Haha omdat ze zijn werknemer is en hij de pooier xDquote:
HPLC dmde mij dat, want hij durfde het niet in de sc te postenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben ik niet de enige die dat ziet anders werd ik nog voor hommo uitgemaakt
quote:
Is ze besneden want ik hoorde dat dat normaal is daarquote:
Zis gewoon mooi, sexy en liefquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ze besneden want ik hoorde dat dat normaal is daar
haha, die bejaardie is een dikke player met zijn alzheimer. Eens met de fipo van dat topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:40 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
wat d eflying fuck
Henk wel weer hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
HPLC dmde mij dat, want hij durfde het niet in de sc te posten
sow.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha omdat ze zijn werknemer is en hij de pooier xD
Nee echt walgelijk figuurquote:
Geef ons nou geen valse hoop!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nederlander aangeklaagd in VS wegens hacking!!!!!!!!!!!!
watquote:
Heb je nog leuke mensen meegenomen?quote:
Als die net zo kan hacken als keyboard spelen dan zou het zo maar kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geef ons nou geen valse hoop!
hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als die net zo kan hacken als keyboard spelen dan zou het zo maar kunnen
Dat denk jequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watop intellectueel gebied kan je echt niks met zo 1
Ik ben er. Maar ik ben niet leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je nog leuke mensen meegenomen?
oude spoorknorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben er. Maar ik ben niet leuk.
Ik ook, heb ook 2 auto's, maar tijdens het tijden kan ik niet fokken.quote:
Je bent wel leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben er. Maar ik ben niet leuk.
Weet ik. Maar goed wij zijn ook al heel verschillende personen dus ik snap jouw gedachten gang wel.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent wel leuk.
[..]
Weet ik. Maar goed wij zijn ook al heel verschillende personen dus ik snap jouw gedachten gang wel.
Mensen spelen vaak een typetje op fok, dit moet jij toch ook wel wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent wel leuk.
[..]
Weet ik. Maar goed wij zijn ook al heel verschillende personen dus ik snap jouw gedachten gang wel.
Ik heb momenteel geen auto en wil er bewust geen. OV is prima te doen in NLquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook 2 auto's, maar tijdens het tijden kan ik niet fokken.
Hoe bedoel je? dus ze is in het echt heel anders dan op FOK! zeg maar?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mensen spelen vaak een typetje op fok, dit moet jij toch ook wel weten
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je nog leuke mensen meegenomen?
Toch wel. Ik ben irl ook soms een nette jongen, strak in pak enz. Zou je niet kunnen geloven hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Chlo was grapje hoorniet boos zijn en wegblijven nu.
[..]
Hoe bedoel je? dus ze is in het echt heel anders dan op FOK! zeg maar?
Raar. Zijn ook mensen die klonen enzo. Walgelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Toch wel. Ik ben irl ook soms een nette jongen, strak in pak enz. Zou je niet kunnen geloven he
zie hierboven was grapjequote:
Gewoon iemand hier goed uitschelden dan wil Pharkus je wel een handje helpenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef HPLC het volgende:
Soms werd ik opeens verbannen.
Liever weten dat ik dat bijna heb voortaan.
Dus Ben ik nu dichtbij een ban of totaal niet? Mijn gevoel zegt nee.
maar je hebt niets fouts gedaan verder?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef HPLC het volgende:
Soms werd ik opeens verbannen.
Liever weten dat ik dat bijna heb voortaan.
Dus Ben ik nu dichtbij een ban of totaal niet? Mijn gevoel zegt nee.
Voor gezinsdingen is een auto wel handig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen auto en wil er bewust geen. OV is prima te doen in NL
Kloontjes doe ik niet aanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar. Zijn ook mensen die klonen enzo. Walgelijk.
Zou wel geloven btw
[..]
zie hierboven was grapje
kus
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar. Zijn ook mensen die klonen enzo. Walgelijk.
Zou wel geloven btw
[..]
zie hierboven was grapje
kus
[ afbeelding ]
O dacht dat jij dik was.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dean
Zou met hem trouwen als hij mij zag staan
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor gezinsdingen is een auto wel handig.
Dat wel, maar ik heb nog geen gezin. Mijn vrouw later gaat echt niet met de kinderen de tram of de bus nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor gezinsdingen is een auto wel handig.
Hasj toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hasj of wiet moet halen straks
Zal het tegen Jantje zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon iemand hier goed uitschelden dan wil Pharkus je wel een handje helpen
Netjes. Mensen die klonen zijn echt kk. Sorry pharkus.quote:
quote:
Waar is Frank btw?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes. Mensen die klonen zijn echt kk. Sorry pharkus.
Ja half 5 ben ik wegquote:
Spinningklas of breiclubje.quote:
Het is al goed mijn kloonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes. Mensen die klonen zijn echt kk. Sorry pharkus.
Heb geen pauze genomen vandaag.quote:
quote:
Damn straight. Soort van.quote:
trquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh nice.
Wel lang geleden dat ik een ban kreeg btw
hahaha nu ben je mijn vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laatste ban was voor Jodenhaat denk ik
Staat me iets van bij, maar niks over meegekregen verder.quote:
Een Marokkaan met jodenhaat, je verwacht het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laatste ban was voor Jodenhaat denk ik
ik ben niet marokkaans, dit zei ik al 1000xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een Marokkaan met jodenhaat, je verwacht het niet
Ja, dat zegt dp ook steeds, maar ik geloof het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben niet marokkaans, dit zei ik al 1000x
wat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben niet marokkaans, dit zei ik al 1000x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
moet je niet afvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dp ook steeds, maar ik geloof het niet
hoeveel notes¿quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh nice.
Wel lang geleden dat ik een ban kreeg btw
ik weet niet eens wat notes zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
hoeveel notes¿
ik;
Je hebt 117 notes gekregen van onze moderators.
waarschuwing van mods en adminsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat notes zijn
51, zijn er niet veel bijgekomen zie ik netquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
hoeveel notes¿
ik;
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik heb er 6quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
51, zijn er niet veel bijgekomen zie ik net
WAAROM!?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik heb al sinds zondag diarree. Het gaat al wat beter, maar nog steeds heb ik last van dunne ontlasting.
En aangezien mijn reet behaard is, is het best moeilijk om alles netjes schoon te vegen. Dit resulteert in een jeukende en brandigere anus![]()
![]()
Gr Gr
Ik 62quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
hoeveel notes¿
ik;
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |