Is dat fijner dan tijgerbalsem?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef zovty het volgende:
Gebruik vochtige toiletdoekjes met aloevera.
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het voornamelijk zielig, dat maken ze van echte tijgers he. Denk daar maar eens aan de eerst volgende keer dat je weer wat op je dop smeert.quote:
doe op mijn dop babyoliequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het voornamelijk zielig, dat maken ze van echte tijgers he. Denk daar maar eens aan de eerst volgende keer dat je weer wat op je dop smeert.
Nee, malloot.quote:
Denk maar aan dit topic de volgende keer dat je seks met hem hebt.quote:
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk maar aan dit topic de volgende keer dat je seks met hem hebt.
Plus straalaandrijving.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:43 schreef Barrah het volgende:
Probeer te poepen door een rietje dan blijven je billen schoon.
Ik weet niet waar jij je haren voor misbruikt, maar ik heb daar een kringspier voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, malloot.
Die haren houden juist de troep een beetje op z'n plek en verminderen wrijving. Als 'ie scheert, krijgt 'ie een zweterige plak-ster en dan drijft de bagger hem zo zijn bilnaad uit.
Wil je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Pics van je behaarde anaalstreek aub.
Alsof zij nooit poeptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk maar aan dit topic de volgende keer dat je seks met hem hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |