groenequote:
ja heel ergquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
waarom praat je over Krick? Ben je jaloers
Lekkerquote:
Dat zou op zich nog wel kunnen maar kleine kans idd... echt heel raar verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en daar beneden werkt alles ook nog.. hmmhm
Penissen.quote:
Ach dat kan nog wel natuurlijk, zijn wel meer ouderen die niet stil kunnen zitten en hier en daar nog wat bijklussen voor zichzelf.quote:
na3na3quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:47 schreef Fushia2 het volgende:
Vanavond maar weer eens nah nah zetten
Is dat 2NutZ?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Ah ja, ik weet weer waar ik TS van ken.
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
Ook zo'n pareltje.
Ja met 70 misschien nog... al zie je dat ook best weinig. Maar 75+ echt hele kleine kans natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach dat kan nog wel natuurlijk, zijn wel meer ouderen die niet stil kunnen zitten en hier en daar nog wat bijklussen voor zichzelf.
Ahhhhhhhhhh die jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Ook zo'n pareltje.
Oh gelukkig ben ik niet de enige die dat ziet anders werd ik nog voor hommo uitgemaaktquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Ook zo'n pareltje.
gr aan kdrickquote:
Nederlander aangeklaagd in VS wegens hackingquote:De Amerikaanse justitie heeft een Nederlandse tiener aangeklaagd die deel zou uitmaken van een groep die tegen betaling cyberaanvallen uitvoert. Bradley van R. uit Leiden werd vorige maand aangehouden in zijn woonplaats en zit nog steeds vast, zegt het ministerie van Justitie in een verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |