Bedankt voor deze correctie hahahaquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dean
Zou met hem trouwen als hij mij zag staan
Uiteraard, ik ben nog nooit zo nat geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het zweet druipt al tussen je dikke bilnaad he?
dat ging me gewoon iets te verquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit, die kaas kun je nu wel vergeten
Ja nee ja snap ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ging me gewoon iets te ver
Ongelovige hontquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nog nooit zo nat geweest
Hij is zelf ook een klein en tenger mannetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kun je wel tegen kleine meisjes
Enkel wanneer Kdrick hetenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kun je wel tegen kleine meisjes
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij is zelf ook een klein en tenger mannetje
whaha wat een fagjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij is zelf ook een klein en tenger mannetje
echt he. en een bek dat er op staatquote:
Ah.. dan zal ik vast een Amber-alert instellenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
wrm geloven jullie alles wat jullie lezen op internet hebben jullie dat nooit geleerd
En zeggen dat ik weet wie jij bent en zelfs weet hoe je ruiktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
wrm geloven jullie alles wat jullie lezen op internet hebben jullie dat nooit geleerd
ik geloof enkel dat wat mij het beste uitkomtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
Hij kan ook goed koken denk het niet opaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand weerstaat mijn gebakken aardappelen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken denk het niet opa
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
dat gezegd te hebben. Kdrick je bent 21.
Geef haar wat extra dan zo kan ik ook proevenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand weerstaat mijn gebakken aardappelen.
heb ik je 2 maanden geleden al verteld toen je me een DM stuurde met de vraag of ik me wilde voorstellen.quote:
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken denk het niet opa
😂😂quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geef haar wat extra dan zo kan ik ook proeven
Opa is dement zo te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.
Tenzij ik geil ben. Dan geloof ik liever dat ze 21 is en slank.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb gelezen op internet dat kdrick dik is en ik geloof dat
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit kunnen ontkrachtigen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze bedoelt dat je fucking oud bentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.
Binnenkort maagbandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 keer heb ik slecht gekookt die ene zondagavond toen die gozer nog zei dat ik echt goed kan kokenquote:
Ben je nl?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit? Als je maar minimaal 19 bent.
Hij weet niet eens 😂😂quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
1 keer heb ik slecht gekookt die ene zondagavond toen die gozer nog zei dat ik echt goed kan koken
is Fushia opa?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahaha alleen Nederlandse opas komen op zulke vieze ideeën om met een 19 jarige te gaan
je bent zelf een gemarineerd speklapjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef Kurovski het volgende:
Maargoed, twee dagen geen vlees gegeten. Vandaag een gemarineerd speklapje. Met gebakken aardappelen, salade en wat koude sauzen.
Je komt al zo moeilijk......quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:52 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ook niet meer komen he
Krijg je met een klein tenger piemeltjequote:
Heb je hem gezien?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Krijg je met een klein tenger piemeltje
is dat mogelijk met het blote oog dan?quote:
Een negentienjarige neuqen is wel een tijdje geleden. 21 een jaar of 5 geleden geloof ik, verder altijd minimaal 25, meestal 28 of ouder.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahaha alleen Nederlandse opas komen op zulke vieze ideeën om met een 19 jarige te gaan
Dus je neukt 30 jarigen? Wrm forceer je zo dat je zogenaamd jongere doet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een negentienjarige neuqen is wel een tijdje geleden. 21 een jaar of 5 geleden geloof ik, verder altijd minimaal 25, meestal 28 of ouder.
hahaha hoezo ga je hem het slechte nieuws vertellen?quote:
Ik weet wel beterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha hoezo ga je hem het slechte nieuws vertellen?
waarom vraag je hoe oud de hoeren zijn die pakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een negentienjarige neuqen is wel een tijdje geleden. 21 een jaar of 5 geleden geloof ik, verder altijd minimaal 25, meestal 28 of ouder.
legitieme vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:58 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom vraag je hoe oud de hoeren zijn die pakt?
eh watquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
Of wacht, Christine en 'r vriendin een jaar of 3 geleden waren ook 21.
Doe je het toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:58 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet verlagen tot jouw niveau 😂 sukkel
Die tel ik niet mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:58 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom vraag je hoe oud de hoeren zijn die pakt?
en zo is da zigeunertje! recht op haar plek!quote:
Bang dat je anders boven de 3 sekspartners komt en het niet meer kan tellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |