:
Wie geeft 3 jaar garantie?
BMW zelf is 2 jaar op alles, toch?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:14 schreef matigeuser het volgende:
Ik was tot vandaag verzekerd bij Promovendum, maar daar is vandaag een einde aan gekomen omdat de nieuwe auto 'te snel' is![]()
Ga morgen de 330i ophalen, maar hij heeft 'teveel vermogen' en wordt daarom niet geaccepteerd bij Promovendum. Heb snel een nieuwe aangevraagd bij een andere maatschappij.
Grappig wel. Wist niet eens dat deze voorwaarde bestond.
Ik heb ff gekeken en zag dat hij rond de 260 pk heeft. Nais!quote:
272 om precies te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken en zag dat hij rond de 260 pk heeft. Nais!
Als het deze is: http://www.autoweek.nl/autotest/1291/bmw-330i-executive
en wat betaal je daar per maand? Welke verzekering heb jequote:Op maandag 10 oktober 2016 21:03 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
272 om precies te zijn.
Mijn verzekering Zelf.nl had ook problemen met de pk's, ik zit nu bij WitGeld.nl (grappige naam trouwens) ze kijken niet naar het gewicht wat toch van invloed is op de snelheid van de auto.
Ik betaal voor volledig casco 66,40 euro per maand. (incl. ass. belasting)quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
en wat betaal je daar per maand? Welke verzekering heb je, ik zit nu bij Generali met een beperkt caso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |