quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
wrm geloven jullie alles wat jullie lezen op internet hebben jullie dat nooit geleerd
En zeggen dat ik weet wie jij bent en zelfs weet hoe je ruiktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
wrm geloven jullie alles wat jullie lezen op internet hebben jullie dat nooit geleerd
ik geloof enkel dat wat mij het beste uitkomtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef kdricklamar het volgende:
![]()
Hij kan ook goed koken denk het niet opaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand weerstaat mijn gebakken aardappelen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken denk het niet opa
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
dat gezegd te hebben. Kdrick je bent 21.
Geef haar wat extra dan zo kan ik ook proevenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niemand weerstaat mijn gebakken aardappelen.
heb ik je 2 maanden geleden al verteld toen je me een DM stuurde met de vraag of ik me wilde voorstellen.quote:
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij kan ook goed koken denk het niet opa
😂😂quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geef haar wat extra dan zo kan ik ook proeven
Opa is dement zo te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.
Tenzij ik geil ben. Dan geloof ik liever dat ze 21 is en slank.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb gelezen op internet dat kdrick dik is en ik geloof dat
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die dit kunnen ontkrachtigen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze bedoelt dat je fucking oud bentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opa? Ben nog niet eens pappa, kun je nagaan.
Binnenkort maagbandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |