Is dat fijner dan tijgerbalsem?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:17 schreef zovty het volgende:
Gebruik vochtige toiletdoekjes met aloevera.
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het voornamelijk zielig, dat maken ze van echte tijgers he. Denk daar maar eens aan de eerst volgende keer dat je weer wat op je dop smeert.quote:
doe op mijn dop babyoliequote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik vind het voornamelijk zielig, dat maken ze van echte tijgers he. Denk daar maar eens aan de eerst volgende keer dat je weer wat op je dop smeert.
Nee, malloot.quote:
Denk maar aan dit topic de volgende keer dat je seks met hem hebt.quote:
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk maar aan dit topic de volgende keer dat je seks met hem hebt.
Plus straalaandrijving.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:43 schreef Barrah het volgende:
Probeer te poepen door een rietje dan blijven je billen schoon.
Ik weet niet waar jij je haren voor misbruikt, maar ik heb daar een kringspier voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, malloot.
Die haren houden juist de troep een beetje op z'n plek en verminderen wrijving. Als 'ie scheert, krijgt 'ie een zweterige plak-ster en dan drijft de bagger hem zo zijn bilnaad uit.
Wil je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Pics van je behaarde anaalstreek aub.
Alsof zij nooit poeptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
okee, scheer je anus, dan heb je volgende week genoeg content voor een KLB-topicreeksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je haren voor misbruikt, maar ik heb daar een kringspier voor.
Ik scheer ook mijn konthaar hoor, dat gevoel van een gladde anus is echt lekker, vooral tussen de naad. Twee dagen erna is wel beetje lastig door die stoppels, maar moet je ff een dagje doorheen bijten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, malloot.
Die haren houden juist de troep een beetje op z'n plek en verminderen wrijving. Als 'ie scheert, krijgt 'ie een zweterige plak-ster en dan drijft de bagger hem zo zijn bilnaad uit.
Flikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:31 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik scheer ook mijn konthaar hoor, dat gevoel van een gladde anus is echt lekker, vooral tussen de naad. Twee dagen erna is wel beetje lastig door die stoppels, maar moet je ff een dagje doorheen bijten.
Ik trek geen subsidies kk mongooltjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Onverzorgde subsidietrekkende ramenlikker.
Ah dus de rest klopt welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik trek geen subsidies kk mongooltje
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat? is toch grappig... en door dat te zeggen is de kans groot dat ze daar tijdens de volgende keer seks met jou wel aan gaat denken.quote:
Daar ben ik toch veel te goed voor. Alsof vrouwen überhaupt tijd hebben om lucht te happen wanneer ik bezig ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? is toch grappig... en door dat te zeggen is de kans groot dat ze daar tijdens de volgende keer seks met jou wel aan gaat denken.
Lijkt me toch wel, ook vrouwen hebben lucht nodig om te overleven. En niet alleen gebakken lucht hahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te goed voor. Alsof vrouwen überhaupt tijd hebben om lucht te happen wanneer ik bezig ben.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En niet alleen gebakken lucht hahahahaha
Geef eens een omschrijving van wat je hoort en ruikt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zit weer te schijten btw, live @ DE PLEE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |